Je vubec něco,co se na to auto už nedělá?Mě přijde že by se to nechalo z nových dílů poskládat celý.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Poskladat cely z dilu by slo, jen by se clovek nedoplatil a taky nemel seriovy cislo, to je oc tu bezi...
Jeste jsem zapomnel doplnit, ze jsem koupil verzi svetel pro evropu, sice to nebude original, ale uz vidim jak me nejakej lojza s traktorem sejme a bude rikat, ze blikal cervenej blinkr...
Upravil Michal21 dne 29.04.2016 21:54
Michal21 napsal:
Poskladat cely z dilu by slo, jen by se clovek nedoplatil a taky nemel seriovy cislo, to je oc tu bezi...
Jasny.byla by to pouze replika na výstavu,která by vyšla na nesmysl a přitom by velkou hodnotu neměla. Ale každopádně ta dostupnost dílů je super.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Sleduji poctivě tvé příspěvk a je to opravdu mazec. Jsi úžasný blázen, že ses do toho pustil a držím ti palce. Vcelku to tak nevypadalo, ale to je opravu vrak .
..mno, ted chapu ten ram pod autem. .. to se bude muset cely po kouskach vyrobit znovu... .. husty
Bubak
R 1150 GS/2003 "Helmut"
(SYM Fiddle III 125) - po smrti
Pustil jsem se do sedacek. Na zahranicnim foru jsem videl jak mezi pojezdy sedacek z mazdy a kasli delaji prizpusobeni. Original pojezdy jsou o cca 3 cm dal od sebe. Jenze ja tam zadny mezikus nechci. Sedacky rozebiram a po konzultaci s klempirem bude nasledovat uprava vany sedacky tak aby to tam presne sedlo. Navic mazdi pojezdy jsou o dost lepsi nez z Jega, tak tam pujdou taky. Tak uvidime...
Michal21 přiložený následující obrázek:
Dovolte mi abych se s Vami podelil o nabytou zkusenost s nakupem jiz zrenovovaneho veterana. Behem renovace casto slycham jestli neni lepsi si to proste koupit uz udelany. Tak treba klempir udajne dela ze 60ti procent kasle z aut, ktery uz byly renovovany. Dokonce prej i jednou vyrizli podbeh, kde bylo jeste zevnitr logo Castrol a tento kus plechu byl udelanej ze sudu s olejem. Ne, opravdu to nebylo na Skode 110r, ale na Porsche za 4 mega. Jiz drive zminovany odbornik na Jaguary mi rikal, ze kazdou chvili predelava jiz jednou udelana auta.
Kdyz si predstavim, ze za auto dam 2,5 mega, chvili jezdim a pak se mi zacne zdat, ze to je nejaky divny. Dam auto zkontrolovat a po zjisteni stavu odjizdim za rok s dalsi renovaci za mega a pul? Kdyz vidim jak spousta lidi kolem me renovuje stylem "to je dobry, jen se to trochu povari, nalakuje a da dohromady", nekoupil bych si zrenovovanyho ani pincka. Nerikam, ze neexistuje supr renovace, ale takova vec taky proste pak stoji prachy. Dodnes si pamatuji jak jsem pri shaneni informaci o Jagu slysel
nazor na odhad ceny: Vezmete si papir a tuzku, sectete si cca dily a prace ktery vas napadnou, pak tu cenu vynasobte 2x a prihodte jeste par desitek tisic. No a jste cca na cene kterou vas to bude stat. Postupne jsem prisel na to, ze to je skutecne pravda. Jak jste mohli videt, Jag je po rozdelani shnilej jako kur...A ted si vemte, ze takhle snila je v dutinach kazda kasle at to auto napovrchu vypada skvele nebo ne. Mysli si snad nekdo, ze kdyz da Frantovi co umi svarovat 30tis, tak bude auto jako ze skatulky? Ani nahodou....Mohl by mi nekdo vysvetlit jak je potom mozny koupit veterana po supr renovaci za "dobry" prachy? Lidi si to proste delaji sami. Chtej hodne muziky zadarmo nejlepe.
Kazdy si to v hlave musi srovnat sam...chci hrat ligu mistru v hadrakach? Nebo stavet kosmickou raketu?