Dostalo se mi doporučení, že v koncovém převodu jsou ložiska nezapouzdřená, tudíž mazána olejovou lázní, a že bych měl měnit olej spíš v 10 000, než v předepsaných 20. Důvodem by mělo být působení nečistot z oleje na ložiska (vybrušování). Naopak v převodovce jde údajně o ložiska zapouzdřená, mazaná vlastní náplní, tudíž se do ložisek nečistoty z oleje nedostanou a znečištění oleje v tomto ohledu nehraje roli. Může mi někdo potvrdit/vyvrátit tuhle informaci? Nejde mi o peníze, chci si to jen ověřit od někoho zkušenějšího, abych nedělal nesmysly.
Baworák, boxer. Fakt není co řešit...
Já když měl ještě vzduch tak jsem to měnil taky po 10k km.. Je to namáhaná součástka a těch pár stovek za olej nikoho nezabije..
Výhoda v nevýhodě pokud máš verzi bez vypoušťáku tak jednou za 10k koukneš na kardan.. Certified off-road instructor
Co-Founder of FLYTORIDE.com
Official ambassador of Wunderlich