Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
 
Přední kotouče
Lainen
#1 
Přidané 26.04.2015 21:41
Avatar člena


Příspěvků: 101
Registrace: 10.02.10
Zdar chlapi.
Můžete mi někdo vysvětlit důvod proč jsou přední kotouče ze dvou kusů na nýtech, které se po čase uvolní a tříská to na dírách. A měnil jste někdo kotouče za pevné? Zajímá mně jestli to pak nedělá nějakou neplechu...
 
swat
#2 
Přední kotouče
Přidané 26.04.2015 22:10
Avatar člena


Příspěvků: 5271
Registrace: 18.03.07
Rika se tomu plovouci brzdovy kotouc a resi tak pripadne deformace pri intenzivnim brzdeni a zahrati.
Staci takhle?
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis Smile
 
Joke
#3 
Přední kotouče
Přidané 26.04.2015 22:44

Příspěvků: 118
Registrace: 29.06.10
jen kdyby nekdo potreboval sadu kotoucu origo. plne funkcni. najeto ca 30tkm. tak se ozvete ;-)
Joke
 
Lainen
#4 
Přední kotouče
Přidané 26.04.2015 23:15
Avatar člena


Příspěvků: 101
Registrace: 10.02.10
swat napsal:
Rika se tomu plovouci brzdovy kotouc a resi tak pripadne deformace pri intenzivnim brzdeni a zahrati.
Staci takhle?


No, ale když je tam plovoucí třmen přijde mi to zbytečné. A zdeformovala by se stejně ta část kde tlačí desky, takže by to kopalo stejně...
 
metjuu
#5 
Přední kotouče
Přidané 26.04.2015 23:37
Avatar člena


Příspěvků: 96
Registrace: 04.08.08
Plovoucí kotouče jsou kvůli teplotní roztažnosti jak psal swat. Při brzdění (zahřívání) se zvětšují a díky nýtům, kterými jsou přichyceny k unašeči, dokáží měnit svou velikost bez zanechání následků (zkřivení a následnému "kopání" v páčce). Naopak pevné kotouče mají tendenci se kroutit a to z důvodu pevného spojení ke středu kola. U plovoucích kotoučů je zároveň žádoucí axiální vůle ( ve směru osy) s limitem cca 0.3mm i více a radiální vůle (kolmá k ose otáčení) nežádoucí. Takto to chápu já.
 
Lainen
#6 
Přední kotouče
Přidané 26.04.2015 23:42
Avatar člena


Příspěvků: 101
Registrace: 10.02.10
metjuu napsal:
Plovoucí kotouče jsou kvůli teplotní roztažnosti jak psal swat. Při brzdění (zahřívání) se zvětšují a díky nýtům, kterými jsou přichyceny k unašeči, dokáží měnit svou velikost bez zanechání následků (zkřivení a následnému "kopání" v páčce). Naopak pevné kotouče mají tendenci se kroutit a to z důvodu pevného spojení ke středu kola. U plovoucích kotoučů je zároveň žádoucí axiální vůle ( ve směru osy) s limitem cca 0.3mm i více a radiální vůle (kolmá k ose otáčení) nežádoucí. Takto to chápu já.


Jo jo, už mi to docvaklo, máte se swatem pravdu... takže díky vám dvěma za technickou poučku. Tím pádem měnit je za pevné je kravina.
Upravil Lainen dne 27.04.2015 05:38
 
schrek
#7 
Přední kotouče
Přidané 27.04.2015 06:56
Avatar člena


Příspěvků: 8394
Registrace: 24.08.10
Cau, lidi je meni za pevne jen z duvodu ceny bych rekl. Ta je polovicni. Jinak nejsem si tak uplne jistej zatim sem predek nezkoumal, ale neni nahodou na vosmikile plovouci trem jen vzadu? A vepredu jsou pevny a proto plovouci kotouce.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček Smile
 
http://
Lainen
#8 
Přední kotouče
Přidané 27.04.2015 08:40
Avatar člena


Příspěvků: 101
Registrace: 10.02.10
Plovoci třmeny jsou i předni a z výše popsaných důvodu bych tam pevné kotouče nedával. Někdo může namítnout že se to stačí uchladit, no já mám radši jistotu.
 
rop
#9 
Přední kotouče
Přidané 27.04.2015 09:04
Avatar člena


Příspěvků: 466
Registrace: 10.08.11
Ahoj, stáhnul jsem to páskami a byl klid - viz dřívější vlákno http://www.bmwgs....owstart=60
https://www.zonerama.com/rop1
 
https://www.zonerama.com/rop1
kim
#10 
Přední kotouče
Přidané 27.04.2015 22:13
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
Pevné kotoče jsou i na motorkách které taky ,,jezdí rychle" -teoreticky by to mohlo fungovat i na osmikile-pokud teda někdo nejezdí někde a nějak kde se nadměrně brzdí a tím pádem zahřívá kdo ví -chtělo by to asi vyzkoušet.
S tou vůlí je to taky jak u které motorky -když mám možnost tak ty vůle zkouším na nových motorkách -různých značek- a některé mají radiální vůli, některé ne, takže na to by nám asi museli dát odpověď konstruktéři co je vede k dvojímu provedení vůlí kotoučů
 
siso
#11 
Přední kotouče
Přidané 12.05.2015 20:12
Avatar člena


Příspěvků: 378
Registrace: 17.09.07
Já mam pevné kotúče vpredu už druhú sezónu. Najazdených cca 25 tis. km. A bez problému. Kto ma pozná vie ako jazdím.
Jediný poznatok: pri zastavovaní už v takmer nulovej rýchlosti sa kotúče rozvybrujú a vydávajú zvuk ako keď Dakarské špeciáli prichádzajú do cieľa Grin.
Čo mne vôbec nevadí.
 
task
#12 
Přední kotouče
Přidané 24.05.2021 20:01

Příspěvků: 93
Registrace: 08.10.14
Mám na předku pevný brzdový kotouč . Který byste my doporučili ???
Jde o F 650 Gs twin 2011 s ABS .
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 51
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,717
Nejnovější člen: vasfire

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.18 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI