Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
 
Abs 1150
florenti
#1 
Přidané 05.04.2021 15:30

Příspěvků: 79
Registrace: 14.08.09
Dobří lidé.
Vím, že se tady takové příspěvky objevili ale nikde jsem nenašel tuhle specifikaci.

Střídavě bliká abs, vyresetuji a bliká stejně. Ujedu 80 km na zátah a až to parkuji začne to blikat zase na střídačku. Baterii jsem dával na zátěžový zdroj a hlásí 79 % kapacity. Diagnostika nic nehlasi. Zase resetuji a jede. A tak stale dokola.

Je me záhada,že vždy až na konci.
Rozdíl mezi dvoutaktem a čtyřtaktem? Dva válce říkám vám.
 
stepan
#2 
Abs 1150
Přidané 05.04.2021 21:31
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
Na střídačku to začne blikat při dalším startu předpokládám. Asi bude nutno zkusit jinou baterii.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black

http://kouzelnyzi...
https://www.faceb...zelnyzivot
 
http://kouzelnyzivot.cz
florenti
#3 
Abs 1150
Přidané 05.04.2021 22:00

Příspěvků: 79
Registrace: 14.08.09
jj při dalším startu
Rozdíl mezi dvoutaktem a čtyřtaktem? Dva válce říkám vám.
 
Bohumil
#4 
Abs 1150
Přidané 06.04.2021 05:59
Avatar člena


Příspěvků: 5604
Registrace: 13.02.07
No tak si kup novou baterku.
Kupredu spatki ni krok...
 
florenti
#5 
Abs 1150
Přidané 25.04.2021 16:45

Příspěvků: 79
Registrace: 14.08.09
Baterie vymenena. Najezd cca 80 km. 3 krat startovani a nic. Dojizdim a pribrzduji. Pic a je to tam znovu.
Bud malo dobijim, nebo mozna to cidlo je daleko po vymene kotoucu.
Rozdíl mezi dvoutaktem a čtyřtaktem? Dva válce říkám vám.
 
truk
#6 
Abs 1150
Přidané 06.05.2021 21:55

Příspěvků: 136
Registrace: 29.03.15
Mně to dělalo úplně stejně. Typicky u toho dojíždění ke křižovatce, neutrál, ťuk o brzdu a závada se objeví. U toho jsem si všiml, že při tom trošku pohasla kontrolka neutrálu. Z toho jsem usoudil, že je při startu posilovače zjevně proudová špička, napětí na jednotce poklesne a elektronika ABS už to nedá. Domontoval jsem si paralelně na napájecí drát obří kondenzátor (a aby při zapnutí zapalování nenamáhal spínací skřínku- nabíjím ho přes odpor a připojuji relátkem)- a od té doby to funguje. To, že to pomohlo si vysvětluju tak, že pravděpodobně v té elektronické desce ABS po těch letech odcházejí právě ty stabilizační kondy...
Chtěl jsem být v životě šoustár. Splnilo se mi to na 50%. Jsem stár...
 
florenti
#7 
Abs 1150
Přidané 10.05.2021 19:06

Příspěvků: 79
Registrace: 14.08.09
Na baterce bylo 11,5 V i pri nastartovani. Takze se proveril alternator a vymenilo rele. Dobijeni 13,9 na baterce takze dobry. Cidla ABS. Ve predu 0,58 vzadu 0,45 baterie je ok. Ale stejne to po resetu pri prvnim nebo max tretim zastaveni je znovu. Je trosku zvlastni ze se musi nabudit altik aby daval a po nastartovani do te doby sviti dobijeni. Na ten kondik asi nemam vitaminy abych to zvladl ????????

Hold ted uz musim zadat praci nekomu kdo to vyresi. Cislo klidne sem. Okoli Brna diky
Rozdíl mezi dvoutaktem a čtyřtaktem? Dva válce říkám vám.
 
florenti
#8 
Abs 1150
Přidané 10.05.2021 19:06

Příspěvků: 79
Registrace: 14.08.09
Na baterce bylo 11,5 V i pri nastartovani. Takze se proveril alternator a vymenilo rele. Dobijeni 13,9 na baterce takze dobry. Cidla ABS. Ve predu 0,58 vzadu 0,45 baterie je ok. Ale stejne to po resetu pri prvnim nebo max tretim zastaveni je znovu. Je trosku zvlastni ze se musi nabudit altik aby daval a po nastartovani do te doby sviti dobijeni. Na ten kondik asi nemam vitaminy abych to zvladl ????????

Hold ted uz musim zadat praci nekomu kdo to vyresi. Cislo klidne sem. Okoli Brna diky
Rozdíl mezi dvoutaktem a čtyřtaktem? Dva válce říkám vám.
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 67
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,718
Nejnovější člen: Bezmena22

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.13 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI