no, abych rek pravdu, tak na prvni pohled se mi stelvio libilo, na druhy uz ne ... a s temahle doplnkama vypada jako kdyby to varil pejsek s kocickou ...
otazka je taky co to vydrzi, bracha ma MG V11 a servisuje to furt ...
Vjetrnik napsal:
konkurence maximálně pro obyč GS 1200 (papírově, nikoliv technicky)......pro GSA nikoliv !
představeno na podzim na výstavách.....zas tak HOT NEWS to není....
proc myslis ze technicky? GSA je 5 let starej model... zas takovej zazrak techniky mi to neprijde... krasna a impozantni je, to jo 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
to Hicks: technicky myslím to, že je to ověřená a vyzkoušená konstrukce (sice 5let, ale s každoročním upgreadem) a navíc německá (zatím)....takže já osobně bych se s novým modelem z itálie bál někam na LongWay...
zadní 180-ka je u obyčejné verze, u této alá adventure nahrazeno užším ráfkem pro stejné obutí s GS....
Vjetrnik napsal:
to Hicks: technicky myslím to, že je to ověřená a vyzkoušená konstrukce (sice 5let, ale s každoročním upgreadem) a navíc německá (zatím)....takže já osobně bych se s novým modelem z itálie bál někam na LongWay...
zadní 180-ka je u obyčejné verze, u této alá adventure nahrazeno užším ráfkem pro stejné obutí s GS....
ja bych to zas tak nezatracoval... vzpomen na osu BMW -> Rotax -> Aprilia -> Moto Guzzi -> HIX 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
to Tvoje je rozvětvená osa....osa A. - Rotax-Německo-BMW-Hicks....osa B. Rotax-Itálie-Aprilije.....do MotoGuzzi to nedošlo....prapůvod osy je v Rakousku....kde začíná a končí moje osa....
Vjetrnik napsal:
to Tvoje je rozvětvená osa....osa A. - Rotax-Německo-BMW-Hicks....osa B. Rotax-Itálie-Aprilije.....do MotoGuzzi to nedošlo....prapůvod osy je v Rakousku....kde začíná a končí moje osa....
Moto Guzzi a Aprilie IMHO patri stejnemu koncernu.. Piaggio...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jojo, s maskou ala F650GS
To je podle mě dost nereálný... něco podobného jako se tuhle objevily zprávy o Tenere s dvouválcovým motorem. Až to někde někdo uvidí v reálu jako prototyp, tak možná ale jinak je to jen fantazie.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
...no docela mě vzala ta Yamaha Teneré 660, jen ten slabý jednoválec je nevýhoda, ale dovedu si představit tento motocykl s motorem TDM 900, to by byla docela bomba, co myslíte??
Upravil bmwivo dne 22.12.2008 19:57
pavelgs napsal:
To si tak šňupu po netu a na co nenarazím.Tohle vůbec nevypadá špatně.
Editro ty kdož neví-Moto Guzzi Stelvio TT
Jo a tahle věc je tedy FAKT HNUSNÁ. Vypadá to jako by baworák hupnul n Afriku a tenhle paskvil se z toho narodil...Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
...víš, tak nějak si nemyslím, že vše co nemá modrobílý znak je špatné, mám svoje GS taky rád, ale pár nedostatků jsem za ty leta taky našel.Najezdil jsem 60tkm na XT 600 a nepoznal jsem problém, na XJR 1300 asi 30tkm a taky bez chyby a proto bych nikdy neřekl, že MotoGuzzi je paskvil, nic ve zlém, ale vše co se nelíbí nemusí být výše uvedené, jezdil jsem na ní a musím říci, že jsem si to taky užil. Mám na své 1150 GS najeto 100tkm a prostě bych ji nevyměnil, ale ty myslím máš už kapotu na cesťáku, nebo ne?? ( Bigr, RT)?? A nikdy bych Ti to nehaněl, i když se mně nelíbí.
Upravil bmwivo dne 23.12.2008 16:33