Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: Ostatní motocykly
 
RT versus GS (1200)
chstepan
#1 
Přidané 08.07.2015 13:32

Příspěvků: 2111
Registrace: 25.03.12
.. zdar.. jelikož přes 90% mých cest se odehrává na asfaltu, začínám si pohrávat s myšlenkou vyměnit svoje GSo za RTčko ... určitě je Vás zde víc , kteří jezdili oboje, tak bych se rád zeptal na zkušenosti a postřehy ...
dík
(ch)stepan
 
vojta
#2 
RT versus GS (1200)
Přidané 08.07.2015 13:35
Avatar člena


Příspěvků: 1793
Registrace: 10.04.11
urcite to ma smysl, zahodit ego a jezdit v pohodli, jel jsem chvili na tom novym RT a musim rict ze bych si to klidne dokazal predstavit doma v garazi Smile
jel jsem kolem koule
www.jedemkolem.cz
 
www.nomadist.cz
Paul
#3 
RT versus GS (1200)
Přidané 08.07.2015 14:59
Avatar člena


Příspěvků: 2632
Registrace: 04.03.11
Souhlas s vojtou, svez se a pokud ti sedne, jdi do toho. Já se na novým nějak nemohl poskládat, ale takový dvouvačkový RT v 90ti letý edici yummy
 
buboGS
#4 
RT versus GS (1200)
Přidané 08.07.2015 15:33
Avatar člena


Příspěvků: 1615
Registrace: 22.08.08
RT mě láká, ale má to ALE: jel jsem chvíli na tom novým a bylo mi to malý.... Mám 185 cm a kolena moc skrčený. Jinak OK.
BMW GS = stroj na radost
 
GSSG
#5 
RT versus GS (1200)
Přidané 08.07.2015 15:38
Avatar člena


Příspěvků: 964
Registrace: 06.04.11
taky jsem to zkoušel a fakt skvělé, ale ne výměna za GS, ale jako druhé moto...ale ten ranec ...aúúúú
musicR1200GS mě fakt baví, je to vácheň thumbs up
 
karta
#6 
RT versus GS (1200)
Přidané 08.07.2015 16:08

Příspěvků: 59
Registrace: 14.02.13
Mel jsem GS1200 rv 2008 v plne vybave vcetne TT ALU kufru a v r 2012 prodal s 40.000km najeto s důvodem narozeni potomka a jiné starosti. Na GS jsem jezdil 95% pouze silnici. Loni na jare jsem zacal pokukovat po koupi noveho GS a naskytla se mi prilezitost na RT vyrocku 90 tj poslední vzduchach v plne palbe co se na to da asi koupit vcetne 2+2 roky zaruka. Byla to nahoda a jsem max spokojen. Loni přes leto jsem najezdil cca 8000km, Normandie,Benelux. Oproti GS oceňuju ze dovnitř méně prsi + el. plexi, externi hudba ipod s ovladanim na ridititkach, tempomat, orig vyhrivane sedlo, super kufriko systém - mam ten velky orig topcase + samo bocaky a do všech kufru vnitrni tasky. Tod muj názor-zkušenost.
karta přiložený následující obrázek:


[327.38Kb]
 
TomasTT
#7 
RT versus GS (1200)
Přidané 08.07.2015 17:21
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
Pro silniční ježdění není myslím o čem přemýšlet. Mám najeto přes 60 tisíc na K1200LT, což je podstatně větší a těžší "koráb" a na takové výlety typu "kam se dneska podívám - třeba do Anglie" to nemá chybu. Komfort s GS srovnávat fakt nejde.
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
radovant
#8 
RT versus GS (1200)
Přidané 08.07.2015 22:23
Avatar člena


Příspěvků: 765
Registrace: 30.08.12
Hele ted jak jsme jeli s garmise tak jsem si prohodil muj traktor za kamosove nove RT a jako ma to neco do sebe. Jen mi na tom bylo teplo.

A reakce kamarada po sesednuti z 11: To je jak navrat do 96teho. Si pustis spice girls a jedes Smile))

Jako premyslim nad RT taky Wink
 
Tonda
#9 
RT versus GS (1200)
Přidané 08.07.2015 22:25

Příspěvků: 5249
Registrace: 16.02.07
chstepan - na eRŤácích (ať vzducháčích, či LC) mám "nějakou" tu tisícovku najetou. Jezdil jsem na spoustě cestovních motorek (např. Yamaha FJR1300, Honda ST1300, BMW K1200, 1300GT, K1600GT,GTL, K1200LT........), ale řada RxxxxRT je PRO MĚ to nejlepší SILNIČNÍ CESTOVNÍ náčiní, jaké kdy bylo vyrobeno - pro mě tak akorát pohodlné, obratné, vybavené, výkonné.......... S RT se dá pohodlně "proplouvat" krajinou, "řezat" Alpské průsmyky, "drtit" supersporty v pěkných zatáčkách, když se to umí.........
Jestli se pro ně rozhodneš, tak chybu neuděláš. Teď nedávno jsem dělal servis na kamarádově "dvouvačce" RT - má obroušené plastové chrániče "ventildeklů" na obou stranách - klopit s tím jde fest.
Já na RT nenašel fakt nic, co by mi vyloženě vadilo (ať to bylo ve své době R1100RT, 1150RT nebo R1200RT, či nyní RT LC). Ale je to samosebou individuální. Někomu třeba po projížďce "nesedí" vůbec.


