Ahoj, 3. rok mam stare bmw f650gs 2003, 60 000km. Chystam se na delsi trip, okolo 30 000km, a vybiram proto radsi novejsi motorku. Rozkoukavam se po tech novych modelech bmw, presto bych ocenil rady I dlouholetejsich uzivatelu.
1. Zajimali by me, jaky jiny nez esteticky pohled je rozdil mezi f650gs s motorem 800ccm, a f800gs, cenovy rozdil pri totoznem poctu najetych km, rocniku 2012-2013 je totiz nekde kolem 30-50 000kc. Stejne tak f700 x f800.
2. Vykon f650gs, jednovalce 37kw mi bohate dostacoval a nenudil me ani pri cestach kolem 2-3000km. Ale je tenhle motor staveny na tak tak dlouhe cestovani? Jelikoz koupe g650 z roku 2013 je zase o 30 000 levnejsi zalezitost.
Cesty volim pristupnejsi, zadne velke praseciny, ale tak 60% po silnici, 30% horsi cesty a 10% tezsi teren pripadne bahno.
Ocenim radu, co poridit, ceho se vyvarovat. Zatim,vim ze f800 meli v roce 2008 spatne motory, procital sem vsechny dostupne informace ale moudry z toho nejsem.
Diky za rady
Kuba
**Pripadne pokud by nekdo chtel vyrazit na trip(nerikam cely, jen treba cast- Rakousko, alpy, Italie, trajektem do Recka) koncem dubna, ozvete se
Upravil Kubakuba dne 10.02.2017 09:45
Kubakuba napsal:
1. Zajimali by me, jaky jiny nez esteticky pohled je rozdil mezi f650gs s motorem 800ccm, a f800gs, cenovy rozdil pri totoznem poctu najetych km, rocniku 2012-2013 je totiz nekde kolem 30-50 000kc. Stejne tak f700 x f800.
tak 650twin nema USD widli..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Rozdílů je hodně, začal bych na http://www.bmw-mo...
vyber si F 700GS, dole zvol "srovnat modely" a vyber F800GS, vyjede ti tabulka co všechno je jinak...
jiný odpružení, zdvih, jiný kola (21"vs19", dráty vs paprskový), výška motorky....
pavelch napsal:
Rozdílů je hodně, začal bych na http://www.bmw-mo...
vyber si F 700GS, dole zvol "srovnat modely" a vyber F800GS, vyjede ti tabulka co všechno je jinak...
jiný odpružení, zdvih, jiný kola (21"vs19", dráty vs paprskový), výška motorky....
no jo tvl.. ja z toho dobre vypad. Jasne, hlavni rozdil vepredu 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Asi bych volil F800GS, jinak pokud více toužíš po cestovatelském konfortu tak bych bral raději Suzuki V-strom 650 než F650GS či F700GS a bude možná i levnější. Je to asi nejlepší univerzál této střední třídy pro allroad cestování.
sj90 napsal:
Asi bych volil F800GS, jinak pokud více toužíš po cestovatelském konfortu tak bych bral raději Suzuki V-strom 650 než F650GS či F700GS a bude možná i levnější. Je to asi nejlepší univerzál této střední třídy pro allroad cestování.
Njn ale jak to vypadá ten rypák
kim přiložený následující obrázek:
Ty motorky benelli jsou pekne, ale slabe. Diky za normalni nazory, chtel jsem tu 800gs hned, ale kdyz sem videl ze f650gs ma taky 800motor, zacal jsem byt na vazkach, jelikoz 40 000 rozdil je v rozpoctu znat
Diky
Jezdím 4 roky na f650TWIN a poměr cena výkon dobrý. Nicméně oproti 800 taky má menší světlou výšku, menší zdvihy, předek je měkěj - na polňačce co díra to doraz. Nemá USD vidle, a jeden přední kotouč v případě naložení motorky je poddimenzovanej. Výkon je nižší o cca 10kW oproti f800, ale to se projeví až v horním spektru otáček.
Jeden jihokorejec na TWINovi objel celej svět - takže nic není nemožné.
Nicméně svezení na silnici je slušný - poměrně nízká váha přímo vybízí k hraní.
TWIN tě rozhodně nezklame, ale 800 je lepší.
Upravil Spitfire dne 11.02.2017 14:08
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90