Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC
Strana 1 z 2:   1    2  
 
Rozdíly GSA 2016 vs. 2017
mikao
#1 
Přidané 19.06.2017 12:49

Příspěvků: 8
Registrace: 04.05.15
Chystám se do koupi R1200GSA a potřeboval bych poradit od někoho kdo zná dobře vnitřek motorky, zda jsou nějaké rozdíly v modelech roku 2016 a 2017 (mimo barev).

Byl jsem u dvou dealerů a jeden tvrdí že jenom barvy, druhý zas že tam jsou nějaká drobná zlepšení v převodovce a další. Tak nevím jestli to mám řešit nebo ne, kdyby to bylo stejné tak se mi moc líbí ta modrá barva z roku 2016.
Díky.
 
Miguel
#2 
Rozdíly GSA 2016 vs. 2017
Přidané 19.06.2017 13:04
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
prodávám, jak jsem koupil - prej jsou tam nějaký krámy v tý převodovce, co způsobí, že tam kvalty padají prakticky neslyšně, nedělá to ty klasický bavorácký šlupky. ale nejel jsem na tom, tak netušímSmile
pod trvalým dohledemSmile
 
erne818
#3 
Rozdíly GSA 2016 vs. 2017
Přidané 19.06.2017 15:27

Příspěvků: 132
Registrace: 18.10.16
Tak to by sedelo, mam štandardný LC model 2017 a kvalty tam idú super
 
Sitex
#4 
Rozdíly GSA 2016 vs. 2017
Přidané 19.06.2017 15:50

Příspěvků: 355
Registrace: 22.04.12
Mám GSA 2017 , dle prodejce vylepšen přenos síly z převodovky na kardan, tudíž lepší komfort při přeřazení..
 
blackvega
#5 
Rozdíly GSA 2016 vs. 2017
Přidané 19.06.2017 15:54

Příspěvků: 25
Registrace: 10.06.16
Mam GSA 2016 v zaruce opravovana elektricka kabelaz, 2x menena baterie a spojkovej kos - motorka vybrovala. PREVODOVKA JE HLASITA.

Dali me na test 2017 nebe a dudy. Rikali ze v 2017 posunuli dal teziste v prevodovce a vymenili nejake dily.

Po pravde za ty prachy je to jeden hnuj. Porad se neco sere.

 
Slavek-xxx
#6 
Rozdíly GSA 2016 vs. 2017
Přidané 19.06.2017 16:10
Avatar člena


Příspěvků: 1748
Registrace: 18.06.07
blackvega> spojkovej kos?
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
 
Advik
#7 
Rozdíly GSA 2016 vs. 2017
Přidané 19.06.2017 16:35

Příspěvků: 14
Registrace: 22.05.17
GSA 2017, 1600 km (po první garančce), kvalty slyšet jsou a quickshifter řadí lépe než normálně se spojkou. Zdá se mě, že nad 150 motorka (asi kardan) dost vibruje, je to cítit na stupačkách. Prý je to normální a že si to ještě všechno sedne.
 
blackvega
#8 
Rozdíly GSA 2016 vs. 2017
Přidané 19.06.2017 17:40

Příspěvků: 25
Registrace: 10.06.16
Ano spojkovej kos, tak me to aspon ukazali a vysvetlili. Vse se zacalo kazit od 3000km
Upravil blackvega dne 19.06.2017 17:49
 
pepa10
#9 
Rozdíly GSA 2016 vs. 2017
Přidané 19.06.2017 19:47
Avatar člena


Příspěvků: 47
Registrace: 20.07.15
keď už, tak s gsa počkaj, v auguste bude predstavený fejslift model
 
bikerx1
#10 
Rozdíly GSA 2016 vs. 2017
Přidané 19.06.2017 20:43

Příspěvků: 15
Registrace: 21.02.13
Euro 4. Ladak odporucam kupovat na 2016,nova norma uz neumoznuje vybrat dbkiller. Akrapovic ho ma natvrdo privareny... Truc
 
mikao
#11 
Rozdíly GSA 2016 vs. 2017
Přidané 19.06.2017 22:27

Příspěvků: 8
Registrace: 04.05.15
pepa10 napsal:
keď už, tak s gsa počkaj, v auguste bude predstavený fejslift model


Myslíš, že bude nějaká podstatná změna mimo drobností a barev (jako napsosled s GS Exclusive a Rallye)?
Upravil mikao dne 19.06.2017 22:30
 
cerv
#12 
Rozdíly GSA 2016 vs. 2017
Přidané 20.06.2017 05:35
Avatar člena


Příspěvků: 523
Registrace: 08.07.07
mikao napsal:
pepa10 napsal:
keď už, tak s gsa počkaj, v auguste bude predstavený fejslift model


Myslíš, že bude nějaká podstatná změna mimo drobností a barev (jako napsosled s GS Exclusive a Rallye)?


Minimálně snad nová palubka. Údajně něco většího a barevnějšího, jako má Ducati nebo KTM.
 
www.carvago.com
Peacemaker
#13 
Rozdíly GSA 2016 vs. 2017
Přidané 20.06.2017 07:55
Avatar člena


Příspěvků: 1357
Registrace: 25.05.07
No nevím pánové s tou převodovkou, zkoušel jsem jeden víkend LC 2017 a řazení ze 2 na 3 katastrofa. Možná to bylo kusem (předváděčka cca 4500 km najeto).
 
