Nevím jak na 650 ale princip je u všech stejný - šroub s opačným závitem, utáhneš matici tak, aby to eliminovalo třením zpětný tah lanka, takže plyn zůstane blokovaný v poloze, v jaké ho necháš. Když šáhneš současně na heft i na matici a otočíš dopředu (ubereš plyn), tak se to povolí a plyn pak funguje normálně až do momentu, kdy to zase tou maticí utáhneš. Chce to trošku cviku nastavit si to. Já jsem to měl na několika testovacích motorkách v německu, jak na to nejsem zvyklý, tak to občas způsobí lehké infarktové situace. Nejde to na všechny řídítka a nefunguje to se všemi závažíčky atd. A pochopitelně ve všech zemích EU je to nepovolené pro silniční provoz. Na dlouhé cesty to je asi řešení ale asi jsem nikdy necestoval tak moc, abych to ocenil.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
kup si Scottoiler Tempomat a funguje taky OK.
Zda se mi to nebezpecny, to co pise Tomas!
Z tim "lizatkem" na plyn jsem odjezdil hodne a funguje to dobre. Odpocines si od zbesileho drzeni plynu
Osobně se mi zdá lepší takový ten ulevovac, než ten šroubovací vehement. http://www.bmwgs....d_id=30963
Jezdil jsem s oběma a ten šroubovací byl takovej nesikovnej. Musíš pořád jezdit rukou po heftu, abys to správně dotáhl nebo povolil. Ono se to nezdá ale i když jedeš po dálnici, tak pořád kvůli něčemu pridavas nebo ubiras, tak s tutim neustále sroubujes. A když najdeš správnou polohu, tak je tam omezení třeba na 80 a stejně stelujes Zase dobrý je, že to utahnes a můžeš si třeba srovnat věci kam nedosahnes levackou.
Ten ulevovac sice rychlost nedrží, ale prostě nějak opres ruku o heft a ono to jede Koupil jsem si asi 3, protože jsem myslel, že to bude naprd plast a nic to nevydrží a už ho mám na moto asi 4 roky a OK. Cinani to upekli dobře
Usetreny prachy bych radši projezdil
a vcil sa divaj na tehoto pana..uplne jednoduche a pouzitelne..a na kolene https://www.youtube.com/v/...
kurnik sopa..tusim to ma z vesaku..
Upravil lui175 dne 14.02.2017 11:28
lui175 napsal:
a vcil sa divaj na tehoto pana..uplne jednoduche a pouzitelne..a na kolene https://www.youtube.com/v/...
kurnik sopa..tusim to ma z vesaku..
dobry, ale co tomu zeleznemu oku rekne vytapenu rukojeti po nejake dobe?
Mel bych o nej strach ze ho to znici. preci jen plastove oko je setrnejsi
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
Taky jsem si kdysi myslel, že to potřebuji a už jsem to hodil do kopřiv. Na plynu to překáží a pořád to sundávat se mi nechtělo.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
To plastový "pádlo" si budu pamatovat asi do konce života - měl jsem to na motorce asi před 15 roky, tenkrát se to jmenovalo Throttle Rocker. Bezva věc až na to, že jsem si nevšiml v jednom momentu, že jsem rukávem otočil tu páčku dopředu - vůbec netuším jak se to stalo ale otočilo se to o 180 stupňů a já jsem na křižovatce zmáčknul spojku a nezmáčknul jsem nic, protože ten plast přesně skočil doprostředka spojkový páčky, která měla takovou vlnku ze zadní strany a do ní se to seklo. Naprosto nešlo zmáčknout spojku a jak byl motor v otáčkách, tak jsem to neubrzdil a proletěl křižovatku asi tak dva metry před autem co jelo na hlavní.
Takže tím jsem s jakýmikoliv blokátory plynu skončil a nezajímají mě a nikomu je nedoporučuju. Neříkám, že to není dobrá věc někde na americký dálnici která vede rovně až za obzor. Jinak na LT jsem měl regulérní tempomat BMW originál, který se vyřadil zmáčknutím čehokoliv ale nikdy jsem ho nepoužíval i když tam byl. Prostě to nepovažuju za bezpečnou věc.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
ty kravo,to mna tez hrklo..plyn a spojka???
chapem,ze sa moze sprajcnut..ale pulmetrovy plast vozit na rajdach,no..moc okate
jedine ze by sis tam odlozil rezervny..
ale sem za..zadne kraviny nepouzivat..
Upravil lui175 dne 14.02.2017 17:20
Já jsem taky musel nutně mít toho plastového Trotla, párkrát jsem to na dálnici použil, je pravda že to odlehčí ruce, ale v terénu mi to vadilo, takže skončil v kufru, zapomenutej třeba i na zbytek sezóny.
pak jsem si pořídil tady od někoho ten šroubovací "tempomat" na boku, občas ho na dálnici použiju, ale minimálně.
Moňa ten plastovej měla na 650GS a používala ho často, bez něj měla od plynu mozoly jak od lopaty. na 1200GS jej nepotřebuje. Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra