Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
 
PROBLÉM ! Kontrolka baterie
Davidno
#1 
Přidané 14.04.2023 07:58

Příspěvků: 1
Registrace: 14.04.23
Zdravím potřeboval bych radu ohledně dobíjení/baterie... Koupil jsem R1150GS 2001 bez ABS, majitel tvrdil že je v háji baterie že to dlouho stálo... (svítila za jízdy kontrolka baterie). Koupil jsem novou gelovou EXIDE baterii vše zapojil ale problém se nevyřešil. Když nastartuji nesvítí nic ani kontrolka neutrálu,baterie a otáčkoměr je na 0 napětí na baterii 12,5V, po přidání plynu naskočí otáčky rosvítí se kontrolka baterie i neutrálu a na baterii je 14V tudíž mám za to že alternátor bude v pohdě, zkošel jsem jsem i při plné zátěži a pořád je tam 14V. Kontrolka baterie ale svítí dál občas za jízdy zhasne občas ne, vždy se rosvítí když třeba brzdím, nevíte někdo po čem jít prosím?
Jen dodám že motorka cca rok stála a zvuk čerpadla se mi nezdá kvičí a mění občas i otáčky je možná nějaká spojitost?
Děkuji za jakokoliv radu ????
 
Medik
#2 
PROBLÉM ! Kontrolka baterie
Přidané 14.04.2023 15:01
Avatar člena


Příspěvků: 4021
Registrace: 04.05.08
To by mohl být regler. Dneska už není mechanickej, tak by tam mohl být nějaký "bludný" proud. Prostě se podívej na regulátor napětí, bývá už součástí altíku, netuším, jak je to u 1150. Taky můžeš mít jen zadělané kontakty. Vytahej všechno z altíku, vyčisti, namázni, vraž to zpět a uvidíš. Pokud ti to dává 14 až 14,5V při záteži v mírných otáčkách, tak by to neměl být velký problém. Ale neboj se to změřit i se zátěží a ve vyšších otáčkách. Už jsem měl vadnou regulaci, kdy ve vyšších otáčkách prostě "vypadávala" a padlo napětí a rozsvítila se kontrolka. Do středních to bylo ok. Vyměnil jsem regulaci a bylo.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem"Wink
www.elektrorv.cz

Skype: Medik.Drslavic
 
www.elektrorv.cz
kridlak
#3 
PROBLÉM ! Kontrolka baterie
Přidané 15.04.2023 10:36

Příspěvků: 49
Registrace: 20.04.20
me to u K1200lt delal nedosedajici uhlik ve starteru.byli tam tri a jeden nekdy nedolehal.jen upozornuju ze tam starter slouzil i jako pohon zpatecky,takze spojitost s danym problemem byt nemusi.ale melo to stejne priznaky.
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 67
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,718
Nejnovější člen: Bezmena22

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.96 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI