No jasně, jsem stejného názoru.. vzorke prostě už asi nejde posouvat dál, buďto to víc osekáš a je to hranatý a nebo tam namlátíš víc rádiusů a je to kulatý... osobně si myslím, že lze jedině měnit skladbu pryže a její vlastnosti.
Ale kdyby byla sada na vyzkoušení, rád ji zkusím ale myslím si, že ta první série bude na stejné úrovni jako Mitas - myslím cenově.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Nejsem sice off specialista ale řekl bych že je to další TKC nebo E10.. Určeno spíše na silnici.Uvidíme jak se osvědčí.
Jinak na tom vzorku se toho dá udělat Vojtěchu docela dost..výška figur,jejich velikost,rozestavění..a jako asi jeden z posledních faktorů bude v offroadu skladba pryže...
Upravil kubas dne 10.11.2015 06:09
per aspera ad astra
No, nejsem sice OFF specialista, ale rekl bych, ze E-10 udělají stejnou sluzbu a sada bude o 1500 lacinejsi, tak nevim, no...
Možná, že jsem krásnej jako anděl, ale anděl rozhodně nejsem!
Jo jasne ze se na tom tvaru da udelat hodne, myslel jsem to tak, ze dneska vlastne uz najdes jakoukoliv kombinaci figure. takze uz najdes klidne ``podobnou`` gumu u dvou ruznych vyrobcu a lisi se pouze cena a dejme tomu smes, ale tvar jako takovy je stejny a stejne funkcni.
Taky nejsem specialist, ale opravdu mam pocit ze E10 udela tu stejnou praci.
Cena je otazka.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
BURE napsal:
No, nejsem sice OFF specialista, ale rekl bych, ze E-10 udělají stejnou sluzbu a sada bude o 1500 lacinejsi, tak nevim, no...
Tomu rozumím, lze to udělat i jinak. Budeme kupovat jen Mitas a Ruda i firma bude mít radost. Do terénu E-09/10, místo anakee a tourancek jen 08 a místo např. Heidenau K60 a TKC 80, budeme nazasovat 07 a je to vyřešené
všude dobře.....doma GSA
Právě čtu na motorkářích jednu nemilou zkušenost s novou Anlas Capra X: https://www.motor...ddid=84634 ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Stejná věc se mi stala s mitaskou E07, nepluskovým, starším modelem. Pneu byla stará půl roku dle DOT, měla najeto asi 21tis.KM, vzorku tam bylo ještě hrozně moc a stalo se mi to na dálnici v Turecku, zhruba ve 100kmh rána a jak to odletělo, tak mi to urazilo držák SPZ i s SPZ :-) tu už sem nenašel a zůstal v Turecku bez značky... :-)
Taky sem z toho byl špatnej, ale stálo se. Nevím čím to je, ale já bych klidně tuhle Anlasku zkusil. Je to velký výrobce a nevěřím, že tohke udělají všechny gumy. V Turecku obouvali Anlas na nový Yamahy supertenerka z výroby, nebo alespoň teda u dealera měly všechny vystaveny právě Anlasky...
To není vtip. Jel jsem Rusko, Mongolsko, pamir highway, střední Asie, iran, Turecko a domů a tohle se mi stalo asi 100km před Istanbulem. Někde v Mitas vláknem jsem to tu popisoval a dával myslím i fotky. V Yamaze u dealera, kam sem dojel mi tam taky přezuli nějakou Anlasku, ale víc silniční vzorek...
Rok 2018.
Starší E07 neplusko vydržela hrozně moc, měl sem dvě sady...
ludas napsal:
mitaskou E07, nepluskovým, měla najeto asi 21tis.KM, vzorku tam bylo ještě hrozně moc
To je jako vtip a nebo víš jak na pneu a jak neopotřebovávat, hrubý vzorek?
Stará 07 byla tvrdá jak puk. Na te se dalo běžně najet hafo tisic km. Ne jako na jinych zubatych gumach.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
kubrt> to sice byla, ale i tak sem na ní nenajel nikdy víc jak 13 tis. a to nejsem žádný letec... pravda, sundával sem vždy před limitem (takže tam bylo třeba 0,5 mm do limitu), protože mi to vesměs vyšlo tak, že sem měl někam jet a chtěl jsem mít jistotu. Takže těch 21 taky nechápu, kor na naložené motorce
Zutro> videl jsem na vlastní oči Mitasku 07+ na který kámoš najel, a ted nechci kecat hodně přes 30tisic km. Dohledal bych přesnej najezd.
Mara odsud z fora na TKC 80 nebo na Scoutech taky najížděl nesmyslný kilometry.
Všechno je to o tlakach a stylu jizdy.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.