Zdravím páni,
pár dní dozadu sa mi počas jazdy po diaľnici začala pomaly rozsvecovať kontrolka dobíjania na palubke (červená batéria) až sa rozsvietila úplne a motor mi zhasol. Motorku som odstavil skúsil som prečítať chyby z riadiacej jednotky a skontroloval remeň alternátoru. Oboje OK. Skúsil som naštartovať a chytila normálne. Od vtedy som spravil asi 300km bez problému.
Mali ste niekto takýto problém ?
Náhodou nemáš na motorce voltmetr. Teď by se hodilo vědět co dělalo palubní napětí. Rozsvícenou kontrolku dobíjení mohl způsobit spadlý řemen(to si zkontroloval) nebo vadný regulátor napětí, ale ten nezpůsobí zhasnutí motoru a kdyby alternátor přestal dobíjet, tak už bys nenastartoval. Zkus proměřit jen tak pro jistotu kolik ti to dobíjí. BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
A nebude to spíš zlomený drát? Kdyby nešel chvíli alternátor, tak by to jelo, dokud bys nevytloukl baterku. Ale pak už by to nenastartovalo...
Chtěl jsem být v životě šoustár. Splnilo se mi to na 50%. Jsem stár...
Skúsim preveriť aj kabeláž, len divné mi príde že problém nenastal hneť ale mu predchádzalo to postupné rozsvecovanie kontrolky dobíjania čo trvalo možno 5-10sekund.
To není nic divného, je to třeba na posledním vlákně, chová se to divně a pak to klekne úplně. Zastavíš, slezeš, všechno se pohne a zase jedeme...
Chtěl jsem být v životě šoustár. Splnilo se mi to na 50%. Jsem stár...