Přivezl jsem si BMW R1200GS , jsem nováček, může mi někdo poradit jestli se motor vypíná klíčkem a nebo páčkou na pravém řidítku? Bylo mi řečeno že na řidítku je to pouze pro nouzové vypínání. Ptám se ať něco nezvořu.
Díky za info . Zase jsem o něco chytřejší. Ještě by mne zajímalo na co je poslední polaha na spínací skříňce se symbolem visací zámek. GS mám měsíc a nemám se kde poradit.
Tomi napsal:
Díky za info . Zase jsem o něco chytřejší. Ještě by mne zajímalo na co je poslední polaha na spínací skříňce se symbolem visací zámek. GS mám měsíc a nemám se kde poradit.
ja mam na osmikile myslim stejne ovladani, jako vy a vypinani na riditkach mi prijde fakt jen na nouzi... a ne na denni pouziti.
Ad zamek -- riditek -- vytoc do strany a zamkni tim riditka...
mozna by se hodilo precist manual pokud k tomu mas..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
nám se tady vštěpuje (oficiální BMW servis), že pouze klíčkem, nouzovka je pouze pro pád do vody a potřebu okamžitého vypnutí apod.
nebylo vysvětleno proč, jaké obvody se ruší v tom prvním a v tom druhém způsobu, takže zdůvodnění vám neposkytnu......jenom tu radu servicemana
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
vypínám vyklopením bočáku při zařazené rychlosti a pak klíčem.Také si myslím, že nouzový vypínač je na nouzové vypnutí motoru, i když vědecky to obhájit nevím.
Vypinam vypinacem a az pak klickem.
Sila zvyku, delal jsem to tak vzdycky na vsech motorkach protoze jsem nevedel - nevedel, jestli se v elektronice jeste po chcipnuti motoru neco nedeje, napr. cerpadlo nebo co ja vim, coz by se vypnutim klicku nezdrave predcasne ukoncilo.
Vlastne to nevim dodnes a nedokazal mi to nikdo nikdy rict.
Alda napsal:
Vypinam vypinacem a az pak klickem.