Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F650GS
Strana 1 z 2:   1    2  
 
kuckani
martan
#1 
Přidané 25.06.2009 11:11

Příspěvků: 44
Registrace: 02.12.08
zdarte,chci se zeptat jestli to je normalni jev nebo ne.pri konstantni rychlosti okolo 3000ot/min mi moto jakoby kucka,ale ne ze by zdechalo proste jakoby obcas vynechala svicka(ta je samozrejme nova).pri zrychleni apod.je to ok. je to takove nervozni,mozna je to tim ze to je strikacka,nevim,mel jsem vzdy karburatory.
co vy na to?
 
Honza ofroudak
#2 
kuckani
Přidané 25.06.2009 11:44
Avatar člena


Příspěvků: 509
Registrace: 10.01.08
mě se to obačas taky stane, že jako motor zakopne, vynechá. Nevim v jakej otačkach. Ale nijak sem to neřešil a řikam si že je to jednovalec a ty sou na to nachylný. Jak máš vic valcu tak to nepoznáš když jeden trochu zavaha..
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
 
toli
#3 
kuckani
Přidané 25.06.2009 11:56
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Chlapi to je znak toho, že to ještě nemáte zajetý Grin
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
nForger
#4 
kuckani
Přidané 25.06.2009 13:10
Avatar člena


Příspěvků: 548
Registrace: 17.07.08
Pokud máš jednohup, tak je to u stříkačky naprosto normální.. Mně to dělalo u cca 3500 otáček.. člověk má pocit, jako by mu docházel benzín Wink

Spousta lidí to řeší třeba power commanderem, případně ladákem a KN filtrem
 
kendy
#5 
kuckani
Přidané 25.06.2009 14:07
Avatar člena


Příspěvků: 195
Registrace: 06.03.08
Přesně tak je to jednoduch Co bys chtěl Smile
Je to normální
 
Pol
#6 
kuckani
Přidané 25.06.2009 15:25
Avatar člena


Příspěvků: 98
Registrace: 28.06.08
Bylo by dobré, kdyby jsi se podíval, zda nemáš nejaký bordel v nádrži a ve filtrech. Může to být nekvalitním benzínem, nebo špatně naladěnou stříkačkou, která se projeví až při konstantní rychlosti. Jízda brzda/plyn nic neukáže.

překontroluj
-vzduchvý filtr
-stav ojele
-sítko v nadži, zda není ucpán přívod paliva
-řetěz, zda je právně napnut (když je vytahán, může přeskakovat a pak vytváří jev cukání)
-proměř kabely ke svíčkám, zda nemaji průraz, popřípadě je vyměn za nové
-překontroluj vzdálenost elektrody na svíčce a správného typu svíčky



Jsou to základní veci, které uděláš doma sám. Seřízení stříkačky přenech na servis :-)

Dej vědět jak jsi dopadl a zda něco pomohlo
Upravil Pol dne 25.06.2009 15:30
BMW GS 1200, Yamaha XTZ 750
www.roadbook.cz
 
www.roadbook.cz
mysaccek
#7 
kuckani
Přidané 25.06.2009 16:49

Příspěvků: 409
Registrace: 07.12.08
Je to uplne normalni delaji me to obe dve co mam doma hlavne na 3jku cca 4000ot
jinak s tim nic neudelas uz jsme to taky resil.
700 GS, 1100 GS
 
