Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
 
Otackomer
ChipGS
#1 
Přidané 21.01.2009 18:18
Avatar člena


Příspěvků: 451
Registrace: 15.10.07
Cau vsici,
na podzim jsem odvazel motorku do domoviny po cca 17 tis sezonniho jezdeni bez problemu jen s beznou udrzbou a zjistil jsem, ze se mi nehybe rucka otackomeru, zustala na 1500ot a pak se pohla tak o milimetrik na nejakych 1600...
Kdyz motorku vypnu rucka spadne normalne na 0.
Nevite co by to mohlo byt? Dikec za radyWink
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
 
Fabio
#2 
Otackomer
Přidané 22.01.2009 22:03

Příspěvků: 137
Registrace: 04.07.08
zkus jestli to nejni spatnej kontakt na konektoru u privodniho kabelu
 
http://desertpanniers.webnode.cz/
ChipGS
#3 
Otackomer
Přidané 23.03.2009 11:56
Avatar člena


Příspěvků: 451
Registrace: 15.10.07
tak to vypada, ze tam nekde spatny kontakt je, ale primo v otackomeru, kdyz jsem s nim hybal, tak obcas ukazoval v pohode...

Ale na otackomeru neni konektor a draty vedou primo do nej, lze ho nejak rozebrat, nevite?

jinak tady http://www.realoe...g=62&fg=05
Upravil ChipGS dne 24.03.2009 11:21
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
 
ChipGS
#4 
Otackomer
Přidané 07.04.2009 22:45
Avatar člena


Příspěvků: 451
Registrace: 15.10.07
a toz jsem ho vymenil.... a slape v pohode... v tom puvodnim se asi patrne utrepaly draty uvnitr a protoze to nejde kloudne rozdelat, tak jsem to vyresil vymenou...
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
 
milanosor
#5 
Otackomer
Přidané 08.04.2009 04:43
Avatar člena


Příspěvků: 1611
Registrace: 30.12.08
ChipGS napsal:
a toz jsem ho vymenil.... a slape v pohode... v tom puvodnim se asi patrne utrepaly draty uvnitr a protoze to nejde kloudne rozdelat, tak jsem to vyresil vymenou...
Kupoval jsi novy nebo jety? Prave by me zajimalo, na kolik te ta sranda vyslastress
 
ChipGS
#6 
Otackomer
Přidané 09.04.2009 22:17
Avatar člena


Příspěvků: 451
Registrace: 15.10.07
kupil jsem jety nejak za 1700 nebo tak..
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
 
palciatko
#7 
Otackomer
Přidané 26.04.2010 11:49

Příspěvků: 250
Registrace: 12.06.08
Po kúpe mi otáčkomer fungoval, až teraz nedávno sa so mnou prestal kamarátiť Sad. Začal robiť presne to isté - ručička na 1500ot pri naštartovanom motore, +100 otáčok počas jazdy. Po vypnutí zapaľovania klesla na 0.
Vyčistil som konektor pod nádržou + pohýbal som káblom a otáčkomer ukazoval dobre, ale len pár km. Teraz je ručička na 2500ot. pri prudšom pridaní sa pohne o 1000 - 2000ot. nahor, ale po vypnutí zapaľovania sa už na 0 nevráti, ostane stále na tých 2500ot.

Meral som aj napätie na troj-konektore pod nádržou:
1-2 -> 13.5V
1-3 -> 13.5V
2-3 -> podľa otáčok sa mení od 0.1V do 0.6V

Dúfam, že je to 'len' problém otáčkomera. Dá sa otáčkomer rozobrať?
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 53
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,721
Nejnovější člen: maros44

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.18 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI