Zdarec, měnil někdo gripy u vyhřivanych řiditek....dneska jsem to chtel vymenit ale sekl jsem se...ty gripy jako by byli přilepene k te nasade....nevim jak je sundat.řezat se mi to nechce...ty dratky jsou hned pot tim...
Životní filozofie.........GS
Můj Dakar (2001) nebyl vybavenej vyhřívanýma gripama. Objednal jsem si je v BMW a jak to došlo, tak mě málem jeblo. Součástí toho kitu byly i řidítka. Na ty původní to nesedělo, byly tam ještě nový závaží atd...Stálo to tuším 250 USD (bylo to v US). Instalace, hlavně výměna řidítek dost vopruz, ale nakonec asi po 3 hodinách (nejsem žádnej zkušenej mechanik) se podařilo. Nevím, co máš za gripy, jestli origo BMW nebo nějaký jiný, ale dej si pozor u těch origo jsou ty drátky hóódně tenký, přilepený ty gripy nejsou, je to tam nasunutý, snad Ti pomůže tento obrázek. Toto Ti přijde, když si objednáš vyhřívaný gripy.
MichalGS přiložený následující obrázek:
to Lukin: Pravděpodobně chceš měnit jen ty "gumy na rukojetích jestli dobře rozumim - tak ty doopravdy přilepený jsou. Taky jsem je sundaval, musíš je prostě opatrně strhnout, nejlépe trochu ohřát a pak od prostředka řídítek "ohrnout", opatrně podélně nařezávat, a hlavně dávat pozor abys nepoškodil ten odporovej topící drátek pod gumou. Jak ho přerušíš, nebudou topit, spojit nebo sletovat to už nejde...Poté nasadit nové gumové gripy, doporučuju určitě přilepit(je na to přímo spešl lepidlo, ale jde to i chemoprenem) Chce to trochu trpělivosti, ale celkem to jde.
Lukin: Sorry, asi jsem Tě špatně pochopil a rozvedl jsem to tady úplně zbytečně. Jo, ty gumy budou stopro nalepený, hlavně bacha na ty drátky pod tím. Jdu radši spát, přestává mě to myslet
No tak se na to dneska kouknu, budu měnit jen ty gumy :-) a mam tyhle http://eshop.moto...21005.html snad se mi to dneska podaři.... a diky za odpovedi
Životní filozofie.........GS
Kdysi jsem je sháněl a nakonec jsem prodřené gripy přeplátoval smršťovací bužírkou na kabely - vypadá to dobře.