Ahoj. Prosím o zkušenost s přetěsněním diferenciálu kolem hrušky na 12 GSA 06. Než se do toho pustím, uvítal bych informace a rady od někoho, kdo to už dělal. Do repromu jsem koukal, něco tam je vidět, ale není mi úplně jasný, jestli je těsnící kroužek přístupnej bez speciálního klíče, kterej tam je nakreslenej a jestli je pak nutný vymezovat to nastavení hrušky. Díky za info.
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
Nazdárek. Díky. Tak už se mi zase sere ten zadní rozvod. Ve 40tis.km mi dávali novej ještě v záruce, nalítal jsem na něj 23 tisíc km a začal házet olej. Nějak to nechápu, myslel jsem si, že už s tím bude klid a ejhle.
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
Jarda BMW GSA napsal:
Ahoj. Prosím o zkušenost s přetěsněním diferenciálu kolem hrušky na 12 GSA 06. Než se do toho pustím, uvítal bych informace a rady od někoho, kdo to už dělal. Do repromu jsem koukal, něco tam je vidět, ale není mi úplně jasný, jestli je těsnící kroužek přístupnej bez speciálního klíče, kterej tam je nakreslenej a jestli je pak nutný vymezovat to nastavení hrušky. Díky za info.
co presne myslis? ze by klasiku z obrazku?
rafo přiložený následující obrázek:
Ne ne, psal jsem kolem hrušky že to teče. Vyhazuje mi olej do prostoru manžety a a pak vykapává ven.
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
Super kucííí, s tím klíčem si poradím a simeringy někde poscháním. Jen doufám, že pak nebude nutný nastavit tu hrušku proti talíři novejma vymezovacíma podložkama. Všechno pěkně nafotím a dám to pak sem.
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
Jardo, až to budeš dělat, tak pořádně ohřej matku č. 1 horkovzdušnou pistolí - je zalepená na Loktite. Taktéž nahřej matku č.3. Někdy to jde opravdu blbě povolit. Já to vždy pořádně nahřeju (cca 100-120st.C) a pak to povoluju pneumatickým rázovým povolovákem - ten funguje vždy. Při výměně simeringu nemusíš nic vymezovat. Simering 35x47x7 koupíš běžně v prodejnách s ložisky.
Tonda napsal:
Jardo, až to budeš dělat, tak pořádně ohřej matku č. 1 horkovzdušnou pistolí - je zalepená na Loktite. Taktéž nahřej matku č.3. Někdy to jde opravdu blbě povolit. Já to vždy pořádně nahřeju (cca 100-120st.C) a pak to povoluju pneumatickým rázovým povolovákem - ten funguje vždy. Při výměně simeringu nemusíš nic vymezovat. Simering 35x47x7 koupíš běžně v prodejnách s ložisky.
Ok, díky. Ten O kroužek č.9 se mění taky? Je běžně k dostání?
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
Tak jsem sundal ten zadní rozvod a s politováním zjistil, že to gufero prosakuje proto, že je vůle v tom ložisku. Takže se to musí rozházet celé a vyměnit vše komplet. Jen pro info, motorka má najeto 64 tis, ve 40 tis Km mi v záruce dali celej zadní rozvod novej právě kvůli tomu, že kleklo tohle ložisko na hrušce. A je to tu zase s tím rozdílem, že jsem to zjistil včas a nezačalo se mlejt soukolí. Je fakt, že to ani trošku nešetřím a jezdím 80% offroad, ale životnost ložiska 24 tis.km mi přijde opravdu málo Tzn., že mně čeká každou zimu rozborka zborka diferáku a výměna ložiska a gufera To nevymysleli moc dobře. Bude to chtít asi nějaké kvalitnější ložisko a dvoubritý gufero, třeba to pomůže.********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
Jarda BMW GSA napsal:
ani trošku nešetřím a jezdím 80% offroad, ale životnost ložiska 24 tis.km mi přijde opravdu málo Tzn., že mně čeká každou zimu rozborka zborka diferáku a výměna ložiska a gufera To nevymysleli moc dobře. Bude to chtít asi nějaké kvalitnější ložisko a dvoubritý gufero, třeba to pomůže.
24 tisic je fakt malo...17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2