Řešil jste někdo opravu "laku" na originálních padacích rámech? Jsou vůbec lakované? Vím, že padací rámy jsou od toho, aby byly odřené ;-) Letos jsem v malé rychlosti lehnul v Řecku a mám je lehce odřené, naštěstí nijak ohnuté. Mám R 1200 GSA r.v.2018 ... můžete někdo poradit? Jde mi to zda je to lakované a jestli tedy někdo nemáte nějaké identifikační číslo laku... Pokud se jedná třeba o nějak povrchově upravovaný nerez, jestli nevíte o někom kdo se tím zabývá nebo prostě poradit. Díky
mirou přiložený následující obrázek:
Opravit to jde. Viděl jsem tyto padáky lakované, nebo v komaxitu. Problém je, že po dalším případném odložení motorky se ta barva odře s vypadá to hůř , než když je odřený jen nerezový padák v originálním stavu. Jinak oprava , aby to vypadalo jako původní jde taky , jen je to něco dražší než to lakování. Pokud to odření není moc hluboké (pokud je, musí se vyvařit nerezem) stačí jemným pilníkem začistit , tak až ta škrábance zmizí. Pak nechat opiskovat a chemicky vyleštit. Tato oprava je zhruba 2 - 3 tisíce. Dělám vždy obě strany , protože ne vždy je ten povrch úplně stejný jak originální padák. Tak aby to pohledově bylo stejné. Pak je taky možnost , jak píše Milan a vykašlat se na to. Opravíš padák a jak to tak bývá , při první jízdě do terénu (a nemusí to být jen v terénu) ti to někde upadne a můžeš začít znovu.
Tento padák vypadal jako ten tvůj. Je jen oproti originálu trochu víc vyleštěný a měl být opískovaný víc nahrubo. Ve finále to, ale na motorce není poznat. Ta fotka trochu klame.
PavelDR přiložený následující obrázek:
Na advíkovi 1150 sem měl origo a jak tam sou ty plastový záslepky z boku,tak to bylo zmáčklí.Ohřál sem to,narval železnej trn,tím sem to vyrovnal a následně balotina a po ní elektrolýza.Téměř jak origo
Netvrdím mít celou motorku doje.banou... ale nějaká ta vráska geesu sluší...
Tak jako stará motorka má být přirozeně ošoupana a ne vylestenej každý šroubek... Kupredu spatki ni krok...