Po ujetí pár desítek kilometrů mi z důvodu vibrací začnou brnět prsty na rukou tak, že skoro necítím konečky. Nedá se to nějak vyřešit, popřípadě máte to někdo také tak?
Mám takový dojem, že BMW dělalo na vodníka odpružené klemy řídítek, ale nějak to nemůžu najít.
nebo koupím http://www.bmwmot...otech-p693 jestě nejsem rozhodnutý.
V.
„Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. u té první si tím však nejsem tak jist“ A. Einstein.
Mně vibruje pouze plynová rukojeť a taky mi pak brní ruka. Druhá je v pohodě. Dost mě to sere, ale nenadělám nic. Závažíčka tam jsou, jsou pevné, tak nevím.
Možná by stačila jen lehčí nebo těžší závažíčka, prostě aby se změnila-posunula frekvence vibrací
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
wonder184 napsal:
Mně vibruje pouze plynová rukojeť a taky mi pak brní ruka. Druhá je v pohodě. Dost mě to sere, ale nenadělám nic. Závažíčka tam jsou, jsou pevné, tak nevím.
zetor napsal:
Po ujetí pár desítek kilometrů mi z důvodu vibrací začnou brnět prsty na rukou tak, že skoro necítím konečky. Nedá se to nějak vyřešit, popřípadě máte to někdo také tak?
Mám takový dojem, že BMW dělalo na vodníka odpružené klemy řídítek, ale nějak to nemůžu najít.
Tak si zmnackni sos tlačítko a negdo ti poradí. Kupredu spatki ni krok...
campa napsal:
Ahoj chlapi, mám úplně stejný problém. Brnění prstů hlavně v pravé ruce, pneu Bridgestone battlax adventure a41, najeto cca 2000km.
Jak jste to prosím vyřešili, co pomohlo??
Díky moc!
J.
zkuste se při jízdě soustředit na ruce a nedržet hefty křečovitě.
Prostě trochu povolte během jízdy sevření pěstí na heftech.
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Trochu obnovím tému.
Doplnil som garáž o R 1250 GS Adventure, 7/2019, nájazd 14.000 km, pneu Continental conti road attack 4 s nájazdom cca 3000 km, kolesá vyvážené, rovné. Od rýchlosti cca 110 do cca 150 km/h sú vibrácie do riadítok. Pri pustení riadítok to nekmitá, moto ide rovno. Má niekto nápad, radu, v čom hľadať problém ?? Dík
Znovu sa ozývam po najazdení 5500 km. Gsa 1250, 7/2019. Aktuálny nájazd 21.000 km. V zime urobený kompletný servis, vybral som kardan, všetko ok, drážky bez hrdze, nové okeje, filtre atd, drážky kardanu namazané Castrol Optimol. Moto prezutá na nové pneu. Prejavy vybrácii sa nezmenili. Štvorka vibruje ako stará miešačka na betón, paťka už trochu inak, akoby kopala do stúpačiek pri rýchlosti medzi cca 70-80 km, od cca 105 do 130 km vibruje celá moto. Ak stlačím spojku, moto ide po ceste hladko, vibrácie zmiznú. Toto všetko sa deje len ak je motor v zábere. Nejaké nápady, skúsenosti, riešenia ...?? Ďakujem
Len výkrik do tmy : pootočený kardan ? tlmiče záberu v prevodovke? ohnutá výstupná či vstupná hriadeľ?
No pri takom malom nájazde by malo byť všetko ešte OK. Ked si to kupoval ten problém už asi bol a asi bol aj dôvodom predaja?
Všeobecná otázka : čo sa môže alebo nemôže stať kardanu na LC ak niekto na hlavnom stojane pri zaradenom kvalte svižne roztočí zadné koleso?
Tryskac napsal:
Len výkrik do tmy : pootočený kardan ? tlmiče záberu v prevodovke? ohnutá výstupná či vstupná hriadeľ?
No pri takom malom nájazde by malo byť všetko ešte OK. Ked si to kupoval ten problém už asi bol a asi bol aj dôvodom predaja?
Všeobecná otázka : čo sa môže alebo nemôže stať kardanu na LC ak niekto na hlavnom stojane pri zaradenom kvalte svižne roztočí zadné koleso?
Moto kupená v Bmw Motorrad Salzburg pred rokom s nájazdom 14 tis km. Dovod predaja bolo vysporiadanie majetku po rozvode manželov. Aspoň tak mi to rakúsky predajca vysvetľoval. Kde je pravda, to neviem, ale nemyslím si, že nejaké vibrácie boli dovodom predaja. Ostatné veci, čo spomínaš ... všetko je možné, to by ale chcelo kompletnú rozborku. Jedine pretočený kardan sa dá skontrolovať.