JanVan
#8 
kuckani
Přidané 25.06.2009 17:16
Avatar člena


Příspěvků: 182
Registrace: 31.10.08
Přidávám se. také to na svém dakaru pozoruji, ale neřeším oproti ČZ 175 (také jednoválec) procházka růžovým sadem...Smile
Upravil JanVan dne 25.06.2009 17:16
____________________________
Garáž:
* BMW F650 GS Dakar '00
* ČZ 175/450 '63
 
martan
#9 
kuckani
Přidané 25.06.2009 20:33

Příspěvků: 44
Registrace: 02.12.08
kendy napsal:
Přesně tak je to jednoduch Co bys chtěl Smile
Je to normální

no tak normalni to neni,jednovalcu jsem uz par mel a zadnej to nedelalWinkspis se priklanim k tomu ze ta strikacka na jednovalec nebyl az tak dobrej napadShock
jinak svicka nova,olej,filtr,vzd.filtr a retezovka taky,takze budu delat jakoze mi to nevadi a nevim o tomSmile
diky a cauec
 
toli
#10 
kuckani
Přidané 25.06.2009 20:35
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Nějak tenhle problém nepozoruji a to už mám letos najeto 12tkm.Až se umoudří počasí tak to taky vyzkouším.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
kendy
#11 
kuckani
Přidané 26.06.2009 11:27
Avatar člena


Příspěvků: 195
Registrace: 06.03.08
martan napsal:
kendy napsal:
Přesně tak je to jednoduch Co bys chtěl Smile
Je to normální

no tak normalni to neni,jednovalcu jsem uz par mel a zadnej to nedelalWinkspis se priklanim k tomu ze ta strikacka na jednovalec nebyl az tak dobrej napadShock
jinak svicka nova,olej,filtr,vzd.filtr a retezovka taky,takze budu delat jakoze mi to nevadi a nevim o tomSmile
diky a cauec


Problém je že to může dělat spoustu věcí
Tím že je to normální jsem myslel u stříkačky jednoduchu Nebo s píš u tohohle rotaxu
Další věcí je to že to pokaždé dělá asi něco jiného Jednou vzducháč Jednou voda v benzínu, jednou baterka(nebo spíš kontakty) a tak Smile
 
martan
#12 
kuckani
Přidané 29.06.2009 08:10

Příspěvků: 44
Registrace: 02.12.08
jeste me napadlo,ze by to mohlo byt pal.cerpadlo,nemenil jste to uz nekdo?
 
JanVan
#13 
kuckani
Přidané 01.07.2009 20:49
Avatar člena


Příspěvků: 182
Registrace: 31.10.08
Já si myslím, že velký podíl na tom má kvalita benzínu nebo vyšponování řetězu. PROTOŽE mi docházel benzín a narazil jsem na čerpací stanici (Slovnaft) a natankoval. Chvíli pohoda a pak to začlo škubat víc než obvykle. jinak tankuju na Benzině tam to až tak nepociťuju, ikdyž občas zakopne... Sad Michodem tankuju NATURAL '95. Co tankujete vy?

A k tomu řetězu ještě po natankování jsem natahoval řetěz (možná jsem to přehnal), ale myslím, že tím to snad nebude. Co myslíte?

"Jednobuch škubne cukne zakopne a je o kilak dál."

____________________________
Garáž:
* BMW F650 GS Dakar '00
* ČZ 175/450 '63
 
toli
#14 
kuckani
Přidané 01.07.2009 21:20
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Zaměřil jsem se na to ale nic nepociťuju.Benzín beru buď kde bud ,řetěz už taky neni nejnovější ale pořád nic.Filtr KN ,vykuchanej vejfuk.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
mandy8
#15 
kuckani
Přidané 01.07.2009 22:39
Avatar člena


Příspěvků: 708
Registrace: 28.10.08
Mě se taky stane že se zakuckne a jede dál, stává se to celkem často a už jsem si na to zvykl.Projel jsem za tři týdny 9tis.km tankoval jsem na pumpách v Turecku a nic jsem nepocítil že by byl někde špatný benzín nebo tak.A palivovým čerpadlem to není, páč ho mám teď nové a dělalo to i předtím i teď.
 
www.maliri-nateraci.cz
martan
#16 
kuckani
Přidané 02.07.2009 07:20

Příspěvků: 44
Registrace: 02.12.08
ale to neni jako ze si 1x kuckne,proste pokud pojedu treba na 5ku 3500ot tak se to chova jako kdyz treba u 4valce vynechava 1valec,nebo jako kdyz u auta ukapava tryska,jakmile zacnu zrychlovat tak vse ke ok,tahne pekne bez nejakeho vykonoveho propadu.retezovka,svicka,filtry,olej pred 2500km vse nove.jeste me ted napadlo,vymenit fajku,jestli neprobiji.
 
Honza ofroudak
#17 
kuckani
Přidané 02.07.2009 07:31
Avatar člena


Příspěvků: 509
Registrace: 10.01.08
martan napsal:
ale to neni jako ze si 1x kuckne,proste pokud pojedu treba na 5ku 3500ot tak se to chova jako kdyz treba u 4valce vynechava 1valec,nebo jako kdyz u auta ukapava tryska,jakmile zacnu zrychlovat tak vse ke ok,tahne pekne bez nejakeho vykonoveho propadu.retezovka,svicka,filtry,olej pred 2500km vse nove.jeste me ted napadlo,vymenit fajku,jestli neprobiji.


,mě dělá to samí . Ješte by bylo dobrý napsat jakej máte rok motorky. Protožře skoro každej ročnik ma jinou řidici jednotku s jinejma vlastnosma Wink Já mam třeba rok 00. Co sem vyčet tak je to řídíci jednotka zaměřena jizdni komfort a klepáni na ukor spotřeby a ruznýchi drobných poruch. Jestli sem to teda přeložil dobře.helpless To co má Toli tam zase píšou že to min žere a ma vetší kroutak, ale zas ten motor víc klepe.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
 
jawan
#18 
kuckani
Přidané 02.07.2009 08:18

Příspěvků: 245
Registrace: 25.05.08
tak jsem to taky zkousel a musim rict ze mi to dela to same pri jizde na 4 a 3500ot jsem citil takove pohoupavani a hned jsem si tady na vas vzpomel je to asi malyma otackama jakmile jsem trosku zrychlil vse zmizlo nijak to neresim je to normal mam motorSmile 2004
 
spea - ToM
#19 
kuckani
Přidané 02.07.2009 09:44
Avatar člena


Příspěvků: 1416
Registrace: 09.06.09
Muj pocit z motoru f650 GS r.v. 02 je zas takovy, ze kdyz mam motor v otackach, je tzv. v tahu a ja predpokladam, ze budu treba brzdit, tak zcela povolim plyn a v tuto chvili prijde neprijemny cuknuti. Ted si nevybavuju, jestli to neprijde i pri opetovnem pridani plynu, ale myslim si, ze jo.
R 1100 GS r.v. 1995
www.tomphotos.eu
 
www.tomphotos.eu
Honza ofroudak
#20 
kuckani
Přidané 02.07.2009 10:51
Avatar člena


Příspěvků: 509
Registrace: 10.01.08
tady sou verze softeveru
rok 99-00
volnovej 1300 max ot. 7500
nejlepší jízdní komfort, nejvyšší spotřeba paliva, v kombinaci s OLD Vstřikovací často váznutí; zřídka váznutí s Novým Vstřikovací
rok 00 softever 5000-3611-w
volnoveh 1300 max ot. 7500
pokročilé jiskrových mapa, je zde feelable více točivého momentu a nižší spotřebu paliva při pomalé jízdy, např. městské dopravy.
jaro 2001
volnobeh 1400
selhávání, nejlepší (!) A nejvyšší rychlost nejhorší jízdní pohodlí
září 01
F650GS bude chovat jako diesel vozidla - ne moc, hodně vibrace a samozřejmě i nižší spotřebu paliva. Navíc je motor feelable produkují více tepla,

pak tam sou ješte nejaký bláboly pro dvojsvíčky, ale ty nechápu. helpless
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 56
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,719
Nejnovější člen: Dnepr

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 7.91 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI