Hoj, moc sem toho nenašel v reálu zkušeností, tak postnu průběh proměny mojí GS s DIPem.
Proměna zadního kola. Následovat bude přední, přední vydle. kyvka a kryty hlav válců bych chtěl mat šedá ala ADV.
Zatím vše ok, ale bohužel i přes veškeré snahy odmastit a vyčistit ne uplně na 100% v pohodě, korekce budou potřeba.
Ale hergot...to se mi líbí
Upravil Kubrt dne 29.09.2015 10:20
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
je mi jasné že každý si može robiť so svojimi peniazmi čo chce a že to v podstate je aj pekné... ale stále sa pýtam, načo toto
ja by som si tie peniaze odložil napr na nové tlmiče (2004 bude mat tie svoje velmi pravdepodobne uz zrele na repas) alebo na powercommander (vyhladit dieru vo vykone v strednych otackach) a pod...
naviac presne jak povedal welli - kazde jedno prezuvanie = esteticky problem ktory okrem prezuvania musis zas a znova riesit
live fast, die young be wild, have fun
raptor napsal:
je mi jasné že každý si može robiť so svojimi peniazmi čo chce a že to v podstate je aj pekné... ale stále sa pýtam, načo toto
ja by som si tie peniaze odložil napr na nové tlmiče (2004 bude mat tie svoje velmi pravdepodobne uz zrele na repas) alebo na powercommander (vyhladit dieru vo vykone v strednych otackach) a pod...
naviac presne jak povedal welli - kazde jedno prezuvanie = esteticky problem ktory okrem prezuvania musis zas a znova riesit
tak třeba moje GS má 2 roky starý wilbers. Prostě se mi to líbí, tak proto to dělám. Proto mám i GS. každý má svůj styl a každý se chce nějakým způsobem od ostatních lišit.
BTW jeden sprej na kola (udělal sem s ním obě) stojí 299 Kč + pošta
raptor napsal:
je mi jasné že každý si može robiť so svojimi peniazmi čo chce a že to v podstate je aj pekné... ale stále sa pýtam, načo toto
ja by som si tie peniaze odložil napr na nové tlmiče (2004 bude mat tie svoje velmi pravdepodobne uz zrele na repas) alebo na powercommander (vyhladit dieru vo vykone v strednych otackach) a pod...
naviac presne jak povedal welli - kazde jedno prezuvanie = esteticky problem ktory okrem prezuvania musis zas a znova riesit
A proc ty sis prestrikaval 1150 do bile?? Moc nechapu smysl tohodle komentu...
jel jsem kolem koule www.jedemkolem.cz
raptor napsal:
je mi jasné že každý si može robiť so svojimi peniazmi čo chce a že to v podstate je aj pekné... ale stále sa pýtam, načo toto
ja by som si tie peniaze odložil napr na nové tlmiče (2004 bude mat tie svoje velmi pravdepodobne uz zrele na repas) alebo na powercommander (vyhladit dieru vo vykone v strednych otackach) a pod...
naviac presne jak povedal welli - kazde jedno prezuvanie = esteticky problem ktory okrem prezuvania musis zas a znova riesit
A proc ty sis prestrikaval 1150 do bile?? Moc nechapu smysl tohodle komentu...
pokial je pre teba zmena farby celej motorky to isté ako zmena farby kolesa (naviac pri každom prezúvaní bude mať oštaru) tak vlastne možem iba pokrčiť plecami
keby tie kolesá naeloxoval nepoviem ani pol slova ale DIP je relatívne lacné a relatívne málo trvácne riešenie
live fast, die young be wild, have fun
Je to pěkný a vůbec nejdůležitější je, aby se to líbilo majiteli.
Ovšem naprosto souhlasím s Raptorem, že jsou prostě "lakovatelné" a "nelakovatelné" díly. Elox by OK.
Taky jsme v módě černé matovky natírali na Pinckách výfuky na Black mat…protože se nám to líbilo.
raptor napsal:
je mi jasné že každý si može robiť so svojimi peniazmi čo chce a že to v podstate je aj pekné... ale stále sa pýtam, načo toto
ja by som si tie peniaze odložil napr na nové tlmiče (2004 bude mat tie svoje velmi pravdepodobne uz zrele na repas) alebo na powercommander (vyhladit dieru vo vykone v strednych otackach) a pod...
naviac presne jak povedal welli - kazde jedno prezuvanie = esteticky problem ktory okrem prezuvania musis zas a znova riesit
A proc ty sis prestrikaval 1150 do bile?? Moc nechapu smysl tohodle komentu...
pokial je pre teba zmena farby celej motorky to isté ako zmena farby kolesa (naviac pri každom prezúvaní bude mať oštaru) tak vlastne možem iba pokrčiť plecami
keby tie kolesá naeloxoval nepoviem ani pol slova ale DIP je relatívne lacné a relatívne málo trvácne riešenie
Mno elox je problém v tom, že bych musel kola totálně rozebrat a nechat znova vyplést, a jestli mám někoho, kdo to v okruhu 60 km umí, okej ale o nikom takovém nevím. to račí zabiju 15 minut jednou za rok max 2 opravou po přezutí.
Mas to opravdu pekne. Jen chlapaci jste nepoucitelni nefotit na tehle mistech.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček