Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC
 
RDC
bikerx1
#1 
Přidané 19.04.2018 23:25

Příspěvků: 15
Registrace: 21.02.13
Kalibruje sa niekde tlak v pneu po nahusteni pneumatik? jazdim vpredu 2.0 a vzadu 2.3. Vzadu po par metroch vzdy hlasi palubak defekt..Sad
 
xylem
#2 
RDC
Přidané 19.04.2018 23:51
Avatar člena


Příspěvků: 1006
Registrace: 16.09.15
No jestli to nebude tim ze to je malo .....
 
jorc
#3 
RDC
Přidané 20.04.2018 00:54

Příspěvků: 40
Registrace: 13.01.16
Kolik foukate LC? Piśou 2,5-2,9!
 
servisak
#4 
RDC
Přidané 20.04.2018 06:34
Avatar člena


Příspěvků: 12388
Registrace: 02.01.09
Drzte se udajem uvedenym bmw vpredu 2.5 a vzadu 2.9a
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
hicks
#5 
RDC
Přidané 20.04.2018 07:16
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
bikerx1 napsal:
Kalibruje sa niekde tlak v pneu po nahusteni pneumatik? jazdim vpredu 2.0 a vzadu 2.3. Vzadu po par metroch vzdy hlasi palubak defekt..Sad


jestli tam mas Dynamickou ESA.. ta AFAIK pocita s tim, ze to kolo je vic nahusteny.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
bikerx1
#6 
RDC
Přidané 20.04.2018 23:30

Příspěvků: 15
Registrace: 21.02.13
Fukam tak preto ze to viac vyhovuje mojmu jazdnemu stylu. Zadnu fukam na 2,9 len plne nalozeny vo dvojici,inak na 2.0-2.3 max... Preco potom nehlasi prednu? Ktoru mam obcas za studena 1.8? Stare GS (2012) s tym problem nemalo... Da sa RDC nejak deaktivovat? Pripadne uplne zrusit?
 
hicks
#7 
RDC
Přidané 21.04.2018 07:01
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
bikerx1 napsal:
Fukam tak preto ze to viac vyhovuje mojmu jazdnemu stylu.


tak sis ale k "tvemu jazdnemu štýýlu" mel asi koupit jinej podvozek... imho do tech senzoru pujdou nespravny udaje.. a to neni idealni.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Reno
#8 
RDC
Přidané 21.04.2018 07:14
Avatar člena


Příspěvků: 296
Registrace: 03.02.12
A řekl bych, že i tvoje gumy s tím budou mít problém...
 
hicks
#9 
RDC
Přidané 21.04.2018 07:53
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
mmch mozna se mi to zda, ale kdyz to min nahustim tak ESA fakt funguje hur.. paradoxne mi to prislo TVRDSI.

Ale muze to symptom nejaky moji osobnostni ci jine poruchy Grin
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
bikerx1
#10 
RDC
Přidané 21.04.2018 08:22

Příspěvků: 15
Registrace: 21.02.13
Predna aktualne 1.8 zadna 2.2. Problem hlasi len na zadnej. Preco nie na prednej? Zacinam mat pocit ze je vadny senzor,uvidim co mi povedia v BMW. Fakt nebudem zadnu fukat na 2.9,v zakrutach a na vyjazdoch mi nonstop blika trakcia,pri 2.2-2.3 je to pohoda,ma to podstatne leps grip. Gumy neriesim,menim po 5000km
 
hicks
#11 
RDC
Přidané 21.04.2018 08:27
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
a co mas za gumy?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
bikerx1
#12 
RDC
Přidané 22.04.2018 13:34

Příspěvků: 15
Registrace: 21.02.13
Dunlop Trailsmart
 
Supi
#13 
RDC
Přidané 23.07.2018 10:51

Příspěvků: 105
Registrace: 21.07.14
Niekde som cital, ze RDC jednotka si vie zapamatat 2 sady (4ks) RDC ventilov.
Mate s tym niekto skusenost? Je to tak?

