Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč)
 
Vlnění motorky nad 120km/hod
Simms
#1 
Přidané 05.09.2023 07:53

Příspěvků: 44
Registrace: 05.10.14
Potřebuji poradit. Moje GSA 2010 má najeto 51000km. Kupoval jsem ji z Německa a měla najeto 43000km. Mám na ni elektronicky podvozek od Touratech. Už jsem to s ním koupil. Nemám na moto při jízdě jistotu mám pocit jako kdyby se mi měli rozkmitat řídítka, ale udržím to. Moto má pneu TKC 70. Vše je bez vůlí. Už jsem kontroloval vše. Pokud ale motorku nastavím pro 2 lidi a jedu s manželkou, tak problém se neděje. Podezřívám tlumiče od TT. Mají najeto zhruba 20 000km. Plexi mám origo a nahoře. Máte někdo zkušenosti s tímto problémem?
 
Berry
#2 
Vlnění motorky nad 120km/hod
Přidané 05.09.2023 08:45

Příspěvků: 151
Registrace: 19.08.19
Já mám tlumiče TT a měl jsem gumy TKC70 a moto byla ve vyšších rychlostech hodně nervozní ... hlavně když jsem jel na dálnici za autem v těch poryvech větru tak sem musel fakt být furt ve střehu ... Dal jsem do prdele rozšíření krytů rukou od TT a TKC 70 hodil do popelnice ... Po přezutí na Pirelli Scorpion Trail II .. Ted je motorka výrazně stabilnější .
 
Simms
#3 
Vlnění motorky nad 120km/hod
Přidané 05.09.2023 10:17

Příspěvků: 44
Registrace: 05.10.14
zapomněl jsem uvést že mám výš řídítka, asi o 50 mm. Chániče rukou mám Barkbusters
 
xylem
#4 
Vlnění motorky nad 120km/hod
Přidané 06.09.2023 14:39
Avatar člena


Příspěvků: 1006
Registrace: 16.09.15
TKC70 jsou na vlnění potvory, nemají rády ani podélné nerovnosti, jsou lepší pneu

nicméně, pokud se motorka chová se stejnými pneu a zatížením v jednom režimu podvozku nervózně a ve druhém ne, tak to, celkem logicky, bude nejspíš tím podvozkem/nastavením, aka tlumiči
 
sebatt
#5 
Vlnění motorky nad 120km/hod
Přidané 06.09.2023 23:49
Avatar člena


Příspěvků: 78
Registrace: 30.04.17
Má zkušenost.. Sériové tlumiče + TKC 70 žádné vlnění na R1200GS

A Na R1150GS mám za sebou odjeté dvě sady TKC 70 a vlnění při Vyšší rychlosti a nebo že by se blbě chovali na příčných nerovnostech jsem nezaznamenal..

Spíš bych jim vyčetl menší kilometrový nájezd

Kamarád řešil něco podobného a pak zjistil že mu to dělal Topcase.. jeho výška + plexi + topcase za ním dělal turbolence... Když jel ve dvou tak moto stabilní.
Sundal kufru a vše bylo OK. Pak nasadil jiné plexi, vrátil topcase a bylo to v pohodě.
Upravil sebatt dne 07.09.2023 00:30
 
John_Ice
#6 
Vlnění motorky nad 120km/hod
Přidané 07.09.2023 08:19

Příspěvků: 390
Registrace: 06.08.20
Nenapsal jsi jestli při stále jízdě nebo při akceleraci. Bych začal s vyvážením, ale to jsi určitě už udělal. Kufry tu už zazněly.
Mě se motorka zavlní (předek) při rychlejší akceleraci, když řadím ze 4 na 5 (nejvíc) a na 6. Mám s tím najeto 16 000 km, tak jsem si na to zvykl a beru to jako vlastnost motorky. Ale určitě je to mnou, neumím řadit, za tu dobu jsem se to nenaučil.
Jakmile pustím plyn, tak se motorka potápí na předek a jakmile tam kopnu rychlost, tak se zvedá a v ten moment cejtím v rukách, jak řídítka cuknou sem tam...helpless
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže.
music1200 GSA - 2011 smiley005
 
j_a_k
#7 
Vlnění motorky nad 120km/hod
Přidané 07.09.2023 08:28
Avatar člena


Příspěvků: 902
Registrace: 02.05.14
Myslím, že ty TKC jsou na vlnění při vyšší rychlosti náchylnější .
Hodně ale záleží na tom, co na motorce je. Ja to pozoruju zejména když mám nasazené boční kufry (1200 ADV 2011), bez nich je to celkem v pohodě.

Podvozelk bych nezatracoval, zkus jiné gumy, pokud je pro Tebe důležitá jízda 120+.

Já měl na moto kdysi Anakee 3 (koiupil jsem to s nimi) - ty byly na dálnici při vyšší rychlosti úplně v pohodě i s kufry, ale vůbec jsem jim nevěřil na mokru. Takže jsem dal znovu TKC70 i přes tu náchylnost k vlnění - víc než 120 nejezdím tak často Smile.
Upravil j_a_k dne 07.09.2023 08:28
 
mahomaho
#8 
Vlnění motorky nad 120km/hod
Přidané 10.09.2023 21:50
Avatar člena


Příspěvků: 601
Registrace: 17.02.09
Moje zkušenost s TKC70, opravdu většinou byly v pohodě, ale občas se moto rozvlnila. Někdy ve 120km/h, jindy až ve 140, nebo 160, stačilo ubrat až se moto uklidnila a pak znovu zrychlit a bylo to ok. Občas se to srovnalo samo. Fakt zajímavá vlastnost. Bylo to jako když nejsou hodně vyvážené boční kufry. Ale nadělalo to často a neb zadní měla nájezd cca 14000km tak na delší dovolenou ta pneu dává smysl, protože jinak za sucha i mokra držela hodně dobře. Ještě bych zmínil že se přední pneu oskákala a trochu drnčela, ale připadalo mě že ji můžu i tak v náklonu drtit bez problému a oproti ryze silničním pneu nereagovala v náklonu na asfaltové hady. Nicméně problém s podobným typem pneu vyřešil Anakke Adventure.
Upravil mahomaho dne 12.09.2023 21:12
---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.
 
Simms
#9 
Vlnění motorky nad 120km/hod
Přidané 22.09.2023 06:26

Příspěvků: 44
Registrace: 05.10.14
Tak problém odstraněn. Byla provedena nová kalibrace tlumičů TT. Kalibrace probíhala na kolech ne na stojanu. Moto už se nevlní.
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč) :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 71
Členové on-line: 1
patol

Registrováno: 8,725
Nejnovější člen: Gasgas

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.42 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI