na kivce vzadu v kole jsou šrouby krajní povolíš a prostředním dopneš řemen ja nato specielni měrka takže ho nšpouj s rozumem . někdy je meně líp než víc.
Upravil servisak dne 05.01.2021 07:43
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Servisák, děkuji za pomoc. Jsou tam 3 šrouby. Povolím tedy oba krajní a prostředním šponuju řemen otáčením doprava, dá se nějak odhadnout průvěs jako u řetězu? Potom utáhnu oba krajní? Děkuji ????
Servisák, děkuji za pomoc. Jsou tam 3 šrouby. Povolím tedy oba krajní a prostředním šponuju řemen otáčením doprava, dá se nějak odhadnout průvěs jako u řetězu? Potom utáhnu oba krajní? Děkuji ????
Je to obdobné jako u HD. Správně bys to měl udělat přípravkem-měrkou. Ale vychází to přibližně tak, že když chytneš řemen v půlce jeho délky mezi řemenicí na motoru a řemenicí na zad.kole mezi palec a ukazovák, tak ho otočíš (překroutíš) o 90° - 100°.
Hlavně nepřepnout.
Upravil Tonda dne 05.01.2021 11:15
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tak super, napnuto, díky Servisák a Tonda za podrobný popis.
Ještě mě trápí zadní kolo. Byl jsem přezout pryže a týpek mi ukazoval, jak zadní kolo hází, sice to vyvážil, ale když se kouknu zzezadu tak hazí do stran jako do 8 a to nedohoní. Předešlý majitel asi někam nehorázně při jízdě hupsnul do výtluku. Chci se zeptat, pokud bych koupil dobrý bazarový disk z F800S, bude mi tam pasovat RDC senzor z mojeho GT a musím ho znovu nakódovat a jak je tam prosím přidělaný? Děkuji