Nic.. pokracuj v pravidelnem servisu .. a pokud opravdu chces neco udelat tak novej hall a pokud ti zaklepe motor tak napinaky retizku.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
nevím asi bych nechal udělat velký servis + kontrola a vyčistění startéru, kontrola spojky -zdali není mastnota. kontrola uložení kyvky a zadního kola. Určitě synchro, ventily atp. Výměna brzdovky, kontrola uložení + ložisek předního kola. Kontrola třmenů brzd a jejich pečlivé vyčistění. Kontrola kabeláže - asi bude místy K.O. Kontrola hadic u nádrže. Výměna palivového filtru? kontrola řemene altíku... Prostě tak něják všechno co děláš běžně...
Upravil VojtechPolicky dne 01.01.2017 14:25
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Na moto byl dělán servis u Soukupa brzdovka oleje seřízení. Na moto jsou dané kotouče ale mají malou vůli při chytnutí za kotouč s ním jde cca o milimetr hnout po směru jízdy i zpět.... Spatne nebo unavené podložky u šroubů co drží kotouč? Napínaky řetezi vodící listí lze nak zkontrolovat? Spojku zkontroluju? Únik oleje u spojky?
Upravil Navi dne 01.01.2017 14:38
Kotouče jsou v poradku, vule je tam kvuli roztaznosti pri zahrivani. Uz to tady bylo parkrat popsano.
Doplňky a díly na BMW GS:https://mojegs.cz Online ceník BMW dílů:https://mojegs.cz...h-dilu-bmw
Po směru jizdy by vule byt neměla,nebo jen minimalni. Je to zpusobeny vytlučením/otlačením jak kotouče,tak čepu. Jezdit se s tym dá,ale možná tě bude rozčilovat chrastění kotoučů na nerovnostech,nebo při jizdě po kostkách atd. Začni pomalu šetřit na kotouče.
Vikec napsal:
Po směru jizdy by vule byt neměla,nebo jen minimalni. Je to zpusobeny vytlučením/otlačením jak kotouče,tak čepu. Jezdit se s tym dá,ale možná tě bude rozčilovat chrastění kotoučů na nerovnostech,nebo při jizdě po kostkách atd. Začni pomalu šetřit na kotouče.
Zas takove cenove peklo to neni. Ode mne za 5600 az domu;-) hlasite drnceni uz podlozkama nedozenes. Ja mam 92000 a jeste jednu sezonu dam ikdyz tloustka je jeste ok.
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
Nnedrnčí jen to lehce cvakne jednou kotouče jsou bez jakého kolik opotřebení....
Může mi někdo suplerou změřit průměr díry na kotouči? Dík ????
Upravil Navi dne 03.01.2017 12:05
Pokud to cvakne kdyz s motorkou maniulujes po garazi a pri popojeti vpred zabrzdis a pri manipulaci vzad to cvakne tak je to v poradku. Kotouc je plovouci
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Pokud to cvakne kdyz s motorkou maniulujes po garazi a pri popojeti vpred zabrzdis a pri manipulaci vzad to cvakne tak je to v poradku. Kotouc je plovouci
Ano to vím něco už mám za sebou. Tohle je má 10 motorka a druhé BMW r1150 a žádná motorka mi tohle nedala..... Přijde mi to divné.
Nemůžou ti kotouče být z jiného BMW kde by byli ty otvory o něco větší?