Tondo, chtěl bych se tě, prosím, zeptat. Když jsem kardan nepootočil hrozí mu, nebo nějaké jiné součásti, něco? Moto už sice nemám, ale abych kdyžtak dal kamarádovi vědět...
Diky
Tonda napsal:
U kardanů na 1150GS je "fázování" tak, že dáš křížky přesně zrcadlově proti sobě.
U kardanů na 1150GS Adventure je to tak, že máš jednu drážku zdvojenou a kardan nejde přesadit jinak než je z výroby - pootočení cca 10-15°.
Když se dá zadní tlumič z GSA na GS, tak je proto vhodné pootočit standartní kardan z GS tak, jak to má GSA - pootočit cca o jednu drážku (z čelního pohledu na křížek u konc. převodu o jednu drážku proti směru hodinových ručiček).
honzis - v mezních situacích potom dostává takto sestavená kardanová hřídel "na frak" (křížky, tlumič záběru)
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Díky Tondo, perfektní píšu si to, bude se hodit.
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)