pustil jsem se poprvé do údržby přepákování. tady všechno v pohodě, řádně vyčištěno a namazáno vazelínou. jen jeden dotaz? všechny matice co tam mám jsou na koncích trochu do elipsy :-O jako by místo toho plastu u pojistné matice bylo tohle zploštění. mám koupit nové pojistné matice, nebo tam vrátit původní?
taky bych chtěl sundat kyvku a zkontrolovat její osu, ale zatím bez náznaku, že by se jí chtělo ven? kývat s ní jde hezky lehce. je v tom nějaký jiný fígl než za pomocí nějakého WDčka ji silou vyklepat?
díky za rady a hlavně Vaše zkušenosti
Lada89 přiložený následující obrázek:
Matky se nachávají, aspoň nic o výměně v manuálu nepíšou, moje osobní zkušenost je taková, že ty s nylonem se časem povolí proč netušim, a s nylonem se musí po každém sundání měnit, tahle samojístíci se mi nikdy ani po několika povoleních nepovolila, kyvka by měla jít normálně vytáhnou po odstranění šroubu, nejspíš to drží rozpěrky, nejde lehce, při skládání dej pozor na ty plastové kroužky na konci kyvka rády praskají
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad a zápisu do elektronické servisní knihy
Zdravím, pustil jsem se do údržby přepákování na svém Dakaru. Chtěl jsem to jen pořádně vydrhnout a zkontrolovat stav, ale narazil jsem na totálně zrezavělé malé válcové ložiska(viz foto) tak jsem teď na vážkách co s tím. Zatím mám v hlavě pořádně očistit od rzi a všeho bordelu, namazat to vazelinou a nastrkat zpátky..pokazím tím něco?
SonGoku přiložený následující obrázek:
To nedělej, ty pouzdra budou vymačkaný. Jdou koupit neoriginál ložiska ,všechny asi za 1200kč, plus gufera a pak ještě zkontroluj ty futra- ty jdou kooupit orginál- vymačkaný bejvá hlavně to středový co je v něm chycenej tlumič.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
SonGoku napsal:
Zdravím, pustil jsem se do údržby přepákování na svém Dakaru. Chtěl jsem to jen pořádně vydrhnout a zkontrolovat stav, ale narazil jsem na totálně zrezavělé malé válcové ložiska(viz foto) tak jsem teď na vážkách co s tím. Zatím mám v hlavě pořádně očistit od rzi a všeho bordelu, namazat to vazelinou a nastrkat zpátky..pokazím tím něco?
Sežeň nové jehličky.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Napiš Ježkovi. Mě dodával komplet komponenty přepákování. Bohužel je to trošku nákladnější oprava a proto jsem se naučil je každou sezonu komplet vyndat, vyčistit, namazat a zase složit. Není to časově náročné a dobře se k tomu může.
Pár těch jehliček ti můžu poskytnout, teda asi téměř všecky, páč jsem **** a nechal jsem si je vypadat, když jsem to čistil. Tak jsem to pak hodil k servisákovi, aby mi tam hodil nový gufera. Vyšlo mě to fakt na dost, tuším, že to bylo +-4000 i s guferama na kyvce a s čepama. Ale vzhledem k tomu stavu bych doporučil určitě taky nový, zkus ty neorigo. Někde v manuálu by mohl být nějaký rozměr nebo na tý stránce faq650 je hodně rad ohledně všeho.
Do it my way...
Neorigináli jsem kupoval v ložiska Praha . Rozměry se dají najít ve fischích .Koukám že ani ty ceny nejsou taky hrozný.
Ložiska
NEEDLE SLEEVE - 18X24X16
NEEDLE SLEEVE - 22X28X16
Gufera
GASKET RING - D=18X24X3
GASKET RING - D=22X28X4