Ahoj, došla mi fantazie, proč to dělá. Spíše metoda pokus omyl leze do peněz.Vyzkoušel jsem vstřiky, čidlo teploty vzduchu, svíčky. Dělá to, když je zima, v létě to udělá jen občas. Jakmile se to jen trošku spamatuje, chytá a jede to bez problémů. Setkal se s tímto někdo? Video viz: www.uschovna.cz/zasilka/NOBMY5ZLR8FE7WMI-JWU
Díky
Na kolik poklesne napětí při startu? Může to být baterka, rozhozené klapky, rozhozené ventily, vydřené vačky, oxidace v konektorech. Někdy stačí motorku jen vykalibrovat nebo přehrát software.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad a zápisu do elektronické servisní knihy
Mne to začalo robiť niečo obdobné keď E5 zmenili na E10. Potom som začal tankovať 100-vku E5 a v pohode, už sa to nezopakovalo.
BMW R 1200 GSA LC Triple Black
Napění jsem neměřil, ale baterka je nová a v pohodě točí. Ventily a vačky jsou zkontrolovány v BMW a také jsou OK (alespoň podle nich). Rozhození klapky - na fóru se tu píše, že se "synchronizovat nemusí, protože LC má egas". Jako nejlevnější se jeví přehrání software a pak se uvidi... Díky za reakce
rjandl napsal:
Napění jsem neměřil, ale baterka je nová a v pohodě točí. Ventily a vačky jsou zkontrolovány v BMW a také jsou OK (alespoň podle nich). Rozhození klapky - na fóru se tu píše, že se "synchronizovat nemusí, protože LC má egas". Jako nejlevnější se jeví přehrání software a pak se uvidi... Díky za reakce
Nemusí, ale je dobré jednou za čas udělat kalibrace a vyčistit hrdla, usazuje se tam špína a klapky pak nechodí z nulové polohy a motorka pak zlobí.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad a zápisu do elektronické servisní knihy
rjandl napsal:
Napění jsem neměřil, ale baterka je nová a v pohodě točí. Ventily a vačky jsou zkontrolovány v BMW a také jsou OK (alespoň podle nich). Rozhození klapky - na fóru se tu píše, že se "synchronizovat nemusí, protože LC má egas". Jako nejlevnější se jeví přehrání software a pak se uvidi... Díky za reakce
To začalo po servisu v BMW?
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad a zápisu do elektronické servisní knihy
Kdyby nešlo o stříkačku..., poradil bych zaměřit se na průtok paliva, protože se to chová podobně jako když se nahromaděné palivo po startu rychle odčerpá a nestačí "dotékat". Ale i tak bych v tomto případě tu souvislost opravdu začal v tom palivu hledat. O to spíš, že za tepla se to projevuje méně. Kombinace babišsajrajtu s nízkou teplotou skutečně může mít podobné příznaky. Kámoš koupil loni V-stroma a po cca 300km mu to postupně přestávalo jezdit. Bojoval s tím půl sezóny a když mi ukázal, co všechno mu z nádrže po několika proplaších postupně vyteklo za hnůj, nevěřil jsem svým očím. Motorka stála údajně před koupí dva roky v bazaru a na dně nádrže byly možná dva litry neidentifikovatelného sajrajtu....
Kdo nikdy nestrčil prst do "medvědího hovna", ten jako by nežil
rjandl napsal:
Napění jsem neměřil, ale baterka je nová a v pohodě točí. Ventily a vačky jsou zkontrolovány v BMW a také jsou OK (alespoň podle nich). Rozhození klapky - na fóru se tu píše, že se "synchronizovat nemusí, protože LC má egas". Jako nejlevnější se jeví přehrání software a pak se uvidi... Díky za reakce
To začalo po servisu v BMW?
Myslíš, že by si tam něco připravili? Dělá to sporadicky celé 4 roky co ji mam... Hlavně při nízkých teplotách
rjandl napsal:
Napění jsem neměřil, ale baterka je nová a v pohodě točí. Ventily a vačky jsou zkontrolovány v BMW a také jsou OK (alespoň podle nich). Rozhození klapky - na fóru se tu píše, že se "synchronizovat nemusí, protože LC má egas". Jako nejlevnější se jeví přehrání software a pak se uvidi... Díky za reakce
To začalo po servisu v BMW?
Myslíš, že by si tam něco připravili? Dělá to sporadicky celé 4 roky co ji mam... Hlavně při nízkých teplotách
Zkusil bych soft, změřit baterku s celkovou kontrolu motorky. Ještě se můžeš mrknout tady nad pravým válcem jestli nechybí čepička.
DAGR přiložený následující obrázek:
[182.33Kb]
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad a zápisu do elektronické servisní knihy