Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
 
Standartní nastavení pérování 1100 GS ?
Pizzy Bender
#1 
Přidané 03.03.2009 20:23
Avatar člena


Příspěvků: 291
Registrace: 29.01.09
Ahoj zkušení, opět se na Vás obracím s žádostí o radu. Jak bylo nastavené pérování z fabriky? Byl jsem se projet cca.200km pouze po silnici, protože stále zápasím s váhou HROCHA (mám ho teprve měsíc) a jsem pěkně vydrkocanej. Bráchův Elefant 750 je proti tomu pohodlnej cesťák. Můžete mi poradit ideální poštelování pro letos asi jen pro silnici? Nyní mám předek na třetím (prostředním) zoubku a zadek asi na desátém cvaknutí od utažení. Díky. pray
Upravil Pizzy Bender dne 03.03.2009 21:09
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění Wink
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
 
Bohumil
#2 
Standartní nastavení pérování 1100 GS ?
Přidané 03.03.2009 20:32
Avatar člena


Příspěvků: 5604
Registrace: 13.02.07
Musíš povolit aji ten šrůbek na zadním tlumiči-důle. flower
Kupredu spatki ni krok...
 
Pizzy Bender
#3 
Standartní nastavení pérování 1100 GS ?
Přidané 03.03.2009 22:42
Avatar člena


Příspěvků: 291
Registrace: 29.01.09
bohumil napsal:
Musíš povolit aji ten šrůbek na zadním tlumiči-důle. flower

OK, povolím, ale jaké je to STD nastavení či jaké doporučuješ?
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění Wink
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
 
Bohumil
#4 
Standartní nastavení pérování 1100 GS ?
Přidané 04.03.2009 07:36
Avatar člena


Příspěvků: 5604
Registrace: 13.02.07
Na moje nastavení se nemožeš dívat,já mám 115 kilo + zavazadla blushing Chcelo bi to abi ti poradil negdo stejnej jakoty.Nebo musíš prostě jezdit tam a spátki a štelovat a štelovat...
Kupredu spatki ni krok...
 
Pizzy Bender
#5 
Standartní nastavení pérování 1100 GS ?
Přidané 04.03.2009 09:33
Avatar člena


Příspěvků: 291
Registrace: 29.01.09
bohumil napsal:
Na moje nastavení se nemožeš dívat,já mám 115 kilo + zavazadla blushing Chcelo bi to abi ti poradil negdo stejnej jakoty.Nebo musíš prostě jezdit tam a spátki a štelovat a štelovat...

Taky jsem míval 112kg Wink , ale už je to lepší.
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění Wink
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
 
Pizzy Bender
#6 
Standartní nastavení pérování 1100 GS ?
Přidané 05.03.2009 03:01
Avatar člena


Příspěvků: 291
Registrace: 29.01.09
Tak jsem si to zjistil sám real sad , pro info přikládám:

Adjustment
Front: Adjust collar on bottom of shock using hook wrench and extension from the toolkit.
There are 5 notches.
Highest notch is LOW;
Lowest notch is HIGH.
Standard setting: second highest notch
Suspension travel: 190mm (BMW claim)
Ideal preload: 1:3 i.e. 63mm of 190mm travel
Rear: Set with large black knob by exhaust marked HIGH, STD, LOW.
HIGHer is clockwise;
LOWer is counterclockwise
Standard setting: as marked STD
Suspension travel: 200mm (BMW claim)
Ideal preload: 1:3 i.e. 67mm of 200mm travel

zjistil jsem to na docela podrobném webu http://micapeak.c...gs/gs.html
Upravil Pizzy Bender dne 05.03.2009 03:04
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění Wink
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
 
Bohumil
#7 
Standartní nastavení pérování 1100 GS ?
Přidané 05.03.2009 07:37
Avatar člena


Příspěvků: 5604
Registrace: 13.02.07
Nojo enomže standartní nastavení ti bude platný tak u nové motorky. Musíš brat že máš tlumiče už s půlki f prdeli a podle toho kolik vezeš. Takže na standartní nastavení bich se zrovna já vůbec nedíval.thumbs up
Kupredu spatki ni krok...
 
