Zdarec!Potřeboval bych poučit ohledně matičky na plynovém lanku u rukojeti.Co se tím jako konkrétně dá nebo nedá nastavit?Vím,že asi plyn,ale jak a na co to má vliv?Včera,při nezdárném pokusu o sundání řidítek,jsem s tím několikrát pootočil a pak jsem zkoušel,co to dělá při točení plynem(s vypnutým motorem) v různých polohách a zjistil jsem akorát,že když je to víc povolené,tak slyším cvaknutí při otočení plynem.Když je to tak asi uprostřed,tak slyším cvaknutí při otočení i při dorazu na max.plynu a když to je víc utažené,tak se naopak ozve cvaknutí pouze u dorazu plynu na max.Za jízdy jsem to radši nezkoušel.Pak jsem to nějak nechal a jezdil,ale žádnou změnu jsem nepoznal a to si myslím,že jsem to netrefil do původní polohy.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
Zdarec!Potřeboval bych poučit ohledně matičky na plynovém lanku u rukojeti.Co se tím jako konkrétně dá nebo nedá nastavit?Vím,že asi plyn,ale jak a na co to má vliv?Včera,při nezdárném pokusu o sundání řidítek,jsem s tím několikrát pootočil a pak jsem zkoušel,co to dělá při točení plynem(s vypnutým motorem) v různých polohách a zjistil jsem akorát,že když je to víc povolené,tak slyším cvaknutí při otočení plynem.Když je to tak asi uprostřed,tak slyším cvaknutí při otočení i při dorazu na max.plynu a když to je víc utažené,tak se naopak ozve cvaknutí pouze u dorazu plynu na max.Za jízdy jsem to radši nezkoušel.Pak jsem to nějak nechal a jezdil,ale žádnou změnu jsem nepoznal a to si myslím,že jsem to netrefil do původní polohy.
Nastavujes tim delku plynoveho lanka.V podstate cim kratsi lanko mas tim je mensi mrtvy chod plynu.Jinak bacha at ti nepraskne ta dlouha matka spatne se to opravuje.
700 GS, 1100 GS
Dik! Mě právě překvapilo to cvakání.Myslel,že kdybych to blbě dotáhl,tak nepůjde třeba plyn otevřít na plno.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Takže nejspíš by to mělo být nastavený tak,aby bylo cvaknutí slyšet v obou krajních polohách?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
Takže nejspíš by to mělo být nastavený tak,aby bylo cvaknutí slyšet v obou krajních polohách?
Tak nejak by to asi byt melo,myslim nikdy jsem se tim moc nezabyval.Ale cim mensi
vule plynu tim lepsi.Pozor aspon minimalni vuli tam mit musis.
700 GS, 1100 GS