Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2023 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč)
Strana 2 z 2:   1    2  
 
Vibrace motoru při dálničních rychlostech
agenthonza
#21 
Přidané 05.09.2023 13:30

Příspěvků: 205
Registrace: 14.03.16
Taky jsem na 1100 řešil protočený kardan. Nějakou dobu jsem o tom věděl a cca 30 tisíc km ještě najezdil, než jsem v rámci servisu dával jiný. Každopádně se vzájemná poloha při několika kontrolách pohledem skrz manžetu měnila, ale nějaký vliv na vibrace jsem nepozoroval.
Současně v té době mi občas proklouzla i spojka, nebo jsem si to alespoň ze začátku myslel a třeba to byl ten kardan. Opotřebovanou spojku jsem měnil současně s kardanem, ale že by byla totálně kaput si nemyslím.
Upravil agenthonza dne 05.09.2023 13:31
 
Berry
#22 
Vibrace motoru při dálničních rychlostech
Přidané 05.09.2023 15:00

Příspěvků: 65
Registrace: 19.08.19
Pořád přemýšlím jestli to opravdu může dělat kardan, a jak moc by musel být nevyvážený aby to bylo cítit .. Spočítal jsem si že při 140km/h motor točí cca 5000ot./min .. to je 83,3 ot./s .. a po započtení průchodů přes primár a převodovku se kardan točí cca 57 ot./s .. takže je to dost podobné a tím pádem od sebe asi špatně rozeznatelné .. Zítra jsem domluven na telefonátu s Geofre .. tak snad budu zase moudřejší .
 
Filo
#23 
Vibrace motoru při dálničních rychlostech
Přidané 05.09.2023 15:16

Příspěvků: 406
Registrace: 07.11.19
Berry napsal:
Pořád přemýšlím jestli to opravdu může dělat kardan, a jak moc by musel být nevyvážený aby to bylo cítit .. Spočítal jsem si že při 140km/h motor točí cca 5000ot./min .. to je 83,3 ot./s .. a po započtení průchodů přes primár a převodovku se kardan točí cca 57 ot./s .. takže je to dost podobné a tím pádem od sebe asi špatně rozeznatelné .. Zítra jsem domluven na telefonátu s Geofre .. tak snad budu zase moudřejší .
Neviem, či s tými otáčkami kardanu oproti motoru máš pravdu. Paťka a šestka ide na výstupe do mínusu. Paťka má prevod 0,939 a šestka 0,848.
 
Berry
#24 
Vibrace motoru při dálničních rychlostech
Přidané 05.09.2023 15:22

Příspěvků: 65
Registrace: 19.08.19
Filo napsal:
Berry napsal:
Pořád přemýšlím jestli to opravdu může dělat kardan, a jak moc by musel být nevyvážený aby to bylo cítit .. Spočítal jsem si že při 140km/h motor točí cca 5000ot./min .. to je 83,3 ot./s .. a po započtení průchodů přes primár a převodovku se kardan točí cca 57 ot./s .. takže je to dost podobné a tím pádem od sebe asi špatně rozeznatelné .. Zítra jsem domluven na telefonátu s Geofre .. tak snad budu zase moudřejší .
Neviem, či s tými otáčkami kardanu oproti motoru máš pravdu. Paťka a šestka ide na výstupe do mínusu. Paťka má prevod 0,939 a šestka 0,848.


Souhlas ... ale nejdřív je primár 1:1,737 až pak vstupuje do hry převodovka .. alespoň myslím.
 
Ondra H
#25 
Vibrace motoru při dálničních rychlostech
Přidané 05.09.2023 15:27

Příspěvků: 3
Registrace: 08.01.22
Měl jsem na lc- čku 2015 cca 50 tis. Km,že při zařazení a jízdě mi taky při otáčkách hučelo pod motorem a zjistili jsme,že je to špatné ložisko v převodovce.Při jízdě s vymáčknutou spojkou zvuk v poho,ale s zařazenou rychlostí byl slyšet dost hukot v předu pod nádrží u motoru.Taky jsem původně myslel,že kardan,ale ten je v poho.Tak že v mém případě rozdělat motor s převodovkou a vyměnit ložiska a z5.Ale těžko říct co to bude v tvém případě,tak ať se ti to podaří vyzkoumat,zdar.
 