Medik
#8 
Standartní nastavení pérování 1100 GS ?
Přidané 05.03.2009 08:46
Avatar člena


Příspěvků: 4028
Registrace: 04.05.08
Pizzy napsal:
Tak jsem si to zjistil sám real sad , pro info přikládám:

Adjustment
Front: Adjust collar on bottom of shock using hook wrench and extension from the toolkit.
There are 5 notches.
Highest notch is LOW;
Lowest notch is HIGH.
Standard setting: second highest notch
Suspension travel: 190mm (BMW claim)
Ideal preload: 1:3 i.e. 63mm of 190mm travel
Rear: Set with large black knob by exhaust marked HIGH, STD, LOW.
HIGHer is clockwise;
LOWer is counterclockwise
Standard setting: as marked STD
Suspension travel: 200mm (BMW claim)
Ideal preload: 1:3 i.e. 67mm of 200mm travel

zjistil jsem to na docela podrobném webu http://micapeak.c...gs/gs.html

No jo, ale to je v nějakém cizím jazyce či co to je za švabach. Kdo tomu má rozumět?Shock
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem"Wink
www.elektrorv.cz

Skype: Medik.Drslavic
 
www.elektrorv.cz
Pizzy Bender
#9 
Standartní nastavení pérování 1100 GS ?
Přidané 05.03.2009 13:52
Avatar člena


Příspěvků: 291
Registrace: 29.01.09
Medik napsal:
Pizzy napsal:
Tak jsem si to zjistil sám real sad , pro info přikládám:

Adjustment
Front: Adjust collar on bottom of shock using hook wrench and extension from the toolkit.
There are 5 notches.
Highest notch is LOW;
Lowest notch is HIGH.
Standard setting: second highest notch
Suspension travel: 190mm (BMW claim)
Ideal preload: 1:3 i.e. 63mm of 190mm travel
Rear: Set with large black knob by exhaust marked HIGH, STD, LOW.
HIGHer is clockwise;
LOWer is counterclockwise
Standard setting: as marked STD
Suspension travel: 200mm (BMW claim)
Ideal preload: 1:3 i.e. 67mm of 200mm travel

zjistil jsem to na docela podrobném webu http://micapeak.c...gs/gs.html

No jo, ale to je v nějakém cizím jazyce či co to je za švabach. Kdo tomu má rozumět?Shock

Do you speak English Medik? Předek = předpětí na pružině na druhý nejnižší stupeň a zadek = pomocí seřízovacího kolečka u výfuku na značku STD. Já to zkusím, protože nyní to je nastavený (viz.1.příspěvek) a je to tvrdý, jak sviňa.
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění Wink
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
 
konik
#10 
Standartní nastavení pérování 1100 GS ?
Přidané 15.03.2009 18:35

Příspěvků: 27
Registrace: 24.08.08
Zdar kolegovéCool. To já i s hadrama a helmou mám stejně jako Bohumil 0,15tzip it!. Zadek mám tak nějak v pohodě ale když sem tam někde lehce povyskočím tak při dopadu jde předek na doraz i když dopadám oběma kolama najednou. A když jedu s mojí polovičkou (i váhověGrin) tak stačí nějaký větší hup na silnici a taky jde na tvrdo. Nastavený to mám na nejspodnějším zoubku. To už je unavená pružina? Každá rada dobráSmile. Teda krom hubnutíShock
 
Medik
#11 
Standartní nastavení pérování 1100 GS ?
Přidané 15.03.2009 19:28
Avatar člena


Příspěvků: 4028
Registrace: 04.05.08
Pizzy napsal:
Medik napsal:
Pizzy napsal:
Tak jsem si to zjistil sám real sad , pro info přikládám:

Adjustment
Front: Adjust collar on bottom of shock using hook wrench and extension from the toolkit.
There are 5 notches.
Highest notch is LOW;
Lowest notch is HIGH.
Standard setting: second highest notch
Suspension travel: 190mm (BMW claim)
Ideal preload: 1:3 i.e. 63mm of 190mm travel
Rear: Set with large black knob by exhaust marked HIGH, STD, LOW.
HIGHer is clockwise;
LOWer is counterclockwise
Standard setting: as marked STD
Suspension travel: 200mm (BMW claim)
Ideal preload: 1:3 i.e. 67mm of 200mm travel

zjistil jsem to na docela podrobném webu http://micapeak.c...gs/gs.html

No jo, ale to je v nějakém cizím jazyce či co to je za švabach. Kdo tomu má rozumět?Shock

Do you speak English Medik? Předek = předpětí na pružině na druhý nejnižší stupeň a zadek = pomocí seřízovacího kolečka u výfuku na značku STD. Já to zkusím, protože nyní to je nastavený (viz.1.příspěvek) a je to tvrdý, jak sviňa.

Z cizích jazyků mě postihla akorát ruštinaa tu jsem už za ta léta zapomněl. Takže jsem v pr... a odkázaný na různý překladače, kde většinu obsahu stejně tak nějak odhaduju.Frown
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem"Wink
www.elektrorv.cz

Skype: Medik.Drslavic
 
www.elektrorv.cz
Pizzy Bender
#12 
Standartní nastavení pérování 1100 GS ?
Přidané 17.03.2009 01:30
Avatar člena


Příspěvků: 291
Registrace: 29.01.09
Tak nastaveno na STD a zatím spokojenej. Rozhodně lepší, než před tím.
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění Wink
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 137
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,732
Nejnovější člen: Preker

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.22 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI