Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
 
Seřízení klapek
smazak73
#1 
Přidané 26.01.2009 20:36

Příspěvků: 1097
Registrace: 26.07.08
Mám dotaz mohl by mi tady někdo poradit jak na seříní klapek obšlehnuli jsme taty narychtung místo budíků souvislou sestavu hadic různých průměrů přidělaných na 1,5 m dlouhým prkně hadice nasadili na spodní šrouby pod ucpávkama na přírubach sání klapky se zřejmě štelujou mosaznejma šřoubkama (u vstřikovačů) nevím to přesně vedla nás intuice při vovnoběhu hladiny v pořadku při konstatnísh otáčkách 2500 i 3500 taky srovnaný,ale průser je že pří průběžným přidávání plynu se hladiny nehezky rozhazujou je to normál nebo něco děláme blbě???
 
Deny
#2 
Seřízení klapek
Přidané 27.01.2009 18:53
Avatar člena


Příspěvků: 166
Registrace: 17.09.07
Ahoj,
dělá se to tak, jak píšeš, nejdřív si seřiď lanka plynu v bowdenech (já mám r.v.95 a starší provedení ovládání plynu), aby stejně zabíraly a pak těma velkejma mosaznejma šroubama seřiď volnoběh na cca 1000 ot/min. Po přidání plynu se hladiny rozhází, ale při stálých otáčkách cca 3000 ot./min. by zase měla být hladinka ve stejné úrovni. Mosazný šrouby pak zakápni barvou. Toť vše.

Čus.
Pomatenost, zvaná BMW.
 
smazak73
#3 
Seřízení klapek
Přidané 27.01.2009 19:58

Příspěvků: 1097
Registrace: 26.07.08
Jo díky Deny už jsem myslel že je někde chyba, ale nejdřív asi udělat ventily že jo?hmm!
 
bmwivo
#4 
Seřízení klapek
Přidané 27.01.2009 20:03
Avatar člena


Příspěvků: 710
Registrace: 03.10.07
CITUJI: Ahoj,
dělá se to tak, jak píšeš, nejdřív si seřiď lanka plynu v bowdenech (já mám r.v.95 a starší provedení ovládání plynu), aby stejně zabíraly a pak těma velkejma mosaznejma šroubama seřiď volnoběh na cca 1000 ot/min. Po přidání plynu se hladiny rozhází, ale při stálých otáčkách cca 3000 ot./min. by zase měla být hladinka ve stejné úrovni. Mosazný šrouby pak zakápni barvou. Toť vše.

Čus.
MUJ NAZOR:
....zase se výše potvrdilo, že co hlava to názor, ale výsledek, no nevím....Frown
a co takhle manuál ....
už jsem to zde někde psal, ale klidně se řiďte nesmyslem...Wink
Upravil bmwivo dne 27.01.2009 20:07
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 71
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,719
Nejnovější člen: Dnepr

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.12 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI