Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: Ostatní motocykly
 
Jak jsou rozdílné/stejné hlavy na oilhead???
macman
#1 
Přidané 05.09.2016 22:17

Příspěvků: 99
Registrace: 23.05.16
řeším dilema... včera jsem přivezl R850R z roku 95 (model 259R), kde upadl talířek ventilu a zmasakroval píst a hlavu... Doma se mi válí komplet motor R850R z roku 04 (model 29R)...

Ačkoliv většina prodejců použitých dílů tvrdí, že hlavy na 850, 1000 a 1150 jsou shodné, tak shodné nejsou.. Na nových hlavách je výfukový svod ovál na dva šrouby, stará hlava má dvě kulaté trubky a 3 šrouby...

Podle REALOEM jsou písty a ventily shodné... Takže mi tedy chybí levá palice starého typu...

Našel jsem nabídku na hlavu z R1100GS, že je kompatibilní s R1100R a R850R.. OK, už jsem jí chtěl objednat, ale podle RealOEM ty hlavy mají na každý model jiné číslo.. Když jsem třeba studoval detaily, tak hlava R1100R má mít oproti R850R o 2 mm delší ventily...

Navíc číslo dílu co je na hlavě odlité, podle RealOEM ani neexistuje...

Fakt tomu nějak nerozumím.. na jednu stranu mají být shodné, podle katalogu ne..

Zkoušel jste někdo něco podobného??

macman
 
macman
#2 
Jak jsou rozdílné/stejné hlavy na oilhead???
Přidané 07.09.2016 12:37

Příspěvků: 99
Registrace: 23.05.16
Takže jsem našel zásek i ve válci, takže dostane komplet nové válce i hlavy z novějšího modelu, pouze předělám svody..

Momentálně řeším, že na levém válci je prasklé spodní vedení rozvodového řetízku.. Chápu to správně, že sundám ségrovku, pokusím se jí nehodit do motoru.. Ze strany spojky vypíchnu víčko a pod ním by se měl nacházet šroub, kterým povolím trn, na kterém vodítko drží???

Nechce se mi to půlit..
 
ripper
#3 
Jak jsou rozdílné/stejné hlavy na oilhead???
Přidané 07.09.2016 13:05
Avatar člena


Příspěvků: 2178
Registrace: 05.07.09
Nejlepší máš se zeptat přímo Tondy (nick Tonda)
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
 
esterkafoto.cz
AKHB
#4 
Jak jsou rozdílné/stejné hlavy na oilhead???
Přidané 07.09.2016 20:51
Avatar člena


Příspěvků: 270
Registrace: 21.06.16
Myslím, že to tak jednoduché nebude... Jestli si dobře pamatuju, tak ten trn tam je nalisovanej... pošlu fotku jak ji nafotím...
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...
 
AKHB
#5 
Jak jsou rozdílné/stejné hlavy na oilhead???
Přidané 07.09.2016 20:59
Avatar člena


Příspěvků: 270
Registrace: 21.06.16
Takhle to vypadá uvnitř...
AKHB přiložený následující obrázek:


[163.49Kb]
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...
 
Jirik
#6 
Jak jsou rozdílné/stejné hlavy na oilhead???
Přidané 07.09.2016 21:12

Příspěvků: 575
Registrace: 25.10.12
YouTube Video

https://www.youtu...kPrIEzaAMs
 
macman
#7 
Jak jsou rozdílné/stejné hlavy na oilhead???
Přidané 07.09.2016 22:17

Příspěvků: 99
Registrace: 23.05.16
Video jsem našel taky.. Jenže on vypichuje čep, na kterém jsou horní lišty.. K čepu spodní lišty se prostě nedá dostat...

Jinak sundal jsem víčko a opravdu je zde taky trn.. Nechápu.. spodní lišta pravého válce je držená šroubem, ve všech schématech je i levá spodní lišta držena šroubem a ve skutečnosti je tam trn.. Navíc nestačí sundat ségrovku, muselo by se vytáhnou uložení olejového čerpadla i s oběma rozetama pohánějícíma vačky..

Opravdu se mi nechce motor vyndavat a půlit... takže vyndal jsem z náhradního motoru pravou horní lištu - postup jako na videu, která je shodná s levou spodní...

v motoru na motorce se lišta rozlomila tak, že na čepu nic nezůstalo, prakticky celou jsem jí vyndal a bohužel ve vaně je někde střep.. Zatím jsem ho nenašel, je dost velký že ho čerpadlo nenasaje, a má dost podivný tvar že koš snad ucpat nemůže...

Jelikož spodní čep nevysunu, tak jsem očko na liště naříznul a na čep nacvakl zboku..

Už to skládám, ale zaboha se mi nedaří zmáčknout stírací kroužek, aby píst zajel do válce.. Nějaký fígl???
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: Ostatní motocykly :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 76
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,725
Nejnovější člen: Gasgas

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.12 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI