Zdravím vás lidi , jsem tu nový tak vás zároveň chci poprosit touto cestou o radu
Vlastním BMW f800GS ROK výroby 2010 (vin wb1021901azt88059)
Najeto už cca 80 000 KM
teď tedy k dotazu na vás , motor mě odešel do kytek , a je lepší koupit a vyměnit celý
dotaz na vás jaké jsou stejné motory ročnikové za který můžu vyměnit , můžu dát motor třeba z roku 2013 , 2014 nebo 2015 ? když mají stejný kody motoru (802EA) ?
jde mi o to aby všechno fungovalo jak má a pasovalo , elektrika , koncovky , atd ,,,,
vím jen že novejší nebo starší modelové roky maji o něco jiné výkony ,
A co ti má tom šlo konkrétně srat po 80 tis? To není zas tolik km.
Kolik potom vydrží novej loncin dpc? 50?
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
ahoj , ješte netuším ale asi zadřeno nebo ložisko na klice , koupil jsem novy motor po bouračce z 2015 který měl najeto doložených 4,5 tis km , dolozeno bmw garačkama a datumem nehody , absolutně klidný tichy chod prostě jak novy ,
ale k tomu co se stalo až bude čas tak to muj mechanik zkusí rozhodit , ale docela se zamlouvá přičina špatného alternatoru možná se natolik hřál že se mě kryt olupoval a vyhřálo to novy olej . a přestalo mazat nevím ale to je jen , myšlení a tušeni mechanika , mohlo se stat cokoliv , až budu vědět nafotim , alternator byl v pytli ... nedobíjel
Alternátor olej nemôže prehriať, lebo pri ňom prakticky nie je.
Tipujem druhá či skôr tretia ojnica v smere mazania.
Tak nech nový motor lepšie slúži ako pôvodný.