Ahoj, chtěl bych se optat zkušenějších a co měly nebo mají daný motorky. Vybírám si novější motorku za svoje KLE500 a do oka mi padla GS650 -800ccm nebo GS700.
Přečetl jsem mnoho příspěvku tady a na motorkářích a docela jsem se zhrozil co mají za problémy. Od jakého roku je lepší vybrat GS650 -800ccm a na co všecho při prodeji dát pozor nebo radší jinou značku?. Na GS800 jsem malej a je pro mě moc robustní. Mám ve výběru ještě dvě motorky TA700 a Versys 650, ale BMW je BMW.
osmistovka ma vepredu pneu 90/90/21.. na silnici nic extra.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jezdím hlavně silnici a občas polní cestu. Teď mám taky 21 ve předu, aůe GS800 je moc vysoká a mohutná, takže tu nechci. Přávě jsem měl možnost jet na GS650 s motorem 800 a bylo to příjemné a svižné.
michal b napsal:
Jezdím hlavně silnici a občas polní cestu. Teď mám taky 21 ve předu, aůe GS800 je moc vysoká a mohutná, takže tu nechci. Přávě jsem měl možnost jet na GS650 s motorem 800 a bylo to příjemné a svižné.
a co dvanactku se snizenym sedlem...? kolik meris a jak dlouhy mas spodni chapadla?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ja mam 175cm a mam na LC normalni sedlo v dolni poloze.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ja mam 175cm a mam na LC normalni sedlo v dolni poloze.
Je to strašnej parník těžký ,široký atd atd -nikomu to tímto nepomlouvám -má to i plusy pro někoho(každému co jeho jest) ale na jeho výšku otročina -já mám 190/ 117 a taky bych to nechtěl -zrovna tak jek Goldwinga ,cruizera a podobné.
ja mam 175cm a mam na LC normalni sedlo v dolni poloze.
Je to strašnej parník těžký ,široký atd atd -nikomu to tímto nepomlouvám -má to i plusy pro někoho(každému co jeho jest) ale na jeho výšku otročina -já mám 190/ 117 a taky bych to nechtěl -zrovna tak jek Goldwinga ,cruizera a podobné.
prosimte o jaky motorce pises? LC je jen o par kilo tezsi (ve stejne vybave), jako osmikilo, pricemz ma IMHO niz teziste, navic posunuty dopredu. Subjektivne je ovladani a manipulace asi trochu snazsi u LC.
Sirku motorky pocitej vcetne nohou jezdce.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Noic proti 1200 a 800, ale neni to bych chtěl valce na bok a šířka a hlavně váha neni pro mě. Proto jsem si vybral GS 650s motorem 800 a nebo gs 700. Spíš mi jde o kvalitu a porucgy na motorech. Prej se vydiraji pisty volnobezka a spojka, zadni lozisko atd.... To snad nemůže být tak strašný, když tech motorek jezdi tolik.
pokud si dobre pamatuju.. rozdil byl po zapocitani ABS atd dost malej.
Upravil hicks dne 05.09.2018 20:30
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
sedis si na usich? pri stejne vybave je vahovy rozdil niuc moc, pricemz 12ka ma AFAIK nizsi teziste.
Na osmikile jsem najel 130 tisic km, na LC 50, takze myslim, ze zrovna tady muzu porovnavat.
Upravil hicks dne 05.09.2018 20:32
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
nemám ani jednu, ale chapu - ona ta 12 fakt vypada hrozne velce a mohutne. ale kdyz jsem ji posouval na miste tak je fakt neskutecne lehka a nemohl jsem tomu uverit.
michal b napsal:
Noic proti 1200 a 800, ale neni to bych chtěl valce na bok a šířka a hlavně váha neni pro mě. Proto jsem si vybral GS 650s motorem 800 a nebo gs 700. Spíš mi jde o kvalitu a porucgy na motorech. Prej se vydiraji pisty volnobezka a spojka, zadni lozisko atd.... To snad nemůže být tak strašný, když tech motorek jezdi tolik.
Lidi neblbněte 1200 vysoká těžká
Jsem chabrus na záda měřím 160 cm a jezdím na dvou 12kách lehce snížených.
Spíš než na výšce záleží na osvalenosti jedince. Jestli má na tu výšku i 70 kg, tak s tím bude bojovat. Hicksi, nezapomínej, že 175 cm je o pět cm výš, než co má on. A to je sakra rozdíl. Když mi říkali, jestli chci snížené sedlo na ostrou o dva cm, tak jsem myslel, že si dělají srandu, ale je to obrovský rozdíl...
Nízko sedlo má nová Africa, Versys, a ještě nějaké další, viz článek tady http://www.advpul...rt-riders/ pod trvalým dohledem
Miguel napsal:
Spíš než na výšce záleží na osvalenosti jedince. Jestli má na tu výšku i 70 kg, tak s tím bude bojovat. Hicksi, nezapomínej, že 175 cm je o pět cm výš, než co má on. A to je sakra rozdíl. Když mi říkali, jestli chci snížené sedlo na ostrou o dva cm, tak jsem myslel, že si dělají srandu, ale je to obrovský rozdíl...
Nízko sedlo má nová Africa, Versys, a ještě nějaké další, viz článek tady http://www.advpul...rt-riders/
souhlas, ze kazdej cm je cejtit. Ten hlavni udaj je imho "inner leg curve"... coz je spojnice kotnik - koule - kotnik na druhy noze.
Nicmene nesouhlasim s tim, ze je dvanactka/LC subjektivne i meritelne ZASADNE tezsi motorka, nez osmikilo.
Primarne bych resil telelever / 90/90/21 gumu vepredu, distribuci vahy. Osmikilo musis vepredu zalehavat v zatacce, aby to poradne zatacelo.
Strasnej rozdil je ta 21ka vepredu a telelever (mensi twin ma nicmene vepredu 19ku taky). Staci odbocit na polnacku a subjektivni pocit z USD/21/teziste vzadu je radove lepsi, nez z 19/telelever/teziste vic vepredu.. nicmene na silnici je to obracene. Nemusis se s tim zdaleka tolik prat.
Kdyz jsem si kupoval osmikilo, tak bylo uplne novy. IMHO tech argumentu pro nej je po 10 letech vyroby spis min, nez bejvalo.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Horacio napsal:
prostě 12-ku nechce no.
radši se poděl o nějaký postřeh o motoru.
Jakej je třeba rozdíl v motoru mezi GS650-800ccm a GS 800?
650 twin ma jinou vacku. A pokud vim, treba nema valec s teflonem. To se ale v novejsich seriich mohlo zmenit...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ahoj, jezdil jsem na 650 TWIN 2011, moje první motorka po dlouhých letech pauzy. Má nižší výkon, ale na pohodovou jízdu bohatě stačí. Mám na ní necelých 50 tisíc (posledních 40 ujel syn) a bez problémů. Nízká spotřeba, jen nepohodlné sedlo. Vyměnil za Sargenta a příjemná, bez chyby. Závady žádné, mimo vypáleného reflektoru. Letos jsem mu přenechal 1200 GS 2012. Dal si snížené sedlo taky Sargent a při jeho výšce 169 cm si nemůže vynachválit. Jen jezdí zatím s tlumiči na nízké úrovni. Na ovládání v malých rychlostech, delší cesty či terén je dvanáctka jistě lepší a pohodlnější. Na manipulaci vítězí 650 TWIN. Těch 30 kg je opravdu znát.