Panove,kdyz kupuju motorku je normalni k motorce dostat od prodejce jeden kovovy a jeden plastovy(asi servisni),nebo by meli byt klice dva kovovy a jeden plastovej???
Diky
Tomino napsal:
Panove,kdyz kupuju motorku je normalni k motorce dostat od prodejce jeden kovovy a jeden plastovy(asi servisni),nebo by meli byt klice dva kovovy a jeden plastovej???
Diky
u 800GS overeno v Autecu ze je normalni jeden kovovej, jeden plastak.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jojo, jeden kovovej a jeden plastak. Ma to i vyhodu: ten placatej, lehkej plastovej se dobre vozi jako nahradni a nikde moc neprekazi.
Upravil Mizi33 dne 30.11.2008 21:55
Thomasson napsal:
Já mám k F 650 GS oba kovový, jen ten jeden nemá to plastové ukončení ...
Tak to Ti jeden klíč někdo asi zašantročil. Já dostal ke své F 650 GS o jeden kompletní kovový víc. Mám ale r.v. 2003. Od té doby možná BMW o ten jeden klíček zvýšilo zisk...
Já kupoval na jaře 12gsa a dostal jak ostatní, jeden kov a plasťáka. Minulej měsíc kámoš koupil v Tempusu v Bratislavě stejný 12gsa taky 2008 a v bedně byli 2 KOVOVÝ klíče a plasťák. Že by příplatková výbava druhej klíč?
Tomino napsal:
Panove,kdyz kupuju motorku je normalni k motorce dostat od prodejce jeden kovovy a jeden plastovy(asi servisni),nebo by meli byt klice dva kovovy a jeden plastovej???
Diky
ja mam 12gs verzi 5/2006 z nemecka a mam taky klic 1x kovovy + 1x plastovy + 1x plastovy privesek s cislem, asi pro pridad dodelavky pri ztrate, jak je to s novym kusem klice a imobilizerem to nevim
jinak dalkovy ovladac k alarmu je v plne verzi v poctu kusu 2
Upravil rafo dne 01.12.2008 21:47