Se zvýšenou opatrností je sjízdná i dálnice D8 z Lovosic do Prahy, která je mokrá po chemickém ošetření.
...
Dálnice, rychlostní komunikace a silnice první třídy jsou po chemickém ošetření většinou holé a mokré, místy mohou ležet zbytky rozbředlého sněhu
...
příspěvek přesunut moderátorem
Upravil swat dne 20.03.2009 09:00
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Alda napsal:
Hele a jak jsi prisel na to, ze se nesoli?
to tvrdi slusna cast Stredecni skvadry
---
ad. kategorie prispevku.. sorry, prislo mi to vhodnejsi do cech ale asi je to spis obecna diskuze...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No vim, ze je narizeni to omezovat - jak soleni (kvuli zivotnimu prostredi), tak sterk (kvuli niceni aut).
Jen nechapu jak se tohle da omezit, rozhodne s tim neplejtvaj, soli se jen kdyz je potreba, tak nejak nevim kde se da ubrat.
Ohledne udrzby silnic se da v CR jedine pridat
...
Upravil hicks dne 27.03.2010 19:44
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tak nevim.. ze by uz byla velka vetsina soli fakt vymyta?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal(a):
Tak třeba dnešní déšť spláchne i poslední zbytky...nebo už spláchnul...což je jedinně dobře...
asi trosku malo tam bylo stejne.. :/
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
bubo napsal(a):
Větrník: dobrý, - co jiného jim taky odpovědět na takový nápady...
Hicks: v návodu od BMW se píše, že se má motorka po jízdě v zimě od soli omýt (studenou vodou), ne olízat...
jasne, ale jak zjistis, jestli je motorka zasolena? 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
bubo napsal(a):
Nezjišťuji - umýt a basta...
Sorry, jestli jsi si to vyložil zle, spíš mě to pobavilo...
ja si to nevylozil zle, navic Vjetrnika napraskam -- priznal se, ze minuly tyden lizal svoje auto
---
jinak -- pro mne je prave dulezita ta informace o zasoleni... proto jsem to sem psal.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Já vám nevím. Loni jsem jezdil celou zimu (několikrát týdně), i na vlhkých, oslizlých, tzn. určitě prosolených silnicích. Letos už to taková sláva vzhledem k množství sněhu nebylo, ale taky jsem X krát vyrazil a ne vždy po návratu umyl. A na motorce není vidět naprosto NIC! Je pravda, že před zimou i po ní vždy pečlivě umeju a vyčistím a zakonzervuju BMW lakem na motory nejen motor, ale celou moto, což pravděpodobně pomůže, ale vážně nevidím žádnou stopu poškození od soli ani žádnou "mapu". Já bych to zase nějak extrémně neprožíval. Maiali nel Fango!
Ja zastavam nazor, ze na motorce se ma jezdit a ne ji lestit. Bahno od cca 0.5cm nanosu odpadava postupne samo a tak pokud je motorka uz pred zimou pekne spinava, tak se k ni ta sul vubec nedostane. Pres zimu jsem najezdil okolo 8000km snih nesnih a vypada porad stejne. Ale mozna ji jednou umeju, abych si pripomel, jakou mela puvodne barvu. Nejlip se toho docili jizdou v desti, kdy se rozpousti stare nanosy bordelu a jsou nahrazeny temi novymi. Dulezitejsi je starat se o technickou stranku veci a poslouchat, o co si motorka rekne. Mluvim s ni, chvalim nebo nadavam, obcas pohladim a nebo plesknu. Dosud jsem ji ale jeste nelizal - asi spolu nejsme zas tak daleko. Dam tomu cas...
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
Rhinoceros napsal(a):
Ja zastavam nazor, ze na motorce se ma jezdit a ne ji lestit. Bahno od cca 0.5cm nanosu odpadava postupne samo a tak pokud je motorka uz pred zimou pekne spinava, tak se k ni ta sul vubec nedostane. Pres zimu jsem najezdil okolo 8000km snih nesnih a vypada porad stejne. Ale mozna ji jednou umeju, abych si pripomel, jakou mela puvodne barvu. Nejlip se toho docili jizdou v desti, kdy se rozpousti stare nanosy bordelu a jsou nahrazeny temi novymi. Dulezitejsi je starat se o technickou stranku veci a poslouchat, o co si motorka rekne. Mluvim s ni, chvalim nebo nadavam, obcas pohladim a nebo plesknu. Dosud jsem ji ale jeste nelizal - asi spolu nejsme zas tak daleko. Dam tomu cas...
jenomze to jezdeni se s lestenim tak nejak nevylucuje
a sul je svinstvo... proc jezdit v podminkach, kdy moto starne nekolikanasobne rychleji, nez normalne.
Tj. rozdil mezi intenzivnim/beznym opotrebenim...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ono kdyby mel clovek jezdit jen v podminkach, ktera jsou pro moto idealni, tak toho moc do roka nenajezdi - tady teda urcite ne. Jezdim na tom den co den jako dopravni prostredek a pocasi si bohuzel nevybiram. Taky mam radsi suchou a teplou silnici nez prosolenou brecku. A vzhledem k tomu, ze ziju v lokalite, kde porad prsi (i ted, kdyz pisu tohle) tak se clovek musi naucit stat rezistentnim proti jakemukoliv cisteni, protoze to proste nema cenu. Pred jizdou nalestis, po jizde muzes lestit znova... a to je otrocina a moji jedinou zbrani je lepivej sprej na retez od motulu, jehoz vrstvu pravidelne obmenuju na vsech kovovejch reznoucich castech motorky, takze vysledkem je sice lepiva koule nachytanyho bordelu, ale nerezne... A to radsi at starne moto solenim, nez moje ruce cistenim... Ale jinak mas samozrejme pravdu - kdyz nemusis jezdit na soli, tak to nedelej Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
Rhinoceros napsal(a):
Ono kdyby mel clovek jezdit jen v podminkach, ktera jsou pro moto idealni, tak toho moc do roka nenajezdi - tady teda urcite ne. Jezdim na tom den co den jako dopravni prostredek a pocasi si bohuzel nevybiram. Taky mam radsi suchou a teplou silnici nez prosolenou brecku. A vzhledem k tomu, ze ziju v lokalite, kde porad prsi (i ted, kdyz pisu tohle) tak se clovek musi naucit stat rezistentnim proti jakemukoliv cisteni, protoze to proste nema cenu. Pred jizdou nalestis, po jizde muzes lestit znova... a to je otrocina a moji jedinou zbrani je lepivej sprej na retez od motulu, jehoz vrstvu pravidelne obmenuju na vsech kovovejch reznoucich castech motorky, takze vysledkem je sice lepiva koule nachytanyho bordelu, ale nerezne... A to radsi at starne moto solenim, nez moje ruce cistenim... Ale jinak mas samozrejme pravdu - kdyz nemusis jezdit na soli, tak to nedelej
a jake ze je tve stanoviste?
v profilu mas "stredocesky"... no ehm ehm.
Navic mame radar.
Loni jsem za asi 26 000km na GS zmoknul cca 2x.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2