Chtěl jsem vás všechny upozornit na nebezpečné místo v tunelu na Pražském okruhu. Když pojedete okruhem z Dejvic na Smíchov, tak u Hradčanské kousek tunel není a hned potom v mírné levé zatáčce vjíždíte do Strahovského tunelu. Tam je prakticky pořád mokré místo na pravé straně levého pruhu. Jezdím tam pořád a vždycky bez potíží- prostě mokrá vozovka. Včera místo vypadalo jako jindy, ale jak jsem na něj vjel, jel jsem jak po mejdle. Napřed klouzlo přední a pak zadní. Všude plno aut a tak už jsem očima hledal, kde si ustelu. Jakmile jsem flek překlouzal, tak se to chytlo a ok. Každopádně všechny varuji, jezděte tudy opatrně. Protože tam jezdím často, mohu odpovědně prohlásit, že tentokrát to bylo výjimečně kluzké. Nevím jestli tam mohl někdo něco rozlít a nebo jestli ta voda, která tam vytéká, tam nanesla něco kluzkého. Každopádně to tentokrát mělo jiné vlastnosti než jindy...
Samozřejmě se nabízí otázka, jestli toto nahlásit na PČR nebo správu tunelu, aby se nemohli vymlouvat, že nevěděli, až se tam někdo vyválí. Ale nevím jak efektivně postupovat...
Chtěl jsem být v životě šoustár. Splnilo se mi to na 50%. Jsem stár...
ja bych to nahlasil.. pokazdy, kdyz tam jedu, tak premejslim, jestli ten sliz z bakterii ty auta stihly rozjezdit, nebo ne...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
..čeče, tam je mokro furt, co si pamatuju. Dle mého názoru se jedná o vadu a domnívám se, že tam musí vzlínat/prolínat vlhkost chybně provedenou/poškozenou izolací z podloží? Zároveň, jak prolíná voda, tak asi někdy s sebou "přinese" i nějaké minerály nebo něco podobného a asi to někdy klouže víc, někdy míň. Oprava, tak tady jsem pesimista, to by bylo na dlouho a drahý. To tam spíš upraví rychlost ;o)).
www.jantruhlar.cz
jj, v mezičase jsem viděl, že už to je na různých místech řešeno a taky že se tam spousta motorkářů vyválelo, dokonce i nějaká motorka tam shořela. Zrádný je to, že ne vždy to klouže stejně- někdy se to chová jako obyčejná mokrá vozovka a jindy je to mejdlo. Proto taky je spousta chytrejch, kteří to v pohodě projeli... Dokonce tam je pře tím místem nějaká značka- já si jí léta nevšiml... Každopádně když člověk vidí, kolik je nesmyslnejch rychlostních omezení, tak tady by třeba ta padesátka 100m dopředu asi nějakej smysl měla...
Chtěl jsem být v životě šoustár. Splnilo se mi to na 50%. Jsem stár...
Je to jednoduchy... kape to zezhora a porad. Je to vapenec a ten jak znamo klouze.. u vjezdu do tunelu je dopravni znacka - pozor kluzska silnice. Pravý pruh je v poho. Ja tam dostal smyk i s autem.. je treba s tim pocitat
K Vašemu dotazu, jak bude řešena situace kluzkého povrchu ve Strahovském tunelu sděluji následující:
Oddělení přípravy a realizace oprav TSK hl. m. Prahy, a.s., v současné době zpracovává podklady pro zadání výběru zhotovitele na zlepšení protismykových vlastností vozovky Strahovského automobilového tunelu.
Proběhlo jednání s laboratoří TSK hl. m. Prahy, a.s., za účelem výběru vhodné technologie pro zlepšení protismykových vlastností vozovky.
Dle konzultací bude provedeno na prvních cca 600 bm ve směru na Prahu 5 (místo s vyvěrající vodou) broušení povrchu "Grinding" ve dvou variantách. První bude provedení samostatného broušení (polovina 600m úseku), na druhou polovinu bude na zbroušený povrch ještě aplikován vytvrzující postřik. Dále budou provedeny drážky pro odvod vody ke kraji vozovky.
Ostatní úseky budou provedeny brokováním a taktéž na části brokovaného úseku bude provedena aplikace vytvrzujícího postřiku.
Předpoklad realizace je říjen nebo listopad 2018 (dle průběhu výběru zhotovitele a povolení samostatných nočních uzávěr odborem dopravních agend MHMP).