Filo
#26 
Vibrace motoru při dálničních rychlostech
Přidané 05.09.2023 18:42

Příspěvků: 406
Registrace: 07.11.19
Berry napsal:
Filo napsal:
Berry napsal:
Pořád přemýšlím jestli to opravdu může dělat kardan, a jak moc by musel být nevyvážený aby to bylo cítit .. Spočítal jsem si že při 140km/h motor točí cca 5000ot./min .. to je 83,3 ot./s .. a po započtení průchodů přes primár a převodovku se kardan točí cca 57 ot./s .. takže je to dost podobné a tím pádem od sebe asi špatně rozeznatelné .. Zítra jsem domluven na telefonátu s Geofre .. tak snad budu zase moudřejší .
Neviem, či s tými otáčkami kardanu oproti motoru máš pravdu. Paťka a šestka ide na výstupe do mínusu. Paťka má prevod 0,939 a šestka 0,848.


Souhlas ... ale nejdřív je primár 1:1,737 až pak vstupuje do hry převodovka .. alespoň myslím.
Moj strý pretočený kardan
Filo přiložený následující obrázek:


[190.61Kb]
 
Berry
#27 
Vibrace motoru při dálničních rychlostech
Přidané 06.09.2023 08:16

Příspěvků: 65
Registrace: 19.08.19
Filo napsal:
Berry napsal:
Filo napsal:
Berry napsal:
Pořád přemýšlím jestli to opravdu může dělat kardan, a jak moc by musel být nevyvážený aby to bylo cítit .. Spočítal jsem si že při 140km/h motor točí cca 5000ot./min .. to je 83,3 ot./s .. a po započtení průchodů přes primár a převodovku se kardan točí cca 57 ot./s .. takže je to dost podobné a tím pádem od sebe asi špatně rozeznatelné .. Zítra jsem domluven na telefonátu s Geofre .. tak snad budu zase moudřejší .
Neviem, či s tými otáčkami kardanu oproti motoru máš pravdu. Paťka a šestka ide na výstupe do mínusu. Paťka má prevod 0,939 a šestka 0,848.


Souhlas ... ale nejdřív je primár 1:1,737 až pak vstupuje do hry převodovka .. alespoň myslím.
Moj strý pretočený kardan


Filo díky za foto ... Kupoval jsi nový a nebo si dal nějaký bazarový ?
 
Filo
#28 
Vibrace motoru při dálničních rychlostech
Přidané 06.09.2023 09:48

Příspěvků: 406
Registrace: 07.11.19
Berry napsal:
Filo napsal:
Berry napsal:
Filo napsal:
Berry napsal:
Pořád přemýšlím jestli to opravdu může dělat kardan, a jak moc by musel být nevyvážený aby to bylo cítit .. Spočítal jsem si že při 140km/h motor točí cca 5000ot./min .. to je 83,3 ot./s .. a po započtení průchodů přes primár a převodovku se kardan točí cca 57 ot./s .. takže je to dost podobné a tím pádem od sebe asi špatně rozeznatelné .. Zítra jsem domluven na telefonátu s Geofre .. tak snad budu zase moudřejší .
Neviem, či s tými otáčkami kardanu oproti motoru máš pravdu. Paťka a šestka ide na výstupe do mínusu. Paťka má prevod 0,939 a šestka 0,848.


Souhlas ... ale nejdřív je primár 1:1,737 až pak vstupuje do hry převodovka .. alespoň myslím.
Moj strý pretočený kardan


Filo díky za foto ... Kupoval jsi nový a nebo si dal nějaký bazarový ?
Kupoval som nový cca pred dvomi rokmi ..... okolo 820€
 
Berry
#29 
Vibrace motoru při dálničních rychlostech
Přidané 18.09.2023 12:44

Příspěvků: 65
Registrace: 19.08.19
Kluci tak kardan je OK ... viz. foto. Udělal jsem si na něm alespoň značky abych mohl případné budoucí protočenní snadno odhalit pouhým pohledem do "nohavice" .. Dal jsem nové vstřiky, nové svíčky ale je to pořád stejné ... v září mě ještě čekají ventily a synchronizace .. a asi nechám změřit tlaky. Pokud se na nic nepříjde, tak se prostě asi budu muset smířit s tím, že to na dálnici od 130km/h a vejš .. od motoru vibruje jako kráva Shock(
Berry přiložený následující obrázek:


[85.06Kb]
 
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč) :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 23
Členové on-line: 1
Petr_at

Registrováno: 8,401
Nejnovější člen: Miranda

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.15 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI