ted mě vystašili v servisu, tak se ptam na věci, který jsem do ted neřešil. Pro jistotu zmeřim tlak ve valci. Mam najeto 24tis. km ale v servisu mi tvrděj, že je stočenej tachometr a ma to nalitano mnohem vic....
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Já tam mám olej taky hadičkou mi sice neteče ale hadrem dycky vytřu airbox a je tam docela velká loužička.Prý se to stane při pádu kdy z podtlaku nateče nějaký olej nahoru.
Olej v airboxu může být také po pádu nebo když ho je v motoru víc, než má být. Měl jsem taky olej v airboxu, ale důvod nevím - občas jsem to položil na zem a když jsem zkontroloval hladinu oleje, tak ho tam bylo moc (nakonec jsem asi půl litru vytáhl, abych byl akorát na rysce). Takže asi oba důvody dohromady.
BMW GS = stroj na radost
ja tam mam taky olej a dokonce tam byl i nejaky bordel diky tomu oleji se nedostal dal po kadem rozebrani a cisteni filtru na to mrknu a je tam vzdy trosicka nijak to neresim a jezdim doporucuji delat vsem to same a nezabyvat se takovym kravinkama
taky jsem ho tam měl a docela dost, pěkně mě to štvalo, nakonec jsem to vřešil tak že hadičku na odvětrávání motoru jsem přehodil v air boxu s hadičkou odpouštění a ted co tam natače tak zase steče spátky sice to možná není ideální ale už to tam mám dlouho a není problém
Zrovne dneska jsem odpustil z hadičky menšího panákáka oleje... Naposledy jsem to udělal cca před 5tis km, tenkrát zhruba stejné množství... Motorka byla na boku asi desetkrát, tak nevim, ale řešit to nebudu.
Je to úplně normální, vždycky tam nějaký olej je, někdy víc, někdy míň.Dostane se tam odfukem z motoru- převodovky. Pokud se ti z motoru nějak extrémně neztrácí olej, neřešit a jezdit.