Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F650GS
 
Pomóóóc kape olej
carodej
#1 
Přidané 12.04.2009 18:49

Příspěvků: 12
Registrace: 12.02.09
Zdravím všechny a prosím o radu. Mám Dakara 2001 najeto 35000km a z levé strany motoru mi začal téct olej. Teče přímo na výfuk. potrubí při nastartovaném motoru ale nejvíce po jeho vypnutí. Nevíte někdo co s tím může být ? Děkuji za rady a přeju pěkné velikonoce Cool Jo upřeňuji teče to přesně na lambda sondu v tom místě co je nad tím přišroubovaný starter.
Upravil carodej dne 12.04.2009 19:15
 
koudak
#2 
Pomóóóc kape olej
Přidané 12.04.2009 20:09

Příspěvků: 197
Registrace: 10.12.07
Zkontroluj dotažení všech šroubů na víku motoru. Vloni ke konci sezony jsem měl podobnej problém, začal mi rosit olej ,jen to bylo na pravé straně motoru, kapalo mi to do šusplechu pod motorem. Pátral jsem po příčině a byly samovolně povolené 3(!) šrouby na pravém víku.Většinou stačí jen dotáhnout, v horším případě vyměnit těsnění.
 
carodej
#3 
Pomóóóc kape olej
Přidané 12.04.2009 20:14

Příspěvků: 12
Registrace: 12.02.09
koudak napsal:
Zkontroluj dotažení všech šroubů na víku motoru. Vloni ke konci sezony jsem měl podobnej problém, začal mi rosit olej ,jen to bylo na pravé straně motoru, kapalo mi to do šusplechu pod motorem. Pátral jsem po příčině a byly samovolně povolené 3(!) šrouby na pravém víku.Většinou stačí jen dotáhnout, v horším případě vyměnit těsnění.
Dík za radu ale šrouby jsem kontroloval a jsou utažené dost. Nevím ale asi to bude těsnění v háji. Ale proč ?
 
Cycli
#4 
Pomóóóc kape olej
Přidané 12.04.2009 20:39
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 2766
Registrace: 04.02.07
Všechno jednou odejde. Proč ne? Třeba bylo naopak přetažené a prasklo a nebo jestli tam je tmel, tak se v něm udělala skulinka a prosakuje. A nebo to ještě nafot a dej sem. Třeba se něco uvidí.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi


www.bmwgs.cz/infusions/reklama_seda_panel/img/logo_seda.jpg

http://www.bmwgs..../skype.htm
 
www.bmwgs.cz
toli
#5 
Pomóóóc kape olej
Přidané 13.04.2009 20:12
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Mrkni se jestli ti to teče jakoby z palivový pumpy-je tam taková dírka-přímo nad sondou.To by pak bylo vyběhlý guferko na hřídely vodní pumpy.Už sem to měnil protože mi kapala voda na lambda sondu.2gufera+jedno na spojkou tyčku kde mi vzlínal olej a celkem to stálo 54 korun.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
carodej
#6 
Pomóóóc kape olej
Přidané 13.04.2009 21:42

Příspěvků: 12
Registrace: 12.02.09
TOLI napsal:
Mrkni se jestli ti to teče jakoby z palivový pumpy-je tam taková dírka-přímo nad sondou.To by pak bylo vyběhlý guferko na hřídely vodní pumpy.Už sem to měnil protože mi kapala voda na lambda sondu.2gufera+jedno na spojkou tyčku kde mi vzlínal olej a celkem to stálo 54 korun.
Sláva, asi jsem odhalil příčinu úniku oleje. Nevěřil jsem tomu ale po důkladném omytí motoru Wapem jsem si všiml, že olej vytéká při postavení motorky na boční stojan, a tak jsem pátral dál a zjistil jsem, že tlakové čidlo oleje (je nad ol. filtrem) propouští olej okolo horního konektoru, shromažďuje se tam v takové prohlubni a pak při naklonění na levou stranu vyteče okolo válce rovnou na horký výfuk. Zítra čidlo koupím, příp. objednám, vyměním a dám vědět jak to dopadlo. Dík za všechny radyclap
 
Thomasson
#7 
Pomóóóc kape olej
Přidané 13.04.2009 22:42
Avatar člena


Příspěvků: 1051
Registrace: 10.03.08
carodej napsal:
TOLI napsal:
Mrkni se jestli ti to teče jakoby z palivový pumpy-je tam taková dírka-přímo nad sondou.To by pak bylo vyběhlý guferko na hřídely vodní pumpy.Už sem to měnil protože mi kapala voda na lambda sondu.2gufera+jedno na spojkou tyčku kde mi vzlínal olej a celkem to stálo 54 korun.
Sláva, asi jsem odhalil příčinu úniku oleje. Nevěřil jsem tomu ale po důkladném omytí motoru Wapem jsem si všiml, že olej vytéká při postavení motorky na boční stojan, a tak jsem pátral dál a zjistil jsem, že tlakové čidlo oleje (je nad ol. filtrem) propouští olej okolo horního konektoru, shromažďuje se tam v takové prohlubni a pak při naklonění na levou stranu vyteče okolo válce rovnou na horký výfuk. Zítra čidlo koupím, příp. objednám, vyměním a dám vědět jak to dopadlo. Dík za všechny radyclap


S tím čidlem - teď jsem je taky objednával v Carservisu (praha - Vinohrady)
a pokud to objednáš podle čísla z katalogu, může se stát, že ti dojde jiný čidlo...
Jako se to stalo měFrown
Pátrali jsme dál na nakonmec jsme zjistili, že tam má být čidlo ze !starýho" Fka...Cool
Dal jsem je tam a vše OK thumbs up
Cena 315 Kč Smile
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) ----- www.bmwgs.cz/images/smiley/lol.gif
 
Cidas
#8 
Pomóóóc kape olej
Přidané 13.04.2009 22:47

Příspěvků: 375
Registrace: 18.07.08
Ano.. i já jsem dostal jiné čidlo, přestože bylo objednáno dle posledních čísel VINka... Maj v tom bordel
 
carodej
#9 
Pomóóóc kape olej
Přidané 14.04.2009 22:11

Příspěvků: 12
Registrace: 12.02.09
A chlapi v čem se ty čidla liší a jaký je rozdíl ??? Objednal jsem to čidlo dle katalogu BMW co je tady na netu (12637689965) a doufám že to bude gut.
 
Thomasson
#10 
Pomóóóc kape olej
Přidané 14.04.2009 22:32
Avatar člena


Příspěvků: 1051
Registrace: 10.03.08
Myslím si, že s koncovkou 965 je právě to špatný...Frown
Liší se jednak konektorem - na originálním je větší...
Ale hlavně je tam jinej závit ... Na origo je myslím nenší průměr a jemnější stoupání ...

----- Ať se práší za kočárem !!! :-) ----- www.bmwgs.cz/images/smiley/lol.gif
 
carodej
#11 
Pomóóóc kape olej
Přidané 15.04.2009 08:33

Příspěvků: 12
Registrace: 12.02.09
No včera jsem ještě koukal na bmwmaxmorcycles.com a tam je to čidlo u starýho eFka opravdu jiný než u obrázku pro Dakar 2001, nevím ale asi objednám to staré (dle obrázku i rady na fóru). A hlavně u Dakaru píšou stoupání M12X1,5 to je moc velký, nevejde se tam. U obrázku pro Dakar je ještě kreslenej nějakej mezikus (adapter) a ten jsem neměl ani na eFku a tady na Dakaru 2001 taky není, tak nevím gde soudruzi udělali chybu.
 
carodej
#12 
Pomóóóc kape olej
Přidané 15.04.2009 11:55

Příspěvků: 12
Registrace: 12.02.09
Informace všem. Teď jsem mluvil s technikem z Carservisu Praha (775340048) a ten mi potvrdil, že na Dakar 2001 musí být čidlo z eFka. Má jiný konektor a hlavně jemný malý závit. A jinak na všechny BMW 650, 1150, 1200 GS od roku výroby 2004 se používá ten mezikus (adapter) a pak je čidlo (12637689965) stočené bokem se závitem M12X1,5. Ale na starší typy (do roku 04) patří to staré z eFka s malým jemným závitem (12637670015).
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 58
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,719
Nejnovější člen: Dnepr

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 3.36 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI