Cau kluci,mam opet problem. O vykendu sem prehazoval origo vyfuk za ladak. Jak vypadaji sroubky po 14 letech jezdeni nemusim nikomu rikat. Zacal sem u profi odrezovacu a ruznych povolovacu az po kofolu. Ty sroubky sem nejak sundal ale k lamb.sonde je chujovy pristup a jak to neslo pouzil jsem hrubsi silu a asi sem si ju dojebal. Jak sem tu vycet presne ty same priznaky,pri stale rychlosti cukani jak hrom atd. Da se opravdu odpojit a jezdit bez ni nebo sehnat se da nekde.
Nebo jeste nejaka jina rada? Dik
Ahoj, bez lambdy se podle mne jezdit nedá, nechává se v Y svodech a nepamatuji, že by někdo jezdil bez ní, počítač bez lambdy hledá odezvu a věřím, že to nebude nikdy ono.
K vymontování použij ohřátí díry v katu.( okolí sondy)
Čau ve spolek , bez lambdy ti to opravdu fachčit nebude a určitě to bude nějakej kus co davají na auta podle čísla ji seženeš v kdejakejch autopotřebach a maš ji do druhýho dne!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
jen dotaz: 1100,co se prodávaly bez katu maj lambdu nebo ne? V případě že jí nemaj, asi by se lambda dala nějak obejít ...
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Bez lambdy to sice jede,ale elektronika motoru dosazuje přednastavené průměrné hodnoty,takže motor je takový tupý a bez "jiskry" .Pokud chceš koupit novou lambdu,stačí zajít do BOSCH service.Když jsem ji tam kupoval já,byla do druhého dne za 2600 i s montáží. Bylo to tady: http://www.servis...
Už jsem to tu sice psal,ale v mém případě se porucha lambdy projevovala zvýšenou spotřebou (víc než 10L/100) a silným kolísáním volnoběhu.Zajímavé bylo,že diagnostika hlásila že je vše OK.
pavelgs napsal:
Bez lambdy to sice jede,ale elektronika motoru dosazuje přednastavené průměrné hodnoty,takže motor je takový tupý a bez "jiskry" .Pokud chceš koupit novou lambdu,stačí zajít do BOSCH service.Když jsem ji tam kupoval já,byla do druhého dne za 2600 i s montáží. Bylo to tady: http://www.servis...
Už jsem to tu sice psal,ale v mém případě se porucha lambdy projevovala zvýšenou spotřebou (víc než 10L/100) a silným kolísáním volnoběhu.Zajímavé bylo,že diagnostika hlásila že je vše OK.
Lambda to neni,odpojena a stale cukani. Spotrebu mam normal do 6L asi.Tak uz nevim,asi do toho uz nebudu dupat at neco jeste nezmastim a necham vydelat nejakeho servismana.
Anebo si na to budu muset zvyknout.
blaser napsal:
Lambda to neni,odpojena a stale cukani. Spotrebu mam normal do 6L asi.Tak uz nevim,asi do toho uz nebudu dupat at neco jeste nezmastim a necham vydelat nejakeho servismana.
Anebo si na to budu muset zvyknout.
heleď jestli tomu dobře rozumím ... pokud nějaká součástka nefunguje, tak je to stejný jako by tam nebyla vůbec ne? (za předpokladu, že se bez lambdy NEDÁ jezdit by čili odpojení nemělo na vyzkoušení vliv)
Jinak je pravda že některý 1100 lambdu nemají. Na nastavení směsi je tam potenciometr a v elektroschránce je relátko (ona je to jen propojka), a teď nevím jestli ho maj ty s lambdou nebo ty bez, ale každopádně tuhle funkci by to mělo mít, jako určení jestli tam je lambda nebo ne.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
blaser napsal:
Lambda to neni,odpojena a stale cukani. Spotrebu mam normal do 6L asi.Tak uz nevim,asi do toho uz nebudu dupat at neco jeste nezmastim a necham vydelat nejakeho servismana.
Anebo si na to budu muset zvyknout.
heleď jestli tomu dobře rozumím ... pokud nějaká součástka nefunguje, tak je to stejný jako by tam nebyla vůbec ne? (za předpokladu, že se bez lambdy NEDÁ jezdit by čili odpojení nemělo na vyzkoušení vliv)
Jinak je pravda že některý 1100 lambdu nemají. Na nastavení směsi je tam potenciometr a v elektroschránce je relátko (ona je to jen propojka), a teď nevím jestli ho maj ty s lambdou nebo ty bez, ale každopádně tuhle funkci by to mělo mít, jako určení jestli tam je lambda nebo ne.
Melo,proto sem ji odpojil. Jak sem zde vyhledal par clanku tak prave pokazena sonda zpusobuje to cukani. Proto se odpoji a cukani ustane,ale nekdy vzroste spotreba nebo jine vedlejsi efekty.Nevim uz presne. Trepal sem sni,nic vni necinka,odpojil sem ji a porad cuka zadna zmena. Nebo to bude tim posranym ladakem,zkusim hodit origos co to udela.
Třeba tě to něčím inspiruje : http://www.bmwgs....cle_id=120BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
jedna lambda se mi doma vali, ale nevim jestli je v poradku nebo ne - ale je na 1150 (nevim jestli jdou zamenit). kdybys ji ctel vyzkouset vymenit, tak dej vedet, muzu ti ji poslat, a kdyby ti ta ode me fungovala, tak se nejak domluvime.
David - Brno, 1150 GS.
blaser napsal:
Lambda to neni,odpojena a stale cukani. Spotrebu mam normal do 6L asi.Tak uz nevim,asi do toho uz nebudu dupat at neco jeste nezmastim a necham vydelat nejakeho servismana.
Anebo si na to budu muset zvyknout.
heleď jestli tomu dobře rozumím ... pokud nějaká součástka nefunguje, tak je to stejný jako by tam nebyla vůbec ne? (za předpokladu, že se bez lambdy NEDÁ jezdit by čili odpojení nemělo na vyzkoušení vliv)
Jinak je pravda že některý 1100 lambdu nemají. Na nastavení směsi je tam potenciometr a v elektroschránce je relátko (ona je to jen propojka), a teď nevím jestli ho maj ty s lambdou nebo ty bez, ale každopádně tuhle funkci by to mělo mít, jako určení jestli tam je lambda nebo ne.
Melo,proto sem ji odpojil. Jak sem zde vyhledal par clanku tak prave pokazena sonda zpusobuje to cukani. Proto se odpoji a cukani ustane,ale nekdy vzroste spotreba nebo jine vedlejsi efekty.Nevim uz presne. Trepal sem sni,nic vni necinka,odpojil sem ji a porad cuka zadna zmena. Nebo to bude tim posranym ladakem,zkusim hodit origos co to udela.
jo jo už jsem našel to o tom odpojení, takže se omlouvámBMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Tak nevim,pripada mi ze lambda asi dosazuje zkreslene hodnoty nebo nejde vubec takze asi vymena lambdy. Co vy na to,nekdo nejaky napad co by to jeste mohlo byt.
Tak mne napada jeste ta kouzelná krabicka / potenciometr / na leve strane saní. Ta toho pokud nepracuje spravne dokaze dost pokazit. Uz mne ale nenapada jak ji vyzkouset jestli je poskozena.
Standa
Moby