Tady jen pro představu videa z "Harmance":
http://tonda1200....CN3131.jpg

http://tonda1200....CN3132.jpg

http://tonda1200....CN3136.jpg

http://tonda1200....CN3138.jpg

Tady z Nockalmstrasse:
http://tonda1200....CN1467.jpg

Tady z Isle of Man:
http://tonda1200....CN3743.jpg

http://tonda1200....CN3912.jpg
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
PeDR
#10 
RT versus GS (1200)
Přidané 08.07.2015 22:34
Avatar člena


Příspěvků: 1543
Registrace: 11.08.07
Brácha má RT, jediné, na co je potřeba si zvyknout po přesednutí z GS je menší přední kolo. Za velkým plexi taky žere rychlost, takže při sjíždění z dálnice můžete být sakra rychlí.
 
madmike83
#11 
RT versus GS (1200)
Přidané 08.07.2015 22:48
Avatar člena


Příspěvků: 511
Registrace: 19.03.10
Mě přijde trošku jakoby padavý předek, ale je to o zvyku. Po silnici se s tím dá jezdit hodně pěkně Smile To škrtání válce jde zároveň se škrtáním stupačky?
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
 
Tonda
#12 
RT versus GS (1200)
Přidané 09.07.2015 07:19

Příspěvků: 5249
Registrace: 16.02.07
madmike83 - ne, prvně jdou samosebou stupačky. Ale ty už má kamarád "upravené" od asfaltuWink. Taky má obroušené stojany - to jde spolu u RT "ruku v ruce" - prostě jak se říká "už si to cestičku našlo". Teď už ho limitují pouze válce - zbytek se o asfalt upravil sámWinkSmileCool
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
3axap
#13 
RT versus GS (1200)
Přidané 09.07.2015 09:05

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
Tonda napsal:
madmike83 - ne, prvně jdou samosebou stupačky. Ale ty už má kamarád "upravené" od asfaltuWink. Taky má obroušené stojany - to jde spolu u RT "ruku v ruce" - prostě jak se říká "už si to cestičku našlo". Teď už ho limitují pouze válce - zbytek se o asfalt upravil sámWinkSmileCool

Tož ať tam vrazí motor z GuzziGrin
 
zetor
#14 
RT versus GS (1200)
Přidané 09.07.2015 09:17
Avatar člena


Příspěvků: 9076
Registrace: 09.11.10
Jel jsem teď na novém RT LC a byl jsem docela uchvácenej. Jede to jako prase...hned po nasednutí jsem v zatáčkách brousil boty...fakt super rychlý a pohodlný stroj.

Sedlám teď R1100RT a s tím se v utáhlých zatáčkách docela trápím. To se o novém RT říct nedá...Wink

Uvidím, kam mé kroky příští rok povedou...Wink
 
chstepan
#15 
RT versus GS (1200)
Přidané 09.07.2015 09:47

Příspěvků: 2111
Registrace: 25.03.12
... jak je to s váhou ? GS1200 X RT1200
a výška sedla ?

co mě trochu vadí, že se RTčko nedá tak solidně obrnit a při eventuelním pádu či jen odložení se napáchá mnohem víc škody než na GS
a pak mě trochu vadí ten el. posilovač brzd.
(ch)stepan
 
Rzbynek
#16 
RT versus GS (1200)
Přidané 09.07.2015 10:20

Příspěvků: 177
Registrace: 08.10.10
Taky se musím přidat. Mám 195cm než jsem šel do GSA, tak jsem uvažoval o RT (2011). Měl jsem moto v servisu ve Vídni půjčili jsme si RT a nové GT. RT mi vůbec nevyhovovalo kolenama jsem stále dřel o plasty, GT výborný motor a převodovka, kardan stále cvakal. Jak sedl na své GSA, tak jsem byl šťastný, pohodlí neskutéčné. dnes jezdím už jen většinou silnici, tak jsem přezul na hladké pneu a uvažuji o větším topcase (odložení bundy a přilby ve městě). Mám nové pohodlné sedlo co bych chtěl více :-).
 
Tonda
#17 
RT versus GS (1200)
Přidané 10.07.2015 07:07

Příspěvků: 5249
Registrace: 16.02.07
vlastimil napsal:
Tonda napsal:
madmike83 - ne, prvně jdou samosebou stupačky. Ale ty už má kamarád "upravené" od asfaltuWink. Taky má obroušené stojany - to jde spolu u RT "ruku v ruce" - prostě jak se říká "už si to cestičku našlo". Teď už ho limitují pouze válce - zbytek se o asfalt upravil sámWinkSmileCool

Tož ať tam vrazí motor z GuzziGrin


Hned mu to doporučímWinkCool
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
Bohumil
#18 
RT versus GS (1200)
Přidané 10.07.2015 08:11
Avatar člena


Příspěvků: 5604
Registrace: 13.02.07
Ja jel na vsech RT a vsechny mi sou maly...pro me jedine GS a LT.i na K100RT sem si musel nechat zvysit sedadlo protoze sem ty kolena mel zarvany v kapotazi...skoda RT sou fakt universalni motorcicli.
Kupredu spatki ni krok...
 
Selver
#19 
RT versus GS (1200)
Přidané 10.07.2015 21:02
Avatar člena


Příspěvků: 438
Registrace: 10.06.07
Taky jsem z GS1150 přeskočil na RT1200 a po cca 65tis km mám teď K1600GT. Je to jiný level, rozdíl v obratnosti po najetí 20tis km nevidím. Nejel sem ale na RT1200LC, takže nemůžu porovnat. Nicméně RT LC mě narozdíl od předchozí generace nechytlo, prostě se mi nelíbí helpless
Jde nejvíc o to, co od toho čekáš, každá z těch motorek má svou silnou stánku trochu jinde.
 
http://selver.rajce.idnes.cz/?sort=createDate
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: Ostatní motocykly :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 65
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,725
Nejnovější člen: Gasgas

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 7.67 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI