Chcel by som sa opýtať ohľadom jedného projektu z í-čkovým systémom kde starší systém od roku 2006 po 2010 používal asi iba štvordrôtovu Lambda sondu a zase ten novší systém od r.2010-2013 už iba dvojdratovú sondu kde v oboch prípadoch je na rovnakých pínoch v RJ zapojene pin č.4 L.S-negative a pin č.11 L.S+positive ale u staršej štvordratovej je ešte naviac jeden vystup z RJ jednotky do L.S a to z pinu č.21 ako Heatr LambdaS + zvyšný štvrtý dratik je vedený už priamo od baterie cez poistku. Otázkou je či môžem použiť tu novšiu sondu do staršieho systemu ked ju zapojím identicky v pinoch č4- a č.11+ tak ako je to aj v prípade staršej štvordratovej sondy, kde si myslim že zbyvajúce dva kabliky ktoré mi tu už absentujú je iba výhrev sondy. Môže to mať čiste technicky nejaký zásadný vplyv na chod motora a či ta novšia dvoj-dratová je už technicky iná ktorá už asi nepotrebuje ten riadeny vyhrev, alebo je to inak? Tým pádom zvyšný už nepotrebný pín č.21 by som rad využil tak že by som ho presmeroval do pozicie č.2 na RJ kde je výstup na otačkomer a druhu stranu od kabla pri LS by som pripojil na novy drôt vedeny k budikom na vstup signálu pre externý otačkomer. Dakujem za pripadne odpovede k danej otazke! Ked prídem na to ako sem hodiť schému tak ju dodám k nahľadnutiu.
Upravil JRM66 dne 19.03.2016 19:55
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
i. Lambda sonda Piaggio group zamena 4drôt vs 2drôt
Přidané 19.03.2016 23:43
Příspěvků: 1168 Registrace: 08.06.12
http://pscgroup.s...Manual.pdf str. 175-176 tam je ta schema okolo LS, položka č.10
Upravil JRM66 dne 19.03.2016 23:44
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.