Já mám zase hroznej strach a nějak mi hlava nebere ty náklony....
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Pěkný. A o tom to je. Motorka se musí nejprve zvládat v menších rychlostech, znát její limity, nervat to rukama, teprve když máš pocit, že se s tím vůbec nedřeš ale motorka to všechno dělá tak nějak sama, pak to začíná být zajímavé...
Piky, GS je motorka skoro neomezených možností, ale určená hlavně pro cestování. A nižší stupačky jsou pohodlnější a to by měla cestovní motorka být - pohodlená. Se škrtáním stupačkama výrobce nepočítal..
Taky neškrtám pořád jen občas a vím že GS není silniční závoďák je to na něm i tak trochu vidět A to moje občasné škrtnutí spíš přičítám stupačkám TT jsou seřizovatelné a o kus níž naž origo, ale pohodlné vždy je to něco za něco
R1150 GS Adventure