Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
 
sytič na dvousvíci R1150R
macman
#1 
Přidané 20.07.2020 14:40

Příspěvků: 99
Registrace: 23.05.16
Mám problém, motorka vůbec neběží, pokud je sytič vyplý, pokud zapnu sytič, tak moto má normální volnoběh, pokud ho ještě "přitáhnu", otáčky se zvýší...

Než jsem se pustil do štelování klapek, napojil jsem to na diagnostiku...

Pokud je sytič vypnutý, diag hlásí zapnutý sytič a otevření klapek 3,20
pokud ho zapnu, hlásí vypnutý sytič a klapky na 0,32

má sytič nějaké čidlo, nebo si to bere z TPS senzoru???

Jinak otevření klapky jde lineárně až do někam 70 stupňů a je seštelovaná multimetrem dle místního návodu...
 
servisak
#2 
sytič na dvousvíci R1150R
Přidané 20.07.2020 14:53
Avatar člena


Příspěvků: 12390
Registrace: 02.01.09
Vyser se na ****ni diagnostiku . Nastav to na multimetr udelej zakladni nastaveni klapek a pak to dostelul.
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
macman
#3 
sytič na dvousvíci R1150R
Přidané 20.07.2020 15:09

Příspěvků: 99
Registrace: 23.05.16
Multimetrem jsem do právě nastavil, synchronizace je taky dobrá.. ale dle místních rad, než jsem se pustil do nastavování dorazu (mimochodem ještě zakápnuto z fabriky), zkouším zjistit, proč se to tak hlo..

Jinak na hlavní svíčce je to chudý a na spodní bohatý..
macman přiložený následující obrázek:


[33.99Kb]
 
servisak
#4 
sytič na dvousvíci R1150R
Přidané 20.07.2020 15:18
Avatar člena


Příspěvků: 12390
Registrace: 02.01.09
Jo pockej. Ty si sahl na doraz klapek? Tak to jsi si pridelal dost prace
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
macman
#5 
sytič na dvousvíci R1150R
Přidané 20.07.2020 15:36

Příspěvků: 99
Registrace: 23.05.16
ne právě že nesahal.. Ale kdybych to chtěl doštelovat, aby to mělo na volnoběh více otáček, tak jak jinak než na ně sáhnout.. Aby motor běžel na volnoběh, je na dorazech pěkná fuka.. Nebo štelovat jen lankem??
 
Bohumil
#6 
sytič na dvousvíci R1150R
Přidané 20.07.2020 16:23
Avatar člena


Příspěvků: 5604
Registrace: 13.02.07
Fšecko pjekne nastaf a vysroubuj aji ty mosazny šrouby,strikni tam čistič karburatoru a profoukni.
Kupredu spatki ni krok...
 
macman
#7 
sytič na dvousvíci R1150R
Přidané 20.07.2020 20:26

Příspěvků: 99
Registrace: 23.05.16
Tak problém byl nakonec asi v TPS senzoru.. Nastavil jsem sice hodnotu podle multimetru, ale po přidání plynu hodnoty nejdřív klesaly a pak skok nahoru.. Vzal jsem TPS ze starý 850 co tady mám a volnoběh je již OK... Dal jsem nový svíčky a 50km projíždce je to dost bílý.. Pročpak si to Lambda nevyreguluje???
 
Tonda
#8 
sytič na dvousvíci R1150R
Přidané 20.07.2020 22:01

Příspěvků: 5246
Registrace: 16.02.07
macman napsal:
ne právě že nesahal.. Ale kdybych to chtěl doštelovat, aby to mělo na volnoběh více otáček, tak jak jinak než na ně sáhnout.. Aby motor běžel na volnoběh, je na dorazech pěkná fuka.. Nebo štelovat jen lankem??


Takovým způsobem ti to nebude dobře fungovat nikdy. Když už jsi se do toho pustil, tak to zkus znovu a lépe. Zkus si ten návod pečíst znovuWinkCool.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
macman
#9 
sytič na dvousvíci R1150R
Přidané 20.07.2020 22:19

Příspěvků: 99
Registrace: 23.05.16
Nakonec jsem na dorazy nesahal, bylo mi divný, by se dorazy jen tak "rozeštelovaly", proto jsem tohle vlákno založil.. Pravděpodobně byl problém jen v TPS senzoru, jelikož po výměně to funguje jak má... Pouze asi bude chtít doladit synchronizace na volnoběh, ale budíky mám, takže to není problém.. Jen do cihlové barvy těm novým svíčkám kus chybí...

