Zdravím všechny, stal jsem se majitelem f650GS RV. 2002 a zatím se seznamuji. Nerešil někdo závadu se stále svítící kontrolkou rezervy? Po odpojení konektoru čidla v nádrži (koukal jsem se je tam plovák s kontakty a je funkční) stejnak stále svítí. Kabel z čidla vede do palubky a při prozvonění je OK, skrat na kostru nemá. Plovák v nádrži spíná na kostru a ukostřen je. Odhaduji problém v elektronice palubky. Měj jsem ji rozebranou, pohledově vše OK. Zapojil bych kontrolu natvrdo na + z klíčku a přes plovák na kostru, ale je to benzín a bojím se že bych mohl vyletět . Jestě mě napadlo nějaké elektronické relé s malým spínacím proudem. Hledal jsem taky nějaké zapojení straších aut a motorek jak to mají řešené, ale nic jsem nenašel.
Mal som rovnaky problem, svietilo mi to cca mesiac. Nasral som sa a vybral cerpadlo ci tam nie je zaseknuty niaky plovak trochu stym pohybal pskladal spet a od vtedy ubehlo uz 15 tis km a zatial ziadny problem. Vstko funguje ako ma svieti len ked je prazdna nadrz.
Plovák mám OK, je vadná elektronika v palubce. Nakonec jsem to celé zapojil přes LED diodu s odporem napřímo. Doufám, že někde nevyletím vzhůhu . Jeden známej co dělá do aut říkal, že starší auta to taky mají takto zapojené a to dokonce přes běžnou 3W žárovičku. Případný skrat v nádrži prý nezpůsobí výbuch protože je v ní na to málo výparů. Nyní kontrolka při dosažení rezervy sice chvíli problikává než úplně zhasne, ale lepší než někde zůstat viset.