Ahoj poprosím o radu . Po projeti jedné šotoliny mně začaly jít opravdu ztuha řidítka na 1150 gs našel jsem vadný čep v televru ten jsem vyměnil ale stav je stejný horní ložisko vypadá ok. Když sundám trubky z horního uložení tak jdou řidítka i vydle krásně lehce pak to dam do kupy a zas to jde ztuha.Neví někdo co s tím. Dík za radu
Není to ložiskem v krku? Když je nezatížený na stojanu, tak se může zdát v pořádku a po zatížení se třeba kouše.
Upravil vsezved dne 19.09.2019 08:35
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
Vylučovací metodou, když hýbeš s vidlemi odmontovanými od horních brýlí, tj. tedy jen na čepu televeru, vše ok a čep je v pořádku?
Když vezmeš řídítka na koncích a zkusíš s nimi zapáčit nahoru a dolů, je tam znát vůle na ložisku?
Pak už zbývají zatvrdlé či jinak poškozené kloubky v horních brýlích.
každý samo jde dobře, ale jak zavlíkneš trubky do horních brýlí, tak to jde blbě?
a nemáš to zkřížený (zkroucený) ? to by na to celkem sedělo.. všechno povolit (horní dolní brýle, osu kola), pěkně všechno srovnat a dotáhnout na momenty.. třeba to pomůže..
foto z cest: www.facebook.com/...
o moto: http://www.motork...mid=103612
BMW R1150GS (2001, bez ABS)
KMZ K-750 (1962, se zpátečkou, tzv. "Dněpr" )
Možnost základního servisu boxerů série 850/1100/1150/1200(vzduch)..
Možnost diagnostiky Jeep WJ/WG..