Předpokládám, že v diagnostice by měla lambda lítat 0,1V až 0,8V pokud je OK???
 
Tonda
#10 
sytič na dvousvíci R1150R
Přidané 20.07.2020 23:36

Příspěvků: 5246
Registrace: 16.02.07
macman napsal:
....... Jen do cihlové barvy těm novým svíčkám kus chybí...

Předpokládám, že v diagnostice by měla lambda lítat 0,1V až 0,8V pokud je OK???


Ano, na diagnostice nebo osciloskopu to bude při zahřátém motoru na volnoběh těch cca 0,1 - 0,9V (sinusovka). Úplně cihlovou barvu svíček v sériovém stavu motorky nedocílíš - bude spíš taková našedlá. Motor v sériovém provedení funguje na "hranici chudé směsi".
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
macman
#11 
sytič na dvousvíci R1150R
Přidané 22.07.2020 11:47

Příspěvků: 99
Registrace: 23.05.16
Nechce se mi tahat osciloskop, ale po zahřátí je Closed Loop a hodnoty oscilují ve správných mezích...

Chápu, že to nebude uplně cihlově hnědý, ale ty svíčky jsou prachsprostě bilý... Když jsem moto přivezl, tak byly svíčky černý, zakarbonovaný.. Objednal jsem tedy nový svíčky a než jsem je vyměnil, najezdil jsem na ní pár stovek kiláků a ty zakarbonovaný svíčky zbělaly.. Dal jsem nový, také jsou bilý..

Abych vysvětlil historii moto.. Moto byla havarovaná v Itálii a ležela rok v servisu.. Takže servisáci si sem tam něco půjčili.. Ten TPS senzor byl bez šroubů, takže jsem myslel, že se hodily šrouby, pravděpodovně si půjčili celý senzor a dali vadný.. Stejně tak byly obraný páčky, zrcátka, sklíčka blinkrů, pružiny stojánku...

jelikož mám 5 boxerů a spoustu dílů, vyplatilo se mi to vzít..

Jenže co já vím, co s tím prováděli..

Takže co by mohlo ovlivnit bohatost směsi, pokud lambda běhá a nevypadá, že by jí někdo měnil..???
 
Slavek-xxx
#12 
sytič na dvousvíci R1150R
Přidané 22.07.2020 12:35
Avatar člena


Příspěvků: 1748
Registrace: 18.06.07
Zdechly vstriky, netesnosti sani a otevreny vyfuk.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
 
macman
#13 
sytič na dvousvíci R1150R
Přidané 04.08.2020 01:30

Příspěvků: 99
Registrace: 23.05.16
Výfuk mám originál, sání těsný, vstřikovače by to hypoteticky mohli být.. Nicméně sešteloval jsem to jak to nejlépe šlo a po 1100km jsou barvy svíček v normálu.. Sice konce elektrod jsou světle šedý, ale izolátor se zbarvuje do cihlova...

Ovšem někdy po 500km jsem po natankování nastartoval a ozvala se příšerná rána.. Kryt svíce odletěl na druhou stranu pumpy a vstřikovač vylítnul z příruby... Utažený to bylo, ale stejně to odlítlo.. Nasadil jsem, dotáhl opravdu na fest, ale během dalších 600km si to ještě dvakrát střelilo do sání.. sice už neodlítlo, ale bylo slyšet jak si to "hvízdlo".. Vždy levý válec a vždy po krátkém zastavení s teplým motorem...

čímpak čím by to mohlo být???
macman přiložený následující obrázek:


[218.59Kb]
 
macman
#14 
sytič na dvousvíci R1150R
Přidané 04.08.2020 01:31

Příspěvků: 99
Registrace: 23.05.16
ještě barva svíce..
macman přiložený následující obrázek:


[38.02Kb]
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 58
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,719
Nejnovější člen: Dnepr

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.29 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI