Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč)
 
12GSA přetěsnění Diferáku u hrušky
Jarda-vopic
#1 
Přidané 22.06.2009 19:47
Avatar člena


Příspěvků: 316
Registrace: 13.02.08
Ahoj. Prosím o zkušenost s přetěsněním diferenciálu kolem hrušky na 12 GSA 06. Než se do toho pustím, uvítal bych informace a rady od někoho, kdo to už dělal. Do repromu jsem koukal, něco tam je vidět, ale není mi úplně jasný, jestli je těsnící kroužek přístupnej bez speciálního klíče, kterej tam je nakreslenej a jestli je pak nutný vymezovat to nastavení hrušky. Díky za info.
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
 
vlada-adv
#2 
12GSA přetěsnění Diferáku u hrušky
Přidané 22.06.2009 20:00
Avatar člena


Příspěvků: 749
Registrace: 12.02.08
Nazdar vítej doma Grin
 
Jarda-vopic
#3 
12GSA přetěsnění Diferáku u hrušky
Přidané 22.06.2009 20:06
Avatar člena


Příspěvků: 316
Registrace: 13.02.08
vlada-gsa napsal:
Nazdar vítej doma Grin


Nazdárek. Díky. Tak už se mi zase sere ten zadní rozvod. Ve 40tis.km mi dávali novej ještě v záruce, nalítal jsem na něj 23 tisíc km a začal házet olej. Nějak to nechápu, myslel jsem si, že už s tím bude klid a ejhle.
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
 
rafo
#4 
12GSA přetěsnění Diferáku u hrušky
Přidané 22.06.2009 20:40

Příspěvků: 85
Registrace: 07.05.08
Jarda BMW GSA napsal:
Ahoj. Prosím o zkušenost s přetěsněním diferenciálu kolem hrušky na 12 GSA 06. Než se do toho pustím, uvítal bych informace a rady od někoho, kdo to už dělal. Do repromu jsem koukal, něco tam je vidět, ale není mi úplně jasný, jestli je těsnící kroužek přístupnej bez speciálního klíče, kterej tam je nakreslenej a jestli je pak nutný vymezovat to nastavení hrušky. Díky za info.

co presne myslis? ze by klasiku z obrazku?
rafo přiložený následující obrázek:


[130.8Kb]
 
Jarda-vopic
#5 
12GSA přetěsnění Diferáku u hrušky
Přidané 22.06.2009 21:10
Avatar člena


Příspěvků: 316
Registrace: 13.02.08
Ne ne, psal jsem kolem hrušky že to teče. Vyhazuje mi olej do prostoru manžety a a pak vykapává ven.
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
 
jardas
#6 
12GSA přetěsnění Diferáku u hrušky
Přidané 23.06.2009 10:59
Avatar člena


Příspěvků: 76
Registrace: 28.01.08
Jestli ti to pomůže tak č 4= simering rozměr35x47x7,č 9= O kroužek 58x2,62.Ostatní jsou jen mezikroužky.Prosím tě je to bez záruky.
 
Jarda-vopic
#7 
12GSA přetěsnění Diferáku u hrušky
Přidané 23.06.2009 16:59
Avatar člena


Příspěvků: 316
Registrace: 13.02.08
Super kucííí, s tím klíčem si poradím a simeringy někde poscháním. Jen doufám, že pak nebude nutný nastavit tu hrušku proti talíři novejma vymezovacíma podložkama. Všechno pěkně nafotím a dám to pak sem.
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
 
Tonda
#8 
12GSA přetěsnění Diferáku u hrušky
Přidané 23.06.2009 18:33

Příspěvků: 5249
Registrace: 16.02.07
Jardo, až to budeš dělat, tak pořádně ohřej matku č. 1 horkovzdušnou pistolí - je zalepená na Loktite. Taktéž nahřej matku č.3. Někdy to jde opravdu blbě povolit. Já to vždy pořádně nahřeju (cca 100-120st.C) a pak to povoluju pneumatickým rázovým povolovákem - ten funguje vždy. Při výměně simeringu nemusíš nic vymezovat. Simering 35x47x7 koupíš běžně v prodejnách s ložisky.
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
Jarda-vopic
#9 
12GSA přetěsnění Diferáku u hrušky
Přidané 23.06.2009 18:44
Avatar člena


Příspěvků: 316
Registrace: 13.02.08
Tonda napsal:
Jardo, až to budeš dělat, tak pořádně ohřej matku č. 1 horkovzdušnou pistolí - je zalepená na Loktite. Taktéž nahřej matku č.3. Někdy to jde opravdu blbě povolit. Já to vždy pořádně nahřeju (cca 100-120st.C) a pak to povoluju pneumatickým rázovým povolovákem - ten funguje vždy. Při výměně simeringu nemusíš nic vymezovat. Simering 35x47x7 koupíš běžně v prodejnách s ložisky.

Ok, díky. Ten O kroužek č.9 se mění taky? Je běžně k dostání?
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
 
Jarda-vopic
#10 
12GSA přetěsnění Diferáku u hrušky
Přidané 16.07.2009 12:18
Avatar člena


Příspěvků: 316
Registrace: 13.02.08
Tak jsem sundal ten zadní rozvod a s politováním zjistil, že to gufero prosakuje proto, že je vůle v tom ložisku. Takže se to musí rozházet celé a vyměnit vše komplet. Jen pro info, motorka má najeto 64 tis, ve 40 tis Km mi v záruce dali celej zadní rozvod novej právě kvůli tomu, že kleklo tohle ložisko na hrušce. A je to tu zase s tím rozdílem, že jsem to zjistil včas a nezačalo se mlejt soukolí. Je fakt, že to ani trošku nešetřím a jezdím 80% offroad, ale životnost ložiska 24 tis.km mi přijde opravdu málo Sad Tzn., že mně čeká každou zimu rozborka zborka diferáku a výměna ložiska a gufera stress To nevymysleli moc dobře. Bude to chtít asi nějaké kvalitnější ložisko a dvoubritý gufero, třeba to pomůže.hmm!
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
 
hicks
#11 
12GSA přetěsnění Diferáku u hrušky
Přidané 23.07.2009 09:32
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
Jarda BMW GSA napsal:
ani trošku nešetřím a jezdím 80% offroad, ale životnost ložiska 24 tis.km mi přijde opravdu málo Sad Tzn., že mně čeká každou zimu rozborka zborka diferáku a výměna ložiska a gufera stress To nevymysleli moc dobře. Bude to chtít asi nějaké kvalitnější ložisko a dvoubritý gufero, třeba to pomůže.hmm!


24 tisic je fakt malo...Frown
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč) :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 87
Členové on-line: 2
Hrabe_X, Krupa Cestmir

Registrováno: 8,728
Nejnovější člen: danbrabec

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.16 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI