Ahoj, na obcasne strileni do vyfuku jsem si uz zvykl, ale behem vikendu mi motorka
1) nekolikrat po nastartovani v klidu zase zhlasla
2) dvakrat zhlasla na volnobeh bez zjevneho duvodu
3) zacala strilet do vyfuku pri brzdeni motorem... ale ne sem tam, ale docela dost, odhadem asi jak metalovy bubenik na cracku... dost se to podoba starym rallyovym vozum
"Check engine" nesviti, a na diagnostice byla pred tydnem kvuli ABS...
Mam pocit, ze posledni problem by mohl souviset s benzinem - zacalo to priblizne po poslednim tankovani.
Pri brzdeni motorem by to tam nemelo strikat vubec nic, nebo se pletu? Tak jak to, ze strili? Ze by vadne vstrikovace?
Pri brzdeni motorem by to tam nemelo strikat vubec nic, nebo se pletu? Tak jak to, ze strili? Ze by vadne vstrikovace?
Diky za nazory!
Randolf
Vstrekovačom nič nebude. Motor nedostáva žiadne palivo iba ked zavrieš plyn pri vyšších a stredných otáčkach. Akonáhle klesnú točky pod /odhadom/ 2500 - 3000 ot/min začne striekať "voľnobežno prechodovú" dávku paliva.
Odhad možných zdrojov problému : palivo, volnobežný motorček, čidlo vzduchu, ventil sekundárneho vzduchu + elektrické kontakty a tesnosť pripojenia spomenutých prvkov a výfuku.
Pri brzdeni motorem by to tam nemelo strikat vubec nic, nebo se pletu? Tak jak to, ze strili? Ze by vadne vstrikovace?
Diky za nazory!
Randolf
Vstrekovačom nič nebude. Motor nedostáva žiadne palivo iba ked zavrieš plyn pri vyšších a stredných otáčkach. Akonáhle klesnú točky pod /odhadom/ 2500 - 3000 ot/min začne striekať "voľnobežno prechodovú" dávku paliva.
Odhad možných zdrojov problému : palivo, volnobežný motorček, čidlo vzduchu, ventil sekundárneho vzduchu + elektrické kontakty a tesnosť pripojenia spomenutých prvkov a výfuku.
hmm... kolem priruby tlumice vyfuku (jak jsou pruzinky co pripojuji vyfuk ke spolecnemu svodu za katalyzatorem) to mam cerne, takze to tam asi trochu vyfukuje pred tlumicem ... mohlo by to byt tim?
ten volnoběžný ventil jak se zmiňuje Tryskač prohlídni(na pravé straně arboxu nad snímačem tlaku paliva v liště vstřikovačů) nedavno jsem čistil klapky a ten volnoběž.ventil a byl dost zas-anej -ta jehla .
hmm... kolem priruby tlumice vyfuku (jak jsou pruzinky co pripojuji vyfuk ke spolecnemu svodu za katalyzatorem) to mam cerne, takze to tam asi trochu vyfukuje pred tlumicem ... mohlo by to byt tim?
Tím to určitě není, černé to máš protože to střílí a tam není žádné supr těsno
Tesnosť spoja zvody - koncovka toho už moc neovplyvní.
Na výfuku sú podstatné netesnosti od motora po /za/ lambdu. Tam by na základe prisávania vzduchu mohla lambda hlásiť nezmysly do r.j.
striela Ti to viac ked je vonku chladno?
Myslím si, že občasné mierne strelenie moc neškodí, no časté a poriadne šupy môžu uvolniť niekde karbón, ktorý sa može teoreticky dostať k ventilom + membránka v hlave.
Asi by som dal papierák, mne sa moc iné filtre nepáčia.
Počasí nemá na "střelbu" vliv, prostě jak přivřu plyn, tak to začne:-(
U origo výfuku to není nijak moc hlučné, ale u toho laďáku už je to docela mazec, alespoň pro mě