Mám rok 98 a je problém s kontrolkou neutralu, když se zařadí tak dýl trvá než padne N na přístrojích pak padne ale problém je to že i když vymáčknu spojku tak a nesvítí N tak nejde nastrtovat. takže mazec......
Většinou to stačí očistit. spínač ukazatele neutrálu/rychlostí je často špinavý od oleje a prachu, takže to špatně chodí. Je to zezadu na převodovce. Docela blbej přístup ale kdo se snaží, zvládne to.
Upravil Cyril dne 13.05.2009 13:13
www.cyrilmoto.com
www.chronoshop.cz
Je to tak, jak píše Cyril, jenže ty máš v řiti ještě spínač na spojkový páčce. Najdi na držáku spojkový páčky spínač, běž po drátech, který do něj vedou po řídítkách až pod nádrž, kde je spínač "zkonektorovanej". Rozpoj konektor a na straně přívodu ho proklemuj kouskem drátu. No a potom zkus nastartovat z vymáčknutou spojkou a buď nesvítícím neutrálem nebo zařazeným kvaltem (POZOR při zařazeným kvaltu a puštění spojky ti samosebou nezdechne motor!!!, bo spínač je proklemovanej-tak ať ti neodcestuje motorka). Jestli motor nastartuje, tak je spínač v háji.
Jo je to přesně tak jak píše Cyril, měl jsem tohle na 1100RT. Již to byl starší stroj, tak gufero otočné hřídelky, co otáčí vnitřkem snímače již plně netěsnilo a uvnitř byl z naslzeného oleje a prachu hotový maglajz. Vyjmi snímač z převodovky a vysuň ze hřídelky a opatrně jej rozeber. Ale pozor, vnitřek je založen na mechanickém principu, točných třecích kontaktech. Jsou tam pérka a i kuličky, co se pamatuji. Tak to dělej na bílém hadru a v klidu někde nad stolem, ať se Ti nerozpadne jako tenkrát mě. Vyčisti vnitřek, kontakty nepatrně lízni velmi jemným šmirglem, pružinky předpruž a je to .
Cyril napsal:
Většinou to stačí očistit. spínač ukazatele neutrálu/rychlostí je často špinavý od oleje a prachu, takže to špatně chodí. Je to zezadu na převodovce. Docela blbej přístup ale kdo se snaží, zvládne to.
Mě to s tím neutrálm dělá taky že dýl trvá než padne N. Ale se zmáčknutou spojkou nastartuju tak to moc nehrotím. Zajímavý je to že na FID padne 0 hned ale N dýl (jak kdy). Ale nechápu kde je ten snímač umístěnej. Všimnul sem si že nějaký dráty vedou za kyvnou vidlici tam kde je spojka ale nic tam neni vidět natoš abych to rozepral,to by musel kyvka ven.
Mě to s tím neutrálm dělá taky že dýl trvá než padne N. Ale se zmáčknutou spojkou nastartuju tak to moc nehrotím. Zajímavý je to že na FID padne 0 hned ale N dýl (jak kdy). Ale nechápu kde je ten snímač umístěnej. Všimnul sem si že nějaký dráty vedou za kyvnou vidlici tam kde je spojka ale nic tam neni vidět natoš abych to rozepral,to by musel kyvka ven.[/quote]
občas se mi taky nechce rozsvítit kontrolka neutrálu ikdyž na dispeji vidím nulu, ale po puštění spojky se zatím rozsvítí vždy, tak to zatím neřeším