S pozdravem...
Chtěl jsem být v životě šoustár. Splnilo se mi to na 50%. Jsem stár...
ja myslim, ze to je naprosto vyborny a diky, zes tam napsal.
Tusim, ze Mr. GS nebo Kubrt nebo voba mi tusim dluzi jeste za neco BJ, tak Ti ho timto VENUJI
Upravil hicks dne 04.10.2018 20:10
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Osobně se musím přiznat, že jsem se na místě vyválel a to v levém pruhu. Značka upozorňující na smyk tam byla. Bohužel jsem jí přehlédl, ačkoli jsem jel 60km/h. Kluzká voda, tak je pojmenovaná i na jiných internet. kanálech, byla v tu dobu i v pravém pruhu. Při vjetí do vody, mě voda postříkala až ke kolenům a když mě začal předjíždět zadek, musel jsem to položit. Zážitek, kdy se na motorkáře řítí auta, je k nezapomenutí. To, že se situace řeší tak dlouho, je zarážející a tak jsem rád, že se realizace opravy blíží. V místě je povolená rychlost 70km/h. Jsem přesvědčen, že by si místo do opravy zasloužilo zpomalení. Pokud totiž v místě zpomalím (mám k místu respekt), ze zadu se na vás řítí auta, které zpomalujete a to ja další možné nebezpečí. Také se připojuji k poděkování, že jsi sem informaci přidal a jen mě mrzí, že jsem to neudělal sám.
Upravil Metuje dne 04.10.2018 20:19
Ono omezení rychlosti je dvousečné- já tam, když mi to tak klouzalo, jel těsně nad 70 a myslím, že kdybych jel pomaleji, tak bych to neustál a vyválel se tam... Čím pomaleji jedeš, tím jseš na tom déle...
Chtěl jsem být v životě šoustár. Splnilo se mi to na 50%. Jsem stár...
ja tam jezdim (ted uz min) na moto pres 10 let a pokazdy jsem mel stazenej zadek a cekal jsem, kdy/jestli to ustreli...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
To je také možnost. Měl jsem smůlu, vodu všude, hodně a za zatáčkou. Pouze v pravém pruhu byl uzký pruh volný. Pokud bych jel v pravém pruhu, tak bych dokázal v 60km/h přejet na suchý povrch. Při vjetí do vody jsem se snažil jet rovně a nebrzdit. Motorka jak zprvu píšeš, se nazvedla a v půlce vody jsem se začal otáčet a už jsem nechytil stopu. Pokud tedy někdo v tom místě jet musí, tak V PRAVÉM PRUHU !!!
vychazel jsem z toho, ze pripadny bakterialni sliz bude ve stope od aut ojezdenej...
nikdy... opravdu nikdy jsem tam nejel v pulce pruhu ani mezi nim.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
truk napsal:
jj, v mezičase jsem viděl, že už to je na různých místech řešeno a taky že se tam spousta motorkářů vyválelo, dokonce i nějaká motorka tam shořela. Zrádný je to, že ne vždy to klouže stejně- někdy se to chová jako obyčejná mokrá vozovka a jindy je to mejdlo.
vzhledem k tomu, jak sem za těch pár let poznal místní poměry to šacuju na to, že jim tam protíkají chc.ánky (to když to klouže míň) a sra.čky, když to klouže víc...
Každopádně dík za varování Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Honza_BMW_VW napsal:
..čeče, tam je mokro furt, co si pamatuju. Dle mého názoru se jedná o vadu a domnívám se, že tam musí vzlínat/prolínat vlhkost chybně provedenou/poškozenou izolací z podloží? Zároveň, jak prolíná voda, tak asi někdy s sebou "přinese" i nějaké minerály nebo něco podobného a asi to někdy klouže víc, někdy míň. Oprava, tak tady jsem pesimista, to by bylo na dlouho a drahý. To tam spíš upraví rychlost ;o)).
...nakopli tam pramen a není provedena dobrá tlaková hydroizolace, tak to v tom tunelu na několika místech teče.....dle charakteru počasí více či méně....ale ve středu jízdního pruhu bývá vždy suchý pás, kde jde jet....chce to jen držet pruh a v této části je raději příliš neměnit...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
https://praha.idn...zpravy_rsr
Provizorní řešení, značky nepomohly
Nepadej, nepadej, nepadej nebo si na drážkách sedřeš kůži až na kost
Upravil xarrow dne 12.12.2018 14:14