Rozmyslam nad kupou druhej sady kolies a chcel by som, aby senzory fungovali na oboch sadach.
 
servisak
#14 
RDC
Přidané 23.07.2018 11:39
Avatar člena


Příspěvků: 12388
Registrace: 02.01.09
Supi napsal:
Niekde som cital, ze RDC jednotka si vie zapamatat 2 sady (4ks) RDC ventilov.
Mate s tym niekto skusenost? Je to tak?

Rozmyslam nad kupou druhej sady kolies a chcel by som, aby senzory fungovali na oboch sadach.


Na lc ne. 2 sady umi vzduch
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Supi
#15 
RDC
Přidané 23.07.2018 12:38

Příspěvků: 105
Registrace: 21.07.14
Dakujem Servisak.

Prave citam aj na advrider.com, ze s druhou sadou mali problem.

Pri cisto cestnych motorkach pochopim, ze sa da nahrat len jedna sada senzorov. Ale pri GSe by som prave vyuzil 2 sady kolies a oni to takto doseru Angry
Upravil Supi dne 23.07.2018 12:39
 
petrvotipka
#16 
RDC
Přidané 05.05.2019 20:19

Příspěvků: 52
Registrace: 06.05.10
Ahoj, vždycky jsem s sebou vozil sprej poslední pomoci při defektu. Teď ale nevím, jestli něco nepos.eru, když bych ho fouk do kola s RDC. Z logiky věci si myslím, že tam to nesmí přijít, ale nevím? Jak se jistíte na delší cesty? Knoty a kompresor, nebo ten sprej není problém?
 
Senior
#17 
RDC
Přidané 07.05.2019 19:54
Avatar člena


Příspěvků: 21
Registrace: 04.03.18
bikerx1 napsal:
Fukam tak preto ze to viac vyhovuje mojmu jazdnemu stylu. Zadnu fukam na 2,9 len plne nalozeny vo dvojici,inak na 2.0-2.3 max... Preco potom nehlasi prednu? Ktoru mam obcas za studena 1.8? Stare GS (2012) s tym problem nemalo... Da sa RDC nejak deaktivovat? Pripadne uplne zrusit?


Ahoj, přeci jen mi to nedá, se nezeptat, co tě **** vede k jízdě na "klasické" pneu, při běžné jízdě s výše uvedenými tlaky? Vždyť tyhle Dunlopy jsou běžné pneu, kde dle mě je optimum předku někde kolem 2.4 baru při opravdu ohřáté gumě ... a to se nebavím o GS ale spíše pokud to navlékneš na SSP nebo superbike.
Jediná guma od Dunlopu, která byla "optimální" za nízkých tlaků, byla "racing guma" Dunlop GP, která používala tkzv, N-Tec technologii a kde se předek foukal na zhruba 2.2 baru za studena a zadek na cca 1.4, a to jen pro to, že na nahřívácích, jsme to dávali na 90°C, kde byla její optimální teplota, kterou na silnici v provozu to udržet nelze (tedy já to fakt nedám...).
Takže, ať nad tím dumám jak umím, pořád mě nenapadá přínos této nízké hodnoty tlaku na které jezdíš, jelikož zatížení hrany pneu při náklonu v této konfiguraci u mě nevyvolává pocit "sucha a bezpečí", takže jsem fakt zvědav, v čem je ta výhoda ??? ....
 
hicks
#18 
RDC
Přidané 07.05.2019 22:05
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
petrvotipka napsal:
Ahoj, vždycky jsem s sebou vozil sprej poslední pomoci při defektu. Teď ale nevím, jestli něco nepos.eru, když bych ho fouk do kola s RDC. Z logiky věci si myslím, že tam to nesmí přijít, ale nevím? Jak se jistíte na delší cesty? Knoty a kompresor, nebo ten sprej není problém?


podle mne to pos...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 61
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,718
Nejnovější člen: Bezmena22

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.20 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI