Po velmi dlouhém vybírání mezi R1200GS, R1200GSA, Honda Afrika, F800GS, F800GSA jsem se nakonec rozhodl pro F800GSA. Bohužel, těch moc ne výběr není, našel jsem jen jeden inzerát, takže jsem do výběru ještě zahrnu i klasickou neadventure verzi.
Chtěl jsem se optat jaký ročník je nejlepší, jestli třeba nějaký nebyl problémovější, odcházely nějaké součástky nebo jednoduše řečeno, čím novější tím lepší?
Kamarád mi také říkal, že pro mé použití co jezdím (v současné době Suzuki Freewind, jednou i off v Albánii) by mi i stačila obyčejná verze, ale mne se prostě víc líbí Adventure vzhled a větší nádrž.
Ale zvažuji i koupení obyč verze + adventure doplňky. Na kolik by cca samostatné adventure doplňky včetně nádrže vyšly?
A na adventure verzi kvůli větší nádrži jsou potřeba jiné kufry a jiné držáky kufrů nebo to je stejné?
A ještě pls dotaz, na co se při prohlídce motorky před koupí zaměřit. Na které díly se zaměřit atd. Díky moc
btw, než jsem položil dotaz, tak jsem si toto forum pročetl, ale našel jsem jsem info k hadičkám, ale že to mají jen první verze a pak už jsou kvalitnější.
o radach ktory rocnik kupovat jazdene f800 tu info su, prehliadol si. Takze prikladam Ti "moje nedavne" vlakno kde mi tu radili, zhanal som kamosovi 800ku. paci sa: http://www.bmwgs....rowstart=0
... jednou vetou: odporuca sa f800 vyhladavat od roku 2010
... vela stastia
Upravil vlk dne 22.02.2016 12:20
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
No nevim jestli z GS delat GSA ma smysl.
Aby jsi mohl dat nadrz, musis jiny podsedlovy ram, kdyz jiny podsedlovy ram tak i sedlo. Drzaky kufru a kufry jsou stejne.
ram cca 20000,-
nadrz cca 27000,-
BMW F800GS Adventure
OldaSalek napsal:
vlk: díky za link, kouknu
machcomp: to jsem netušil, že je i jiný rám, myslel jsem, že se jen dá větší nádrž a jiné držáky na kufry a je to hotové.
V takovém případě bych určo chtěl adventure, protože mít menší nádrž (16l) než mám teď ve freewindu (18l) bych nechtěl. Sic je o litr menší spotřeba..
A nebo jezdit (když je potřeba) s přídavným 5l kanystříkem na kufrech..
Vozím dvoulitrovej na 1100 a ještě nebyl potřena. myslím, že i na osmikilo stačí.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Nj, mě už se jednou hodil kolegův..
Vyloženě mi vadí dotankovávat 3-6 litrů, takže jsem jednou vynechal tankování, pak byl off a dlouho nebyla benzínka. Nic dramatického, půjčil jsem si 3 litry. Ale delší dojezd se mi prostě líbí
Ahoj Oldo, k tématu F 800 gs je toho dost a je vše popsané....musíš hledat
spíše píšu že jsi měl Freewinda....
to jsme se museli na srazu Freewa potkat ?????pokud jsi tam jezdil ?
Ovšem offroudová sekce freewa je malá, spíše se jedná o odpadlíky- tedy ty kteří mají jinou mašinu,,,,,třeba jako já a Maty....
Jednorázově - dle mě jdi do 2010 a vejš....jinak spotřeba je tak luxusní, že si nemyslím, aby byla taková nutnost mít větší bandu- spíše kam chceš jezdit ???
já třeba na komínovky do současné afriky dávám max půlku bandy, na UK to samý...kdo se s tím má pak tahat
ale všichni majitelé pod rokem 2010 mě můžou kamenovat, říkám jen co si myslím
hodně zdaru, a ozvi se bývalý Freewindáku
V takovém případě bych určo chtěl adventure, protože mít menší nádrž (16l) než mám teď ve freewindu (18l) bych nechtěl. Sic je o litr menší spotřeba..
A nebo jezdit (když je potřeba) s přídavným 5l kanystříkem na kufrech..
Taky je varianta obyč. GS a přídavná nádrž od TT,která se dává dopředu,takže na kufry to nemá vliv a navíc nebudeš mít prdel širokou metr a půl,jak na adv. s kuframa Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Kupte si místo tech nedodělků 800 gs raděj CRF 1000 ale upalujte rychleji než pan dr Zajíc protože už je na to pořadník jak za komárů na nové FávoSezona nikdy nekončí !!! Zatím ...
Plukovnik: Jezdil jsem zatím jen Maďarsko, Rakousko, Albánie, Černá Hora, Francie a to neustálé tankování mne štvalo.
Co se týče freewind srazů, tak to jsem ještě nebyl jen 2x na Touratech eventu a pak E.T. trening
machcomp: Díky za odkaz, to jsem přesně hledal, ale 13000 je za těch pár litrů navíc moc. To raději přídaný kanystr nebo rovnou GSA, kde to třeba také stojí těch 13 tisíc, ale ztratí se to v ceně motorky
pavelgsxrv: jojo, ta se mi líbí taky, ale to bych už musel kupovat funglovku která stojí cca stejně jako jako nové BMW F800GSA.
V takovém případě bych určo chtěl adventure, protože mít menší nádrž (16l) než mám teď ve freewindu (18l) bych nechtěl. Sic je o litr menší spotřeba..
A nebo jezdit (když je potřeba) s přídavným 5l kanystříkem na kufrech..
Taky je varianta obyč. GS a přídavná nádrž od TT,která se dává dopředu,takže na kufry to nemá vliv a navíc nebudeš mít prdel širokou metr a půl,jak na adv. s kuframa
Jestli to neni nahodou 2metry
BMW F800GS Adventure
Nevidím jediný důvod v čem je nedomrd.. 800 gsa lepší nežhli CRF chlapy chce to používat pouze selskej rozum(Eman by vam to řekl kolík je jedna plus jedna ale nebylo by to zadarmo) a ne jen kroutit tou ozdobou co nosíte na krku Sezona nikdy nekončí !!! Zatím ...
madmike83 napsal:
Pridavna nadrz by se mela dat koupit i u Pardala (rockway).
Tak uz byl pomalejsi :-D
Ano nadrz prodava Pardal, timto muni dekuji ze na nas podmet dohodl spolupraci s vyrobcem a nadrze dodava. Uz vyjety 3 nadrze a pri dalnicnim tempu 420km pri nedalnicnim 510km , hlavni je, ze to jde jednoduse sundat a nandat na delsi cestu, dovolenou, expedici atd., montaz bez zasahu do stavajici nadrze jen se napoji jinak hadicky.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček