Ahoj, uvažuju o laděném výfuku s homologací na jedenáctku. Jaký je osvědčený s dobrým zvukem? A k čemu je dobré dát případně tu krabici dole pryč a vadí to pak na stk?
Davidek napsal:
Ahoj, uvažuju o laděném výfuku s homologací na jedenáctku. Jaký je osvědčený s dobrým zvukem? A k čemu je dobré dát případně tu krabici dole pryč a vadí to pak na stk?
Ta krabice dole ja katalyzátor. Nahrazuje se Y svodem a k němu průměrově vhodnou koncovkou.
Nebo se katalyzátor nechá a na nej se nasadí vhodná koncovka.
Alespoň Remus to tak má, že rozlišuje průměr trubky koncovky na kat a nebo na Y svod.
Já osobně mám na 1150 Remus i s Y svodem od Remusu, ale na 1100 jsem záviděl kamosovi koncovku s Y svodem od Leo Vince... Za mě naprosto boží zvuk.
Na STK demontáž katu nevadi, neb tam motorku nestartujes a neb se u motorek neměří emise.
Upravil Kubrt dne 04.02.2023 12:06
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Nedělají,jen je za ty prachy 20 let nikdo nechce.
Upravil Hrabe_X dne 04.02.2023 19:05
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Díky za tipy. Ten Remus za 25 vypadá dobře, ale to fakt ne, každopádně i tak díky. Četl jsem starší vlákno na toto téma a byl chválený hlavně ten Leo Vince. Tak budu číhat tady a různě v inzerci, napíšu Bobovi a taky se zkusím zeptat v mém servisu.
já mám na 1150 STORM nový s homologací od místního člena ERO zkus ho třeba sežene něco i na 1100 je to eko varianta za málo peněz hodně muziky ale se zvukem jsem spokojen mám tedy i Y svod
Stejně nerozumím tomu, proč předělávat tichou motorku na rámusící krám?
Já se toho tichého originálu nehodlám vzdát a už třeba dvanáctka a vodník mě poněkud kraválem obtěžují. Jeden z důvodů, proč je nemám.
Ale zase, když to někomu dělá dobře, že si musí dávat špunty do uší, nic proti. Pokud nejede dlouho přede mnou.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
salem napsal:
Mozno chce usetrit nejaky ten kilogram na vahe...
Jo, tenhle nesmyslný argument se objevuje často. Kolik kg ušetřím, když to vyměním: 10kg? No, já mám 120, može žena skoro 100. Když pojedu sám, ušetřím podstatně více kg než laďákem. Možná by stačilo krapet zhubnout. A nebo si prostě nevezmu sebou tolik piva :-)
Mě připadá argument s váhou dost scestný. Spíš chápu, že někdo prostě potřebuje, aby to dělalo kravál a měl "lepší" pocit z nadupaného stroje. Znám to, když mě upadl vejfuk na š100, připadal jsem si jako pilot F1 :-)
A když jsem sundal tlumiče z jawy, tak to burácelo jak letadlo. Cítil jsem se jako drsňák, co krotí něco zlého.
A pak jsem zestárnul......
Jo a ještě jeden argument pro laďák - aby byl člověk slyšet v koloně, jako že to je bezpečnější. Mnoho lidí tomu věří.....
A to nejsem nijak zaujatej proti ladáku. Jen preferuji ticho (jasně, relativní). Ale původně jsem o něm taky uvažoval. Dokud jsem za několika nejel.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
To nesmíš Mediku tak dělit jako černá a bílá. Pověst otevřeným výfukům ("laďákům" pošramotily pionýrské doby, kdy to byl mnohdy spíš Okapovič, než Akrapovič.
Dnes už laufy mnohdy jen dodají na basech, uberou na hmotnosti a u nových strojů se mnohdy na ty kyje na mamuty nedá dívat, takže tím i napravíš tu křivdu co EU normovači prosadili na úkor designu a výfuky jsou prostě hnusné.
Ne každý, kdo ode mne koupí výfuk touží po randálu, motorky ale trochu lépe jedou, trochu lépe zní, trochu lépe vypadají, trochu míň váží, no a pak, většina zájemců o výfuk to má tak nastavené, chce to, tak v tom nehledej logiku, smysluplnost atd.
a vnímaní hlasitosti, nebo preference v rámci hlučné vs. tiché, to má každý jinak.
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
Medik napsal:
Stejně nerozumím tomu, proč předělávat tichou motorku na rámusící krám?
Já se toho tichého originálu nehodlám vzdát a už třeba dvanáctka a vodník mě poněkud kraválem obtěžují. Jeden z důvodů, proč je nemám.
Ale zase, když to někomu dělá dobře, že si musí dávat špunty do uší, nic proti. Pokud nejede dlouho přede mnou.
O váhu mi samozřejmě nejde, jde mi o ten zvuk, už mě ten šicí stroj trošku nudí.
zkus se rozkoukat i na motorkařích,za mě leoš je top,remus by šel taky ale ta cena je uplně mimo,přece nebudeš davat 20 za trumpetu,to radsi arrow.Taky jsem chtěl ušetřít a koupil nějaky šunt,ani obraz ani zvuk,přídal a vzal akrapa a ted spokojenost,samozřejmě chtělo to banány.
BMW R1100GS+R1150GS=Grupa mocnego uderzenia!