Nazdar hoši , asi jen tak pro kochačku i když ? Tahle firma prodává turbo kity i na boxery RT, S, GS modelové řady 1100/1150 a lze objednat i se vstřikováním vody a mezichladičem...... zajímavé pokoukáníčko : http://www.rbraci...R1100.html
Upravil W dne 12.05.2009 21:54
Copak o to, to je řešitelný kolenem na turbu a vyvést sání v pravém úhlu výše do úrovně kolena řidiče či jinam, eventuelně se to dá řešit dalším krycím airboxem na KNko. Ale, co mě tam trochu zaráží, ale fungovat jim to asi bude, je velká délka sání od turba do hlavy a zejména délka výfukové trubky od hlavy k turbu. Ta má být vždy co nejmenší, jinak se zhoršují reakce na změnu zatížení a zvětšuje se prodleva, ale prodávají to, tak to asi funguje. Mají to i na Káčka, cihly, jakéhokoliv obsahu. Ale, tleskám jim, skvostná zajímavá práce.
Když opominu papírovou stránku věci, tak by mě celkem zajímalo, jak se to bude chovat. Určitě bude nějaký propad v okamžiku náběhu turba a podobně. Jinak mít na RT/GS 240 koní může bejt celkem slušnej mazec motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
...na youtube jsou videa s hayabusou co má 499 kobylek vypadá to jako pořádnej masakr, furt to je na zádech...musí to být otřesné to kočírovat asi tu opravdu budeme o tom jen spekulovat, ale zajímala by mě jak se sníží životnost u BMW když se tomu dá tahle pumpa....alle co musí být libové, tak jak by si to turbo krásně pískalo to je nádhera
nechcete to někdo koupit a nainstalovat????? já to šupnu na svojí ČZ a Barumka na zadním kole se mi rozeteče strachem po silnici ještě než to nastartuju bude to GS 1XXX velebnosti...jen nevím kdy......
Hayabusa s turbem byla tak půl roku zpátky na Tipmotu, samo, že za patřičnej peníz Nedělaj to Turbo taky do Staďáka? By se mi ten rám zkorutil hned jak bych nastartoval
smazak73-tady to saje taky stejně přes mezichladič. Vstřikování vody slouží pro ochlazení směsi a hlavně zabraňuje detonacím při vyšsích kompresních poměrech a přeplňování. Většinou se nevstřikuje stále, ale jen při max plnicím tlaku. Hezky popsané např zde : http://www.jdm-me...ic.php?t=5
A to na svodech není přívěra, ale blow off ventil. Po dosažení jistého, předem definovaného tlaku, upouští tlak z výfukové soustavy, co vede do turba. Většinou jsou nastavovací. Redukuje to vlastní plnicí tlak, co turbo fouká do sání, tj výkon. Vypadá třeba takhle: http://www.f2tuni...-18-59.jpg
Zajimavá a i celkem slušne zpracované Jen nevim jak by to ustál podvozek. Životnost pochopitelně záleží kolik se tam toho foukne. Ale určitě je na pořadu dne spojka, snížení komprese, úprava kardanu, studenější svíčky, pořádné štefty do motoru a spoustu dalšíš čuravrndiček.
Mrknul jsem na ty výkony(225hp) a vychazí to na nějakých 14psi přeplňování což je na životnost motoru dost...
smazak73 napsal:
TO WING: jasně že to saje přes mezichladič ale standartně u aut pořadí: vzduch.filtr,-interkoler,-turbo,.svody,-spalovací prostor.Tady vzduch filtr,-turbo,-interkoler,-svody,-spal. prostor.Jak jsi psal strašně dlouhá cesta od turba navíc je v cestě chladič (naročnej na tlak) a taky přesnost davkování turba
proc by to melo sat pres chladic do turba to snad nema smysl chladit nasavanej vzduch do turba
Dalším hojně používaným prvkem příslušenství moderních turbomotorů je Intercooler (chladič stlačeného vzduchu). Při stlačení vzduchu dochází také k jeho zahřátí. Intercooler zvyšuje výkon motoru tím, že chladí stlačený vzduch z kompresoru před tím, než vstoupí do motoru. Zchlazením se sníží teplota vzduchu, což je výhodné pro zlepšení stupně naplnění motoru při sacím zdvihu.
Upravil zmijon dne 16.05.2009 15:41
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
je to divny ale chladit vzduch kterej de do turba to je snad kokotina chladi se snad vzduch z turba do motoru protoze je ohratej stlacenim a snad i teplotou turba tudiz ma vetsi objem a schlazeni ma smyslale nechci se hadat Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
podle me je blbost chladit teprve do turba nasavany vzduch, protoze ma stejnou teplotu jako ten venku, ktery chladi chladic, takze je to uplne vo houvne...
Nějak jsem nepochopil o čem se ti domlouváte. Určitě by měl být nasávaný vzduch - ten který tlačíme do airboxu co nestudenějši. Nevím kdo s tím má jakou zkušenost ale sahal jste někdo na plnící trubku když to má plné koule? Ten vzduch stlačením a nějakým ohřátím od turba dostává obrovskou teplotu. Pokud je venku 30 ve stínu není problém při tlaku 12psi dosáhnout teplotu kolem 70 stupňů. A to se sakra motoru nezamlouvá. Není problém motor zahřát během několika vteřin na 120 stupňů-olej už moc nemaže... Mezichladič je určitě řešení. Jde o to kolik je na něj místa. A váha mezichladiče.
Dá se přichlazovat vstřikem vody nebo NO2 (rajčákem )
Určitě je důležitý aspekt zda je turbo v ložisku či kluzné které se více hřeje a potřebuje více oleje na chlazení = opět vyšší teplota oleje= vyšší hřání motoru. Je spousta věcí které to ovlivňují.
Mluvím zde o přeplňování motoru který je upraven dodatečně k přeplňování a je přeplňován poměrně vysokým tlakem
ja to skratim je tady rec o tom kde ten chladic ma byt (ne o tom jestli tam ma byt nebo ne)
1 varianta:chladic pred turbem (nechapu proc by melo turbo nasavat z chladice a nasledne ohrat stlacenim)
2 varianta:chladic za turbem(logicka vec ochlazuje ohraty stlaceny vzduch)
tot asi tak vse
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Hele Emilio tebe jsem tím zrovna nemyslel jseš takovej trošku hlučněší typ ale jinak myslím v pohodě já jsem tam byl jen na vyjíždku v pátek jsem s bramborou blbnul na poli a asi odlít šutr či co a trefil zrovna to okýnko na kontrolu oleje a začal s toho týct olej řádným způsobem jenže už ten sraz byl domluvenej s kámošem tak jsem vzal olej sebou a dolejval cestou ještě jsem to zkoušel zalepit ale lepidlo to neudrželo reakce lidí byli různý možná jsem to tak posoudil jen s tohodle pohledu ty jména a přezdívky nevím jinak můžou bejt v poho taky první dojem může být klamnej .