Slavek-xxx
#14 
Rozdíly GSA 2016 vs. 2017
Přidané 20.06.2017 08:28
Avatar člena


Příspěvků: 1748
Registrace: 18.06.07
Tak to si asi necham svou historickou 850ku. Tam jde razeni naprosto tise i se sto tisici km na hrbu Grin Uz se mi teda podarilo 2x dat falesnej neutral (ale vychazi to prumerem jednou za 1500km, tak to zas neni takova tragedie) Smile
Jinak docela chapu nastvanost cloveka, kterej si koupi motorku pro radost, investuje do ni pres pul mice a pak mu radost nedela...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
 
Miguel
#15 
Rozdíly GSA 2016 vs. 2017
Přidané 20.06.2017 18:42
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
Advik napsal:
GSA 2017, 1600 km (po první garančce), kvalty slyšet jsou a quickshifter řadí lépe než normálně se spojkou. Zdá se mě, že nad 150 motorka (asi kardan) dost vibruje, je to cítit na stupačkách. Prý je to normální a že si to ještě všechno sedne.


Mně se hned nezdálo, že by se toho vzdali. Vždyť mlátící převodovka - to je něco jako obchodní značka BMW Motorrad. Něco jako když se u bavoráku /auta/ s manuáílní převodovkou třepe na volnoběh šaltrpákaSmile
Něco jako piha na tváři Cindy CrawfordSmile
pod trvalým dohledemSmile
 
Miguel
#16 
Rozdíly GSA 2016 vs. 2017
Přidané 20.06.2017 18:43
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
Slavek-xxx napsal:
Tak to si asi necham svou historickou 850ku. Tam jde razeni naprosto tise i se sto tisici km na hrbu Grin Uz se mi teda podarilo 2x dat falesnej neutral (ale vychazi to prumerem jednou za 1500km, tak to zas neni takova tragedie) Smile
Jinak docela chapu nastvanost cloveka, kterej si koupi motorku pro radost, investuje do ni pres pul mice a pak mu radost nedela...


Ale dělá, důležitý je celekSmile to je něco jako když jsou zákazníci Ducati při převzetí stroje nuceni podepisovat, že budou jezdit jenom v dosahové vzdálenosti MHD a číslo na asistenční službu budou umět nazpaměťSmile
pod trvalým dohledemSmile
 
MMirek
#17 
Rozdíly GSA 2016 vs. 2017
Přidané 20.08.2017 16:46
Avatar člena


Příspěvků: 173
Registrace: 09.03.12
Před rokem jsem měl na akci předváděčku 2016 a nyní mám funglovku 2017. Velké rozdíly v řazení nevidím, na předváděčku (2016) to šlo všechno tak nějak podle očekávání, kovový zvuk, ale nic moc hrubého. V pátek jdu se svojí na záběhovku a můžu říct, že prvních cca 200 km bylo od převodovky, jako když hodím klíče do bedny s nářadím Smile Ale teď při 1190 je to úplně něco jiného. Řadí hezky, jemně a téměř neznatelně. Quickshifter je super nahoru, hlavně při předjíždění, hezky si u toho prdne do výfuku. Dolu už je to podle mě lepší se spojkou, protože nedává meziplyn (jako na S100XR) a přijde mi to docela "hrubé" podrazení, ikdyž mám vypnutý plyn. Co je dost hlučné, je občas z dvojky na neutrál nebo z neutrálu na dvojku, to jsou občas zvuky až mě z toho píchne u srdce.
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004

Vidět a hlavně být viděn !
 
erne818
#18 
Rozdíly GSA 2016 vs. 2017
Přidané 20.08.2017 20:39

Příspěvků: 132
Registrace: 18.10.16
Pri podradeni ti nedáva medziplyn? To je divne moje LC 2016 (motor model 2017,EU4) meddziplyn dáva
 
Tonda
#19 
Rozdíly GSA 2016 vs. 2017
Přidané 20.08.2017 21:03

Příspěvků: 5245
Registrace: 16.02.07
Při podřazení s "asistentem" musí dát meziplyn.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
Pamilton
#20 
Rozdíly GSA 2016 vs. 2017
Přidané 21.08.2017 08:11
Avatar člena


Příspěvků: 143
Registrace: 09.01.14
[quote]Slavek-xxx napsal:
Tak to si asi necham svou historickou 850ku. Tam jde razeni naprosto tise i se sto tisici km na hrbu Grin Uz se mi teda podarilo 2x dat falesnej neutral (ale vychazi to prumerem jednou za 1500km, tak to zas neni takova tragedie) Smile
Jinak docela chapu nastvanost cloveka, kterej si koupi motorku pro radost, investuje do ni pres pul mice a pak mu radost nedela...[/quote
Ale zase to udělá radost těm se starejma šunkama. ]
BMMW R1200GS LC 2014
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 65
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,718
Nejnovější člen: Bezmena22

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.25 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI